Pagina 2 van 271 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Discussie: Tennis - Deel 2

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Delbonis doet eindelijk eens iets goed in zijn tenniscarrière: forfait voor de US open voor de tweede dag van de kwalificaties en zo is Giannessi rechtstreeks geplaatst.
    Gavin, voel u vrij om af en toe uw kennis eens te delen zodanig we mooie bets op tennis kunnen plaatsen hé!
    Laat andere ook genieten van uw kennis!
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Laat andere ook genieten van uw kennis!
    Isner-Kyrgios voor de finale zou ik zeggen.
    Bij de vrouwen hoop ik op Stephens, speelt echt héél goed.
    Als Kyrgios nog eens goesting heeft, dan moet die wel zijn eerste Masters kunnen pakken hier.

Ge ziet het alleen al op deze pagina, valt niet veel van te genieten he pie.

Vondrousova sukkelt trouwens al met een rugblessure, dus daar de verwachtingen voor de US Open toch ook al terugschroeven.

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ge ziet het alleen al op deze pagina, valt niet veel van te genieten he pie.

Vondrousova sukkelt trouwens al met een rugblessure, dus daar de verwachtingen voor de US Open toch ook al terugschroeven.
    Iedereen kan er is naast zitten hé
    Wie verwacht je als winnaar bij de US open? Federer en Muguruza?
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

John1307's schermafbeelding
    iTrader
    50 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Iedereen kan er is naast zitten hé
    Wie verwacht je als winnaar bij de US open? Federer en Muguruza?
    Federer is de grote favoriet, maar in welke vorm gaat die opdagen? Zag er toch behoorlijk vermoeid uit in Montreal.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Federer/Zverev en Muguruza/Svitolina

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Federer is de grote favoriet, maar in welke vorm gaat die opdagen? Zag er toch behoorlijk vermoeid uit in Montreal.
    Federer gaat ditmaal niet winnen vrees ik. Heeft al 2 GS's gewonnen dit jaar waarbij gepiekt naar Wimbledon. En hij is ook al wat op leeftijd.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Leeftijd, vermoeidheid, hij heeft al gewonnen, ... allemaal zever in pakskes! Het enige dat we niet weten en er echt toedoet, is hoe het met zijn rugblessure zit.

De rest maakt niet uit en het is zoals bij Wimbledon met deze main draw: als Federer niet wint, heeft ie gefaald.
    - Djokovic/Wawrinka/Nishikori er niet bij
    - Murray en Cilic zonder voorbereiding, dat zijn toch niet de natuurtalenten die dan meteen terug gaan winnen
    - Thiem en Nadal bakken er te weinig van op hardcourt, al is die vijfsetter wel zwaar in Nadal zijn voordeel tegenover gewone tornooien
    - Dimitrov blijft toch nog altijd Dimitrov IMO, een vijfsetter tegen Federer is toch nog wat anders dan een Masterstornooi

De enige spelers waar Federer op zijn hoede voor moet zijn, zijn Sascha en Kyrgios. Maar Zverev heeft nog altijd weinig tot niets bewezen op zo een tornooi (zelfde as Dimitrov) en Kyrgios, ja, heeft die goesting?

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Leeftijd, vermoeidheid, hij heeft al gewonnen, ... allemaal zever in pakskes! Het enige dat we niet weten en er echt toedoet, is hoe het met zijn rugblessure zit.

De rest maakt niet uit en het is zoals bij Wimbledon met deze main draw: als Federer niet wint, heeft ie gefaald.
    - Djokovic/Wawrinka/Nishikori er niet bij
    - Murray en Cilic zonder voorbereiding, dat zijn toch niet de natuurtalenten die dan meteen terug gaan winnen
    - Thiem en Nadal bakken er te weinig van op hardcourt, al is die vijfsetter wel zwaar in Nadal zijn voordeel tegenover gewone tornooien
    - Dimitrov blijft toch nog altijd Dimitrov IMO, een vijfsetter tegen Federer is toch nog wat anders dan een Masterstornooi

De enige spelers waar Federer op zijn hoede voor moet zijn, zijn Sascha en Kyrgios. Maar Zverev heeft nog altijd weinig tot niets bewezen op zo een tornooi (zelfde as Dimitrov) en Kyrgios, ja, heeft die goesting?
    Hij is voor mij ook favoriet nummer één ja en Nadal nummer twee. Al de rest zijn outsiders, Zverev omdat hij op het de slams altijd moeilijk heeft, Kyrgios omdat hij een pipo eersteklas is, en al de rest genre Thiem, Cilic, Raonic, Berdych, Bautista Agut en weet ik veel wie nog dat zou wel falen zijn ja moest Federer of evengoed Nadal daarvan verliezen.

Heeft hij gefaald als hij niet wint? Nee absoluut niet imo, tenzij je de rest van zijn seizoen en/of carrière wil vergeten kan Federer dit seizoen (en voor de rest van zijn carrière) nooit nog falen.

Kans op een finale Federer-Nadal is imo redelijk aanwezig zelfs.

---------------

Ondertussen doen zowel Flipkens als Mertens het fantastisch in Amerika met voor beide een kwartfinale en voor beide geen totaal onmogelijke tegenstander.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Isner !!

*edit* Raonic ook forfait.
    Laatst gewijzigd door NemesisBE; 24 augustus 2017 om 11:06
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Heeft hij gefaald als hij niet wint? Nee absoluut niet imo, tenzij je de rest van zijn seizoen en/of carrière wil vergeten kan Federer dit seizoen (en voor de rest van zijn carrière) nooit nog falen..
    Ja, het gaat natuurlijk alleen over deze US Open he. Anders kon ie voor Wimbledon ook al niet meer falen en daar ging ge toch nog akkoord met me als hij dat niet won.

We zitten trouwens op gelijke hoogte daarbuiten als ik uw uitleg lees: Eigenlijk de enige favoriet en de tweede favoriet heeft ie dit jaar in zijn zak. Dus vandaar, als ge dan niet wint, hebt ge het niet goed genoeg gedaan.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er eigenlijk een scorito voor deze US open?

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ja, het gaat natuurlijk alleen over deze US Open he. Anders kon ie voor Wimbledon ook al niet meer falen en daar ging ge toch nog akkoord met me als hij dat niet won.

We zitten trouwens op gelijke hoogte daarbuiten als ik uw uitleg lees: Eigenlijk de enige favoriet en de tweede favoriet heeft ie dit jaar in zijn zak. Dus vandaar, als ge dan niet wint, hebt ge het niet goed genoeg gedaan.
    Op "zijn" wimbledon is het toch nog anders dan op de Us Open imo, zelfs al was toen wel veel volk aanwezig dat nu past, Nadal bijvoorbeeld heeft hier veel meer kans op winst dan op wimbledon imo (en dat zei ik voor wimbledon gespeeld was ongetwijfeld ook). Zou hij falen als hij de US Open niet wint dit jaar? Imo niet nee. Bij Wimbledon was dat wel het geval onder andere omdat hij het volledige gravelseizoen, inclusief RG, daarvoor had laten schieten en omdat dat sowieso zijn beste ondergrond is en de minste van Nadal.

Vind u maatstaven net iets te hoog liggen. Alsof hij gefaald heeft deze Us Open moest hij verliezen van Nadal. Zou dat een teleurstelling zijn voor hem en voor zijn fans, ja ongetwijfeld maar falen zou ik het niet durven noemen.

Naar analogie zou je kunnen zegen Zverev (en Thiem enzo) gefaald indien geen halve finale dat is toch iets te streng, verwacht ik ze ver in dit tornooi, absoluut maar als ze nu allebei een vierde ronde halen is dat jammer maar ook niet meer dan dat, falen is bij mij in de tweede ronde verliezen tegen de nummer 84 ofzo.

Enfin imo uiteraard.
    ---------------

En ik zal zo wel even een scorito maken .

Edit: https://www.scorito.com/tennis-manag...d-6c93f5f9c143
    Laatst gewijzigd door AreVee; 24 augustus 2017 om 13:58
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Pfff is nu al de tweede keer dat ik denk dat De Loore echt een haalbare kaart heeft in de derde ronde van de kwalificaties om eindelijk eens de maindraw te bereiken, en dan faalt ie enorm! Kansloos met 6-3 6-3 onderuit... of schat ik die Menendez totaal verkeerd in?

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Adrian Menendez-Maceiras is een nobody. 31 jaar, nooit top-100 gehaald en heeft in heel zijn carrière ochot 3 challengers gewonnen. 1x main draw AO gehaald en 1x main draw Wimbledon. Beide keren kansloos eruit in 1e ronde.

Snap dit niet, hij was goed aan het spelen en won gisteren nog overtuigend van Duckhee Lee, die toch een niveau hoger is dan deze Spanjaard.

Enorm gemiste kans.

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ah toch, ik begon al te denken dat ik te negatief was! Maar als het er echt toe doet, heb ik vaker het idee dat Belgen met een paar lamme armen en benen op de court staan

Pagina 2 van 271 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten