Discussie: Tennis - Deel 2

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zie nu pas de beelden van Clijsters: zo’n buikje da’s toch echt schaamtelijk als ge u topsporter wil noemen??

kom aan, een beetje discipline en je bent daar vanaf, die kindjes mogen echt geen excuus zijn, er zijn voldoende vrouwen die wel afgetraind zijn op die leeftijd (en ouder)

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die clipjes waren niet de enige beelden he, het ging me over het commentaar van Gerlo (en aanverwanten genre Van Meensel, de power heeft ze nog!!!!). Veel langere stukjes van onder andere de opslag/return vindt ge op Le Soir moest het u interesseren, misschien snapt ge me dan.

Om het dan weer over echt tennis te hebben:
    Vondrousova terug na een polsblessure van een half jaar en in vier gespeelde sets meteen drie bagels uitgedeeld. Maria en Arina Rodionova zijn natuurlijk wel niet de beste speelsters, maar Rodionova had in de vorige ronde toch Stephens verslagen in straight sets op één of andere manier (en daarvoor winst tegen CSN en Potapova) dus ge verwacht daar dan toch geen dubbele bagel tegen.
    Gezien ondertussen en mwa echt begrijpen niet nee. Vind Gerlo nog altijd dat Gerlo een correcte tweet geplaatst heeft. Maar bon, ieder zijn idee daarover.

Marketa is inderdaad . Andreescu nu nog blessurevrij en ik heb twee meiskes om voor te supporteren van de next gen .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Zie nu pas de beelden van Clijsters: zo’n buikje da’s toch echt schaamtelijk als ge u topsporter wil noemen??

kom aan, een beetje discipline en je bent daar vanaf, die kindjes mogen echt geen excuus zijn, er zijn voldoende vrouwen die wel afgetraind zijn op die leeftijd (en ouder)
    Er zijn toch al wat kilo's overboord gesmeten, zeker als je vergelijkt hoe ze dit jaar op Wimbledon stond te tennissen.
    Spoiler:

Maar dit gewicht zal ze niet meer halen vrees ik
    Spoiler:
    Laatst gewijzigd door WimJ; 15 januari 2020 om 22:52

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    shit man, die was zwanger hoop ik ?

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Kim Clijsters heeft toch serieus veel aandacht nodig hoor. Volgens mij is die gewoon in een zwart gat gevallen en is dit het resultaat.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    shit man, die was zwanger hoop ik ?
    De helft van mensen die ik zie rondwandelen op straat, van haar leeftijd hebben (helaas dat ik dit moet zeggen) een GROTERE PENS. (De helft natuurlijk ook niet)

Maar ja als je terug aan topsport wil doen, dan mag daar toch zeker een kilootje of 15-20 af ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    De helft van mensen die ik zie rondwandelen op straat, van haar leeftijd hebben (helaas dat ik dit moet zeggen) een GROTERE PENS. (De helft natuurlijk ook niet)

Maar ja als je terug aan topsport wil doen, dan mag daar toch zeker een kilootje of 15-20 af ...
    Ik zou er graag eens tegen tennissen, ze mag zich verwachten aan wat dropshots
    Bij de mannen zie je nauwelijks iets van overwicht, bij de top vd vrouwen is afgetraind zijn geen must duidelijk

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij de mannen zie je nauwelijks iets van overwicht, bij de top vd vrouwen is afgetraind zijn geen must duidelijk
    Op Serena na is er op de top-30 van de vrouwen weinig aan te merken vind ik! Het is anders geweest, maar de huidige generatie is fysiek wel in orde.

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor Darcis zit het er helemaal op. Laatste match verloren tegen de voor mij onbekende Benchetrit met 7-5 7-5. Al bij al een degelijke carrière voor Steve met 2 ATP tornooizeges en sterke Davis Cup overwinningen. Haalde slechts 2 keer de 3e ronde in een Grand Slam, vond ik echt tegenvallen toen ik die cijfers zag. Won wel van Nadal op Wimbledon, die staat nog in m'n geheugen gegrift.

Wickmayer had weer moeite om twee matchen achter elkaar te winnen, en is dus ook uitgeschakeld. Bonaventure krijgt ondertussen ook een pak slag. Het zal dus van Minnen en Coppejans moeten komen...

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    Op Serena na is er op de top-30 van de vrouwen weinig aan te merken vind ik! Het is anders geweest, maar de huidige generatie is fysiek wel in orde.
    Zelfs degenen die nu in de top 30 staan genre Pavlyuchenkova en Kvitova lijken toch iets fitter ondertussen vergeleken met een buikje dat er vroeger toch altijd was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    Voor Darcis zit het er helemaal op. Laatste match verloren tegen de voor mij onbekende Benchetrit met 7-5 7-5.
    Een challengerspeler die ik enkel kende van gravel, maar recent toch niet echt barslecht lijkt op hardcourt. Volgende ronde zou toch tegen Ruusuvuori geweest zijn dus dat was sowieso einde verhaal voor Darcis IMO.

----------------

Mertens verloren maar bij 5-6 toen Watson voor de match moest serveren toch weer een MTO genomen ... linkerheup, ben benieuwd of het iets serieus is of weer die onnozele truccen die ik al eens eerder heb aangehaald. Heeft verder een normale draw op Australian Open, tweede ronde Watson (opnieuw) of Krystina Pliskova, en dan derde ronde de schitterende Muchova.

Goffin derde ronde normaal tegen Rublev, da's net zoals Muchova gene kattenpis voor die ronde met die eigen ranking.

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Pavlyuchenkova is idd ook veel afgevallen, ik zag die pas spelen en herkende die niet eens

Mjha Mertens, die stond vorige week ook al met tapes aan haar bovenbeen te spelen... eerste tornooi vant jaar!! En daar ook nog eens dubbelen...

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Mcnally breekt door
    Was dat Caty of John? Ik ze dat Caty zo meteen tegen Lopatetskaya moet en moest ze het halen volgende ronde hopelijk tegen Ruse, wil ik wel eens zien (al dacht ik dat McNally geblesseerd was vorige ronde ondanks de zege). Zelfde voor Gracheva tegen Danilovic, die eerste staat straks in de top 100 en eigenlijk volledig onder mijn radar gebleven. Dat gebeurt soms dat ge eens een doorbraak mist, zo zag ik gisteren ineens Satralova verschijnen ... blijkt dat gewoon Allertova te zijn die op zijn Tsjechisch los van naam verandert eens getrouwd.

Verder zou Minnen zich eigenlijk wel probleemloos moeten kunnen plaatsen voor de hoofdtabel. Niet zo probleemloos als Challengerlegende Yen-Hsun Lu natuurlijk, die duikt na anderhalf jaar geen match te spelen ineens op in de eerste ronde van een Grand Slam. Beetje belachelijk dat een pummel van 36 na zo lange inactiviteit onder PR even 55k gaat oprapen door te verliezen van Monfils terwijl die jonge spelers drie kwalficatierondes moeten overleven maar ja ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Coppejans zeker niet kansloos in qual. final round tegen opslagkanon Eubanks, die zijn plaats cadeau kreeg na opgave van Troicki die een set voor stond. Sowieso al 35000 dollar in de pocket voor Kimmer.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Was dat Caty of John? Ik ze dat Caty zo meteen tegen Lopatetskaya moet en moest ze het halen volgende ronde hopelijk tegen Ruse, wil ik wel eens zien (al dacht ik dat McNally geblesseerd was vorige ronde ondanks de zege). Zelfde voor Gracheva tegen Danilovic, die eerste staat straks in de top 100 en eigenlijk volledig onder mijn radar gebleven. Dat gebeurt soms dat ge eens een doorbraak mist, zo zag ik gisteren ineens Satralova verschijnen ... blijkt dat gewoon Allertova te zijn die op zijn Tsjechisch los van naam verandert eens getrouwd.

Verder zou Minnen zich eigenlijk wel probleemloos moeten kunnen plaatsen voor de hoofdtabel. Niet zo probleemloos als Challengerlegende Yen-Hsun Lu natuurlijk, die duikt na anderhalf jaar geen match te spelen ineens op in de eerste ronde van een Grand Slam. Beetje belachelijk dat een pummel van 36 na zo lange inactiviteit onder PR even 55k gaat oprapen door te verliezen van Monfils terwijl die jonge spelers drie kwalficatierondes moeten overleven maar ja ...
    Ik bedoelde Cathy . Vorig jaar al paar keer heel mooi zien vegen, heeft hier en daar ook matchen waar het in het begin niet loopt en waar ze dan nooit in haar ritme geraakt, maar als het loopt, zeker eentje om in de gaten te houden (won ook makkelijk van Lopatetska die toch ook talent heeft).

Gracheva zegt me ook niks nee... . Terwijl ik normaal uit de top honderd toch ook iedereen op zijn minst bij naam ken.

Andere die ik noemde was Ruusuvuori, dit jaar eerste tornooi finale gehaald door oa Sinner en Kudla in straights te kloppen maar nu wel nipt eruit tegen Benchetrit, die mag zijn laatste ronde kwali's echt wel verliezen, Darcis en nu mijn fin kloppen .

Als ge er nog eentje wilt noemen mag Harris daar toch wel bij, die is indrukwekkend op eigen opslag, zeker eerste opslag, in Adelaide en had op ATP cup ook paar matchen meer kunnen winnen mits wat meer ervaring.
    Laatst gewijzigd door AreVee; 17 januari 2020 om 13:41
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    John McNally ook zeker niet slecht voor het circuit en ranking waar die nu zit, dus had ook gekund he.

McNally dus tegen Ruse nu, weer op een onmenselijk uur dus het zal gewoon de eindscore opzoeken lezen worden maar ik ga Ruse pikken! En ja Ruusuvuori en Wolf vannacht, wat is daar gebeurd? Een bagel uitdelen maar beide wel de match verliezen terwijl ze toch de veel hoger aangeschreven spelers zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Au79 Bekijk bericht
    Coppejans zeker niet kansloos in qual. final round tegen opslagkanon Eubanks, die zijn plaats cadeau kreeg na opgave van Troicki die een set voor stond. Sowieso al 35000 dollar in de pocket voor Kimmer.
    Makkelijk winnen tegen Schnur op hardcourt is wel heel mooi voor Coppejans, vind ik. En da's wel hatelijk om tegen zo iemand als Eubanks te moeten in die fase, die wat lager gerangschikte Amerikanen kunnen er wat van met hun service en hun barakke stijl ... Eubanks allicht nog één van de ergste rond die positie.

Pagina 276 van 295 Eerste ... 176226266272273274275276277278279280286 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten