Discussie: Tennis - Deel 2

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zolang Kim maar minstens even lang voortdoet als date-krumm is t mij gelijk.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zeveraar man.
    100% mee akkoord.

iTrader
    0
    Dear Customer,

[Tennis] [ATP St. Petersburg Open - R1] [Match] Dudi Sela vs Ricardas Berankis has been cancelled due to the following reason: [Abnormal and suspicious betting activity has been detected for this event. All wagers from all customers have been cancelled. This action is taken very rarely and is for the protection of all our customers.]

Hoe zwaar moet het er dan al niet overgaan voor ze die acties nemen .

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Dudi Sela
    Iemand die geregeld Challengerresultaten checkt, zal hier niet verrast van zijn. De tennisorganisaties doen er zelf niets tegen, die """vangen""" alleen maar kleine vissen van buiten de vroegere ATP top 1000. Nu ja, zelfs in de huidige top 50 staan er drie of vier namen waarvan ge u toch afvraagt hoeveel matchen per jaar die verkopen, en daar wordt ook niet om gemaald.

Ondertussen wel iedereen een kwart miljoen startgeld of zo geven die in die plastieke Laver Cup zijne kop laat zien, vreselijk tornooi. Ik hoop dat ze met die ATP Cup en Davis Cup toch een andere richting uitgaan maar ik vrees ervoor gezien dat de tegenhangers van de concurrerende organisaties zijn. Die Kosmosbende heeft nog wel andere open weken om bucht te organiseren voor de clicks en merkuitbouw, hopelijk houden ze dat voor daar.

iTrader
    0
    Iemand die geregeld Challengerresultaten checkt, zal hier niet verrast van zijn. De tennisorganisaties doen er zelf niets tegen, die """vangen""" alleen maar kleine vissen van buiten de vroegere ATP top 1000. Nu ja, zelfs in de huidige top 50 staan er drie of vier namen waarvan ge u toch afvraagt hoeveel matchen per jaar die verkopen, en daar wordt ook niet om gemaald.

Ondertussen wel iedereen een kwart miljoen startgeld of zo geven die in die plastieke Laver Cup zijne kop laat zien, vreselijk tornooi. Ik hoop dat ze met die ATP Cup en Davis Cup toch een andere richting uitgaan maar ik vrees ervoor gezien dat de tegenhangers van de concurrerende organisaties zijn. Die Kosmosbende heeft nog wel andere open weken om bucht te organiseren voor de clicks en merkuitbouw, hopelijk houden ze dat voor daar.
    Eens . Tis wel één van de eerste keren dat ik een bookie zoiets weet doen .

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Nog eens wat zeiken op Sporza en hun sPOrTjoURnalISTieK:
    Ik zag net het Journaal en daar moesten ze bij Mertens haar verlies toch benadrukken dat ze door regen eerder op de dag al een match moest spelen (en dat ze daardoor dus vermoeid kon zijn) ... dat Osaka op hetzelfde tijdstip ook al een match moest spelen, nog wel tegen een hoger geplaatste speelster, en een halfuur langer op de baan stond dan Mertens werd dan weer niet vermeld. Ah ja, want Osaka is Japans he.

Eerste set gezien overigens en was gewoon een logische uitkomst, het setpunt zelf was knullig met de netband maar de scoreboard pressure was er in die game wel. Voor de rest ook geen kans gehad in die eerste set, zelfs niet tot deuce geraakt op Osaka haar service. Osaka zelf wel nog eens sterk en dan is dit een normaal resultaat. Goed kleedje ook, zelfde als op US Open denk ik.

Morgen Muchova met een nieuwe finale!
    Tegen Linette, zal lastig worden want die staat wel al een tijdje aardig te vegen. 2-1 winst zou ik mooi vinden na dit seizoen.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Ne veeeeel regen ez win Muchova. Linette was halverwege set 2 bijna aan het janken dus die zal niet goed geweest zijn, maar dat telt ook!

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    https://sporza.be/nl/matches/tennis/...nooi-in-china/
    En titel nummer 3 is een feit

In het enkelspel braken ze nooit potten, maar ze maken toch wel het beste van hun carriere. Het dubbelspel ligt ze wel.

iTrader
    0
    Mertens voor de tweede keer verre van kansloos tegen Andreescu, voor de tweede keer wel verloren... . Andreescu blijft winnen wel gewoon.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Er is iets gebeurd met Mertens dit seizoen, het is niet meer die solide speelster (buiten Doha en US Open dan, twee tornooien goed voor bijna de helft van haar punten) van de jaren ervoor. Brakken op de momenten waar ze vroeger simpelweg de match zou uitspelen. Niet enkel tegen Andreescu nu (top 20 klaxon!!!!!!!) maar ook doorheen het jaar tegen mindere speelsters, en eveneens in matchen die ze dan nog wint. Ook die zever met die MTOs en toiletpauzes blijft toch iets wat ik niet aan haar zou linken, net zoals die instelling op zijn Van Uytvancks als er druk komt bij kijken. Service is ook minder geworden heb ik de indruk, vandaag ook weer een pak dubbele fouten waar dat vroeger toch minder leek, zelfs op momenten bij een voorsprong. Al dat wisselen van coaches is uiteraard ook een teken aan de wand.

Op het eerste zicht zou ik zeggen een faalseizoen buiten twee/drie weken, maar als ik het nader bekijk is dit gewoon wat Mertens is, vrees ik. Op de 14 Slams/Premier 5s/Mandatories één keer de kwartfinale gehaald, de rest allemaal R64/R32. Doha is om het jaar wel meer punten waard dus dat is pech hebben dit jaar, maar langs de andere kant is het toch ook een tornooi dat "een beetje" in offseason valt, voor mij een kleine kanttekening dat de top tien wins dan ook daar komen. Haar vorige seizoenen waren ook wel van dat uiteindelijk: twee of drie pieken van enkele goede tornooien maar dat zat meer consistentie in tegen speelsters achter haar op de ranking.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Er is iets gebeurd met Mertens dit seizoen, het is niet meer die solide speelster (buiten Doha en US Open dan, twee tornooien goed voor bijna de helft van haar punten) van de jaren ervoor. Brakken op de momenten waar ze vroeger simpelweg de match zou uitspelen. Niet enkel tegen Andreescu nu (top 20 klaxon!!!!!!!) maar ook doorheen het jaar tegen mindere speelsters, en eveneens in matchen die ze dan nog wint. Ook die zever met die MTOs en toiletpauzes blijft toch iets wat ik niet aan haar zou linken, net zoals die instelling op zijn Van Uytvancks als er druk komt bij kijken. Service is ook minder geworden heb ik de indruk, vandaag ook weer een pak dubbele fouten waar dat vroeger toch minder leek, zelfs op momenten bij een voorsprong. Al dat wisselen van coaches is uiteraard ook een teken aan de wand.

Op het eerste zicht zou ik zeggen een faalseizoen buiten twee/drie weken, maar als ik het nader bekijk is dit gewoon wat Mertens is, vrees ik. Op de 14 Slams/Premier 5s/Mandatories één keer de kwartfinale gehaald, de rest allemaal R64/R32. Doha is om het jaar wel meer punten waard dus dat is pech hebben dit jaar, maar langs de andere kant is het toch ook een tornooi dat "een beetje" in offseason valt, voor mij een kleine kanttekening dat de top tien wins dan ook daar komen. Haar vorige seizoenen waren ook wel van dat uiteindelijk: twee of drie pieken van enkele goede tornooien maar dat zat meer consistentie in tegen speelsters achter haar op de ranking.
    Niks aan toe te voegen, dacht tijdens Us Open wel dat er toch weer een verbetering inzat maar misschien is ze idd op dit moment gwn de positie waard die ze op de ranglijst heeft. Beetje blijven hangen.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Beetje blijven hangen.
    Ik zou zelfs zeggen teruggevallen. Wat natuurlijk op korte termijn/dit seizoen niet goed is, maar wel mogelijkheden geeft op lange termijn als ge bij het terugvallen nog altijd top25 draait! Het is niet dat ze ergens ligt te zwemmen rond plaats 75 gelijk Ostapenko, dus terugkeer naar top 20 met betere resultaten ligt eigenlijk voor de hand als ze haar vorm terugvindt of betere pieken heeft.

Ik moet nog even rechtzetten dat ze op Wimbledon R16 gehaald heeft. Dus op de 14 grootste tornooien: QF, R16, 7xR32, 5xR64 en niet zoals ik eerder zei. Een extra ronde in een Slam levert altijd mooie puntjes op.

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Terugkeer naar top-20 is al voor volgende week, staat ook 18e in de race en volgens mij moet het al vreemd lopen wil ze het seizoen niet in de top-20 eindigen. Ik verwacht gewoon dit van Mertens, niet meer niet minder, hier en daar een uitschieter. Ik zie er geen top-10 speelster in... Wat me wel opvalt, vroeger was ze mentaal enorm sterk vond ik, de laatste tijd is ze op breakpunten een bang schaap geworden. Laat veel kansen onbenut en laat al even graag een ruime voorsprong schieten. En die MTO, heeft ze die de laatste tijd nog? Ik weet dat ze veel last had van haar schouder en sinds de US Open een andere service beweging heeft. Tijdens die matchen heb ik haar geen enkele keer een MTO of toiletbreak weten nemen....

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    Terugkeer naar top-20 is al voor volgende week, staat ook 18e in de race en volgens mij moet het al vreemd lopen wil ze het seizoen niet in de top-20 eindigen. Ik verwacht gewoon dit van Mertens, niet meer niet minder, hier en daar een uitschieter. Ik zie er geen top-10 speelster in... Wat me wel opvalt, vroeger was ze mentaal enorm sterk vond ik, de laatste tijd is ze op breakpunten een bang schaap geworden. Laat veel kansen onbenut en laat al even graag een ruime voorsprong schieten. En die MTO, heeft ze die de laatste tijd nog? Ik weet dat ze veel last had van haar schouder en sinds de US Open een andere service beweging heeft. Tijdens die matchen heb ik haar geen enkele keer een MTO of toiletbreak weten nemen....
    Da's waar en fair. Ik had het over het gehele seizoen en hoe die MTO of toiletpauzes toen aansloot bij haar toch verander(en)de stijl of gedrag. Misschien moet ik minder streng zijn voor die periode van MTOs, al blijf ik erbij dat de manier waarop anders kan. Meer dan echte verzorging voelden die toch altijd aan o mde tegenstander wat te treiteren of te bespelen.

Ook iets wat kan meespelen: het verdedigen van punten. Ze begon het jaar al met een halve finale Australian Open te verdedigen, dat kan wel eens doorwegen in dat eerste bevestingsjaar. Kijk naar die andere -ertens uit de lage landen, alles ging goed tot aan die ziekte op Roland Garros. Daarna begon met grasseizoen eigenlijk het echte verdedigen van de ranking, en sinds die vreemde finale tegen Riske is het bergaf gegaan. Nu speelt die even bang en inconsistent als Mertens, en ook de coach is al vervangen bijvoorbeeld. Daar zijn toch wat parallelen te trekken, maar ondanks de terugval van sterktes staan ze nog altijd top 20/top 10 in die race inderdaad, dus kwaliteiten genoeg nog. Het zal wel in orde komen na wat rust en bezinnen binnen een maand.

Maxwell's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Goffin staat toch goed te spelen in Tokyo. Morgen halve finale tegen (helaas) Djokovic.
    Terwijl die andere halve finale Opelka - Millman is begot.

Pagina 262 van 265 Eerste ... 162212252258259260261262263264265 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten