Discussie: Tennis - Deel 2

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Coppejans er toch gewoon droogjes naar huis gespeeld. Jammer maar helaas. Greetje Minnen wel voor het eerst door naar R1.

Dwz dat bij de mannen maar één Belg (Goffin) op de hoofdtabel staat. Goffin is een goeie subtopper (bij momenten een topspeler), maar daaronder gaapt toch de grote leegte.
    Grote talenten (zoals Coppejans) breken gewoon niet door (in het enkelspel), dus dan is er op Goffin na gewoon NIKS.

Het zal van jongeren zoals Zizou Bergs moeten komen. En ik hoop dat er een paar straks gaan doorbreken, anders .. als Goffin stopt gaan we straks bij de mannen, nog welgeteld NUL tennissers hebben op een grandslam.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Harris
    Kletsen gehad!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ruse
    Kletsen gehad!

Humbert en Rybakina tornooien gewonnen, dat is wel heel mooi! Ook al zijn het dan tornooien voor een Slam waar elke serieuze speler (buiten Rublev blijkbaar) halfweg tankt om naar de Slam te reizen.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Mja Harris gezien ging nog behoorlijk mee in t begin maar daarna gewoon te traag en sterke returns van Rublev lieten zijn spel helemaal inzakken, toch één van de verrassingen dit jaar voor mij voorlopig, kende die amper of niet en als die zelf kan domineren is die gevaarlijk. Fysiek wel matig en mentaal ook nog lang niet altijd top dus er is nog werk aan maar potentieel met zo'n opslag, volleys en forehand is er wel. Zelfs Rublev heeft een paar keer grote ogen getrokken bij een forehand, helaas gingen ze ook heel regelmatig los t net in .

Rublev is effectief wel iemand die het in het begin van het seizoen meestal goed doet, herinner mij nog een serieuze week vegen in Qatar daar ook, dan denk je ja die is vertrokken maar echt constant volhouden lukt toch nog niet al te vaak.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Cagnina ook terug aan het spelen dat is precies wel echt lang geleden dat ik die naam nog heb zien passeren ondertussen ook al dichter bij de 26jaar dan de 25, moet er toch moed voor hebben op dat moment... . Staat niet eens meer top 1000.
    Idd, sinds maart 2018 niet meer gespeeld en eind vorig jaar paar keer in Antalya gespeeld, en staat daar nu in de finale zonder setverlies.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    maar echt constant volhouden lukt toch nog niet al te vaak.
    Pas maar op, heeft Moskou gewonnen eind vorig jaar en was al van dit niveau op de Davis Cup waar hij overtuigend zijn singles won en Khachanov door de dubbels hielp. Goed, daar zit wat offseason tussen maar dat is wel vier maanden van prestaties. Ben echt benieuwd nu, zoals eerder gepost direct een goede test voor Goffin in de derde ronde normaal.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Coppejans 1 van de 8 breekpunten benut, Eubanks 2 op 2 benut
    Tja dan verlies je hé...

Rublev kan in een goede dag zomaar van top 10 winnen maar is idd. nog niet constant genoeg.

Cagnina: had zelfs geen ATP of zelfs ITF ranking meer, vorig najaar paar wildcards gekregen in Antalya als ex-winnaar in 2017.
    Kerel was ATP 239 2j geleden dus zou belachelijk zijn om hem qualies te laten spelen

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    de voor mij onbekende Benchetrit
    https://twitter.com/AlexTheodorid1s/...22957209776128

Wat een vreemde snuiter. Fransman, uiteraard.

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://twitter.com/AlexTheodorid1s/...22957209776128

Wat een vreemde snuiter. Fransman, uiteraard.
    Echt waar, zo'n gasten Nice dat die scheidsrechter ingrijpt! ATP en WTA mogen voor mij zelf ook wel eens meer ingrijpen als spelers/speelsters die ballenmeisjes en jongens als slaaf gebruiken!

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    2/4 vandaag. Een goede start voor Goffin en een heel mooie zege voor Minnen! Altijd lekker om meteen je eerste match in de maindraw te winnen, schiet goed op met de punten zo Volgende ronde tegen Rybakina zal lastiger worden. Van Uytvanck weer te plat en Flipkens jammer genoeg heel nipt verloren. Bleef vechten en redde wedstrijdballen, maar uiteindelijk toch nipt onderuit in superTB. Had nice geweest had ze deze match toch nog kunnen winnen.

Mertens haar match is nog maar eens verzet, terwijl ze nog makkelijk had kunnen spelen... Er beginnen nu zelfs nog mannen partijen!

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    Mertens haar match is nog maar eens verzet, terwijl ze nog makkelijk had kunnen spelen... Er beginnen nu zelfs nog mannen partijen!
    Die matchen zijn per paar verzet, 4 x paar matchen die volgende ronde tegen elkaar spelen. Misschien geen risico genomen dat er geen courts vrij waren afhankeljk van die lange mannenmatchen en op voorhand gewoon verzet. Niet ideaal maar ja, bij de vrouwen is dat ook minder een probleem als ze drie dagen achter elkaar moeten spelen met best of three, bij mannen met best of five wel dus die hebben nadeel in het opstellen van het schema.

Weer niets gezien maar toch weer enkele verrassende uitslagen. Vondrousova eruit, Humbert, Auger-Aliassime eveneens. Rublev een bagel geïncasseerd en ngo wat andere spelers met veel meer moeite dan ge zou verwachten. Muchova en Rybakina gelukkig wel door bij de vrouwen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    de Franse bananenpeller in 1u15 naar huis gespeeld, goede zaak
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    De media opnieuw lyrisch over Goffin ... Terwijl ik vond dat hij precies op eco-modus aan het spelen was met teveel unforced errors. Had het gevoel dat hij geluk had tegen Chardy te spelen, die er nog meer maakte :/

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TooChé Bekijk bericht
    die er nog meer maakte :/
    45-12 UE/W ratio ondersteunt uw gevoel alleszins wel.
    Spoiler:

Zverev goeie lessen van Federer zijn marketingteam gekregen blijkbaar. "Als ik het tornooi win, schenk ik al mijn prijzengeld aan Australië" terwijl hij al ligt te sukkelen tegen Cecchinato in de eerste ronde.
    Zo kan ik ook vier miljoen beloven zenne. Slechts vier dubbele fouten wel tegen Cecchniato zag ik, maar gemiddelde (!!) tweede service van slechts 150km/u ... zo triestig man, ik herken hem amper nog op de court.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Weer niets gezien maar toch weer enkele verrassende uitslagen. Vondrousova eruit, Humbert, Auger-Aliassime eveneens. Rublev een bagel geïncasseerd en ngo wat andere spelers met veel meer moeite dan ge zou verwachten. Muchova en Rybakina gelukkig wel door bij de vrouwen.
    Wat mij opvalt, zo gigantisch veel verrassingen zijn er nu ook weer niet geweest maar de kleinere verrassingen zijn bijna allemaal jeugd, Shapovalov, Aliassime, Vondrousova (die wel leek te sukkelen met schouder weer helaas had ik t idee), Harris die pak slaag krijgt, Moutet idem, Humbert eruit, Kecmanovic een youngster die hard is opgekomen er vlot uit, ... . Ok daar waren er die zeker stevige tegenstand hadden. Maar t viel me wel op hoeveel jeugd die goed aan t presteren was er nu al uitligt in ronde één van de eerste slam van het jaar.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Vondrousova (die wel leek te sukkelen met schouder weer helaas had ik t idee)
    Spijtig spijtig. Shapovalov was ik nog vergeten, net zoals Anisimova! Inderdaad precies de jongere garde, Hurkacz en Davidovich Fokina bijvoorbeeld ook al op het randje feitelijk tegen inferieure challengerspelers.

Kecmanovic
    Vind ik echt zo plat en onaangenaam om naar te kijken! Ben ik niet rouwig om ook al moest ik niet kijken.

Pagina 277 van 295 Eerste ... 177227267273274275276277278279280281287 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten