Pagina 4 van 336 Eerste 123456781454104 ... Laatste
    Verto69's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Normaal staat daar toch een groep op je fiets en zijn de remmen daar ook niet van dan?
    Alles is 105 behalve de remklauwen
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb gisteren voor de eerste keer meegedaan aan een wedstrijd op zwift (KISS). Nu ben ik benieuwd naar de uitslag maar kan hem nergens vinden want zwiftpower ligt plat. Is er een andere mogelijkheid om aan de uitslag te komen. Komt er niet direct na de race een uitslag? Ik heb zo'n 2 min gewacht maar er kwam niks dus heb ik afgesloten...
    no votes  

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Normaal moet er een uitslag in beeld komen meteen als je over de finish bolt. Dat is wel een uitslag van alle deelnemers: A, B, C en D door elkaar.
    Je hebt ook Zwiftnation maar zo te zien staan daar tegenwoordig niet zoveel races meer op. Zwiftpower is terug online zo te zien.
    no votes  

Avalius's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Woensdag gaan trainen en aan 42km/u (Leiepeloton) een verkeerslint in men stuur gekregen door de wind. Gevolg grond binnen en redelijk wa last van men heup, geen koers vant weekend pfff! Anders geen schade buiten schaafwonden en wa lichte schade aan de fiets Niet te dicht bij die rood/witte linten rijden dus! ;-)
    Case: Antec Six Hundred v2 Mobo: ASROCK Z75 Pro3 PSU: Corsair TX 750W
    CPU: i7 3770K @ 4.4Ghz + Scythe Mugen 3 GPU: GTX 980ti
    RAM: Kingston HyperX 16GB DDR3 1600mhz SSD: Samsung 840 Series 500gb HDD: WD Caviar Green 2TBx2
    no votes  

deathproof's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Of niet mee vlammen gelijk een gek in die grote pelotons? Zelf vind ik dat dus levensgevaarlijk, blijf daar nooit zelf lang in, veel te gevaarlijk.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amai, dat had slechter kunnen aflopen als 1 weekje niet koersen!

Mijn laptop (5 jaar oud) begint meer en meer last te hebben met Zwift, zeker als ik op de achtergrond ook nog is Spotify wil laten draaien. Het gamen staat bij mij de laatste jaren op een laag pitje maar nu dacht ik: waarom haal ik niet meteen een laptop in huis om ook terug shooters te kunnen spelen a la Battlefield.
    Ik ken er zelf niet zoveel van maar wat dachten jullie van deze? Of andere opties in die prijsklasse?

https://www.laptopshop.be/product/73...mb-azerty.html
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan je in zwiftpower de resultaten van je eigen categorie filteren?
    no votes  

iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het kon inderdaad erger aflopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathproof Bekijk bericht
    Of niet mee vlammen gelijk een gek in die grote pelotons? Zelf vind ik dat dus levensgevaarlijk, blijf daar nooit zelf lang in, veel te gevaarlijk.
    Ideaal om te trainen, peloton reed links ik liet mij rechts te dicht tegen het lint uitzakken. Mijn eigen schuld hoor, ben al blij dat er maar 1 iemand aan die kant achter zat en die kon mij gelukkig ontwijken.
    RAM: Kingston HyperX 16GB DDR3 1600mhz SSD: Samsung 840 Series 500gb HDD: WD Caviar Green 2TBx2
    no votes  

Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren nog een toertje gaan doen rond Everberg en Moorsel omdat het daar wat bergop gaat, maar amai. Minste dat het wat zwaar bergop gaat, ga ik boven de 90% max HR en veel overschot op de versnellingen heb ik niet.

't Gaat nog serieus moeilijk worden om over 60 dagen die kale berg op te kunnen rijden. :/
    no votes  

Zorba's schermafbeelding
    iTrader
    110 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren alsnog aangekomen

If I can bicycle, I bicycle.
    12x Sunpower X21-350 + Solaredge 3000 (226°, 50° helling) PVoutput
    no votes  

iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Schoon fietske!
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalius Bekijk bericht
    Woensdag gaan trainen en aan 42km/u (Leiepeloton) een verkeerslint in men stuur gekregen door de wind. Gevolg grond binnen en redelijk wa last van men heup, geen koers vant weekend pfff! Anders geen schade buiten schaafwonden en wa lichte schade aan de fiets Niet te dicht bij die rood/witte linten rijden dus! ;-)
    Waar start het Leiepeloton eigenlijk de dag van vandaag? En nog altijd 18u, de woensdag?
    no votes  

iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mareca Bekijk bericht
    Waar start het Leiepeloton eigenlijk de dag van vandaag? En nog altijd 18u, de woensdag?
    Nog altijd aan Geldhof in Harelbeke. Net na de werken langst de leie. Aan de koperen ketel richting bavikhove het padje naar de leie nemen en daar aan het einde. Kop om 18u of 18.01 als niemand kop wil doen haha ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Amai, dat had slechter kunnen aflopen als 1 weekje niet koersen!

Mijn laptop (5 jaar oud) begint meer en meer last te hebben met Zwift, zeker als ik op de achtergrond ook nog is Spotify wil laten draaien. Het gamen staat bij mij de laatste jaren op een laag pitje maar nu dacht ik: waarom haal ik niet meteen een laptop in huis om ook terug shooters te kunnen spelen a la Battlefield.
    Ik ken er zelf niet zoveel van maar wat dachten jullie van deze? Of andere opties in die prijsklasse?

https://www.laptopshop.be/product/73...mb-azerty.html
    Ik zou kijken naar iets met een 1050m. Vind je ook in die prijsklasse soms iets goedkoper als je naar i5 gaat ipv i7. Als je geen grafische toepassingen gebruikt/ontwerpt weinig meerwaarde. Qua prestaties merk je het al niet.
    Die pc die je toont is zeker niet slecht hé, maar 1050m vs 960m is 35% fps verschil. Naar ram geheugen 8 of 16gb is ook geen drama, gewoon niet onder de 8 gaan.
    Laatst gewijzigd door Avalius; 16 april 2017 om 13:47
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zwift heeft toch geen zware pc nodig? Ik gebruik hier een 5 jaar oude htpc zonder extra grafische kaart en 4 gb ram

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is vooral bij groepsritten waar 30 andere renners rond mij bewegen dat mijn laptop zichzelf weleens wil uitschakelen. Toen dat vorige winter herhaaldelijk gebeurde heb ik mijn zus en haar vriend hun laptop beide is geleend, op beide kon het spel niet draaien. Beide niet de recentste laptops maar het draait dus zeker niet op alles. Ik ken er niks van maar heb wel al gelezen dat Zwift (voor de matige graphics dat het bied) toch redelijk wat vraagt qua specs. Vandaag heb ik een groepsrit gereden en draaide alles vlotjes, ik snap er niks van.

Ik had ondertussen ook al van iemand een berichtje gehad dat ik beter naar iets zou uitkijken met een betere grafische kaart, vooral voor het game aspect dus . Al lijkt het me wel nice om Zwift op de hoogste settings te kunnen spelen. Over een jaar heen zit ik er tenslotte behoorlijk wat op te koekeloeren.
    no votes  

Pagina 4 van 336 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten