-
15 februari 2019, 20:35 #3931
Hoeveel druk zouden jullie in 28mm banden steken? Gewicht 95kg (incl fiets)
no votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 13:56 #3932
https://hiconsumption.com/2017/10/be...pparel-brands/
een van die fietsen is volgens road.cc koopje van het jaar dacht ik.
Kledij zal er altijd wel betere zijn, maar daar betaal je dan ook voor. Ken niet veel beginners die direct het geld leggen voor een gabba. Tegen dat ge een fietsbroek verslijt, zijt ge geen beginner meer en wilt ge waarschijnlijk wel meer leggen voor een broekno votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 19:17 #3933
Donderdag lek, vandaag weer (was gelukkig net thuis), bleek op zelfde plek minuscuul steentje de boosdoener.
Nieuwe binnenband gaan kopen bij lokale FM want zat zonder voor morgen: 9 euro dat is quasi dubbele van online (mantel 4+1 voor 25)no votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 19:47 #3934
Waren ook altijd prullen. Een steentje, een mini doorntje,.. Eigenlijk dingen waar je niet lek van zou mogen rijden.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalkno votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 20:15 #3935
zal nu eens 5.5/6 bar proberen
Zou eigenlijk na elke rit moeten controleren majano votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 20:19 #3936
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalkno votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 20:41 #3937no votes
Met citaat reageren
-
Gisteren, 21:21 #3938no votes
Met citaat reageren
-
Vandaag, 16:19 #3939
Vorige week fiets binnen gedaan en merk nu dat voorwiel wat sleept aan schijfrem. Hoe regel ik dat bij?
-
Vandaag, 17:36 #3940
Waar hij voordien Trek verdeler was en aan elk merk werkte zal hij nu enkel nog aan Trek en Canyon werken. Je kan je Canyon ook bij hem laten leveren waarna hij hem in elkaar steekt en de mogelijkheid heeft om bvb stuurpen of stuur aan te passen.
Hij zal ook redelijk wat Canyon reserve onderdelen op stock hebben. Handig voor mij dus!
Voor de geïnteresseerden: Bikefitting Campe in Kleit (Maldegem).no votesMet citaat reageren
-
Vandaag, 18:38 #3941
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalkno votesMet citaat reageren
-
Vandaag, 18:43 #3942
- iTrader
- 1 (100%)
Na vele kilometers op Zwift heb ik vandaag nog is een mooie rit buiten gereden, ik was al vergeten hoe erbarmelijk de Vlaamse (en Waalse) wegen er bij liggen. Ben thuis gekomen en heb direct mijn bredere banden gemonteerd
.
-
Vandaag, 18:51 #3943
https://www.youtube.com/watch?v=2Is6SLpB38Q
vanaf 2.27
ervoor gaat over scheve disc (wat dus ook kan...)
genoeg andere youtube video's met andere camera anglesno votesMet citaat reageren