Discussie: Tennis - Deel 2

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Paire tegen Johnson, speciaal op zijn zachtst gezegd.
    Johnson 1st serve points won: set 1: 78%, set 2: 50%, set 3: 18%...

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Darcis speelde volgens Dewulf wss zijn laatste Grand Slam match. Hij sukkelt opnieuw met een elleboogblessure.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is wel zeer jammer . Had meer ingezeten in zijn carrière mits sterker gestel . Toch héél veel respect voor hem, niet in het minst voor zijn daviscup prestaties.

Kerber-Mladenovic, niveau . En twee vrouwen die regelmatig vol voor de winner gaan.

Pliskova had daarentegen geluk dat ze een haalbare speelster trof, matig.

Edit: Benieuwd hoelang Berdych het nog trekt, nipt top 100 en vandaag er vrij vlotjes uit tegen iemand uit de top driehonderd (voor vandaag dan toch).
    Laatst gewijzigd door AreVee; 26 augustus 2019 om 19:41
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Kerber-Mladenovic, niveau . En twee vrouwen die regelmatig vol voor de winner gaan.
    Wat een komedie weer in die tweede set.

MTO, half jankend op de court staan na rugbehandeling en niet meer kunnen lopen, bagel tegen.
    Even pauze voor de derde set zonder dat er iets gebeurt en hoppa, vol gas weer in de derde.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Muchova wel steengoed zeg.
    Die wordt met het tornooi aangenamer.

iTrader
    0
    Wat een komedie weer in die tweede set.

MTO, half jankend op de court staan na rugbehandeling en niet meer kunnen lopen, bagel tegen.
    Even pauze voor de derde set zonder dat er iets gebeurt en hoppa, vol gas weer in de derde.
    Kan zijn heb enkel set één gezien en die vond ik echt goed, allebei stevig in de plus met winners/errors ratio, geweldige forehand klappen van Kiki, tactisch soms zeer uitgekookt (en daarmee bedoel ik dan niet doodslicen of lobs gewoon maar omdat het kan), degelijk netspel, redelijk wat afwisseling en een Kerber die Kebersgewijs regelmatig een totaal verloren positie weet om te draaien, iets van t beste dat ik dit jaar bij de vrouwen gezien heb (al kijk ik minder tennis dan voorheen en zeker vrouwentennis maar toch).

Wat is Fognini toch eigenlijk de Kyrgios van den aldi, veel talent (iets minder dan Kyrgios) veel brainfreezes (iets minder dan Kyrgios), tegen Opelka bijna kinderlijk simpel eigen opslag afgeven zodat de 2m11 kan serveren voor de match, op love het opslagkanon terugbreaken en dan maar de tiebreak pakken na een matchbal te reden.

iTrader
    0
    Dan toch gewonnen Opelka, Karlo mag definitief op pensioen ik heb mijn nieuwe 2m11 lieveling toch wel definitief gevonden nu .

En dan gelijk een echte Amerikaan met een red bull een post match interview geven (ik dacht al red bull gezien te hebben tijdens de pauzes), heerlijk .

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Dan toch gewonnen Opelka, Karlo mag definitief op pensioen ik heb mijn nieuwe 2m11 lieveling toch wel definitief gevonden nu
    Ik ga er niet naar kijken maar ik heb de indruk dat die wel beter speelt dan Karlovic of Isner. Ook een paar goede matchen op gravel gespeeld dit seizoen zowaar.

iTrader
    0
    Alle sympathie voor de Shark maar van mij mogen ze dat Protected Ranking systeem wel eens herbekijken. Na Wimbledon (hoofdtabel met PR) heeft hij nog 2 ATP 250's gespeeld met PR en 2 keer 1ste ronde eruit. Hij heeft gelijk dat hij $58000 gaat meepikken in de 1ste ronde als de reglementen het toestaan, hell yeah dat ik in zijn plaats hetzelfde zou doen, en wie zegt van niet is een hypocriet. Maar het nut van die PR ontgaat me in dit geval wel volledig. Zou strikter beperkt moeten worden in de tijd en getoetst aan evolutie van resultaten tijdens die periode. Nogmaals, niets tegen de Shark, heel veel respect en het is ook niet zo dat hij is afgegaan tegen Lajovic, maar volgens mij had daar iemand anders op zijn plaats moeten staan.

iTrader
    0
    Ik ga er niet naar kijken maar ik heb de indruk dat die wel beter speelt dan Karlovic of Isner. Ook een paar goede matchen op gravel gespeeld dit seizoen zowaar.
    Ja zeker beter dan Karlo, heeft een degelijke geslagen backhand dus dan ben je sowieso al beter dan Karlo .

K zie hem echt nog wel graag bezig, veel lef en er staat nog wel een kop op ook. Uiteraard wel minder tot slecht qua bewegen maar met zo'n stelten te begrijpen. Op zich wel te vergelijken met Isner vind ik, meer dan met Karlo iig.

Edit: Vierde ronde lijkt met deze draw het minimum dat Goffin er moet weten uit te halen, Barrere die een vijfsetter gespeeld heeft en erna Carreno Busta of Berankis, het kan zwaarder.
    Laatst gewijzigd door AreVee; 27 augustus 2019 om 14:30

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Edit: Vierde ronde lijkt met deze draw het minimum dat Goffin er moet weten uit te halen, Barrere die een vijfsetter gespeeld heeft en erna Carreno Busta of Berankis, het kan zwaarder.
    Met wat ik gisteren zag, is dat optimistisch Was echt zwoegen en de derde set was een dubbeltje op z'n kant... Was heel passief vond ik, pakte de tweede service niet echt aan en maakte vaak echt enorme unforced errors. Hopelijk is het in de tweede ronde al beter

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Au79 Bekijk bericht

RBA, de Djokovic van de ATP250
    Joepla, daar zijn we alweer van af.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Thiem, RBA, Zverev, Khachanov ... the usual suspects uit de top tien weer aan zet! Tsitsipas tegen Rublev, dat kan gebeuren. Maar Edmund ook al eruit tegen Andujar op hardcourt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    Met wat ik gisteren zag, is dat optimistisch Was echt zwoegen en de derde set was een dubbeltje op z'n kant... Was heel passief vond ik, pakte de tweede service niet echt aan en maakte vaak echt enorme unforced errors. Hopelijk is het in de tweede ronde al beter
    Feit, k heb daar enkel stuk van set twee gezien en ben toen maar gewoon gaan slapen, zo matig was het . Inderdaad vrij ver achter de lijn staan viel mij ook op.

Belgen toch goed begonnen, op Darcis na dan maar die had een blessure als excuus.

En Gauff ook weer door .

Zverev weet zich weer enorm in moeilijkheden te werken, maar wint dan toch nog nipt, wie dat ondertussen kan verklaren, geef het door aan Sascha want normaal is het niet meer.

iTrader
    0
    Chung ook sterk teruggekomen de voorbije maanden, via qualies nu naar 2de ronde.
    Was al bijna vergeten dat die vorig jaar nog top 20 was.

Ik zie vooral dat Zverev zijn opslag niet meer draait. Was vroeger met stip zijn belangrijkste wapen, veel easy points maar nu meer dubbele fouten dan ooit met Cincinnati als triest dieptepunt. Erg gevarieerd kun je zijn spel ook niet noemen... Zonder die jongen te kennen vermoed ik wel dat hij mentaal wat aan de labiele kant is. Troubles met vrouwen en manager, kan allemaal zijn, maar de ene neemt dat mee naar het veld en de andere niet. Toch zou het niet mogen op dit niveau, zeker geen maanden aan een stuk zoals nu het geval.

edit: zit nu bij Team8, zelfde managementteam van Federer, hopelijk brengt dat wat rust

Pagina 251 van 262 Eerste ... 151201241247248249250251252253254255261 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten