Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Los van het feit dat de match engine nog gebreken vertoont, zijn er wel een aantal plausibele verklaringen voor wat gij aanhaalt.

Dat voorbeeld van de speler met acht afspeelmogelijkheden die toch voor het onmogelijke schot gaat: Lage team work en decisions kan ook leiden tot de verkeerde keuze. Goeie match engine =/= speler die altijd de juiste keuze maakt.

Wat uw eigen ervaringen betreft:

1) Dat kunt ge vergelijken met een verdediger die op het verkeerde been staat op het moment dat de pass in de diepte wordt gegeven. Houd er rekening mee dat dat er in de match engine uiteraard niet zo uitziet. Zo ver zijn ze grafisch nog niet.

2) Er zijn in het echte leven genoeg topspitsen die joekels van kansen missen terwijl aan de overzijde de spits van de kleinere ploeg aan een of twee kansen genoeg heeft. Het is niet omdat uw spits beter is dat hij automatisch elke wedstrijd efficiënter zal zijn dan de tegenstander. Het blijft een simulatie, maar goed dat dat niet zo is.

Je hoeft zelf niet veel verstand van voetbal te hebben om daar een deftige pass te geven. Dat dit eens voorkomt, of dat een speler dit eens probeert zal ik niet moeilijk om doen. Soms worden er nu eenmaal ook zo goals gescoord, maar het gebeurt te veel naar mijn zin.

En als ik vraag om de spitsen te dekken, maar ze laten deze altijd alleen staan, dan ligt het wel degelijk aan de match engine (want het viel zowel voor met Chelsea, als met Sheff Wed als met Swansea).

Over uw andere 2 opmerkingen;

1) de situatie waar ik het op had was onmogelijk dat de verdediger op het verkeerde been stond. Verdediger stond +- gelijk de verdediger + spits op die afbeelding (nr 4) alleen stonden ze nog meer naar de hoek va de 16 + dichter bij elkaar. Een normale verdediger zou in die situatie a) direct de paslijn afsnijden b) met de spits meelopen c) de pass onderscheppen. Geen van die 3 mogelijkheden gebeuren.
    Vooral die derde, in de vorige fm werden er veel cruciale tackles gemaakt. Hier staan mijn instructies (+via shouts) dat ze veel sliding tackles mogen doen. Maar toch zie ik ze keer op keer gewoon de speler laten lopen ipv te tackelen.

2) Uiteraard is dit realistisch. Maar het is realistisch tot op een bepaald punt. En in deze FM is het dat punt al ver gepasseerd.

En ik sta nu al een maand of 3 op Teamwork als match prep training en Team cohesion heeft ook een paar maand (high) opgestaan. Dus daaraan zal het niet liggen.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons
    no votes  

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    1)
    Vooral die derde, in de vorige fm werden er veel cruciale tackles gemaakt. Hier staan mijn instructies (+via shouts) dat ze veel sliding tackles mogen doen. Maar toch zie ik ze keer op keer gewoon de speler laten lopen ipv te tackelen.
    .
    In sommige matchen gebeurt dat wel. Het is niet dat het nooit gebeurt.
    no votes  

Robbynho's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wanneer kiezen jullie precies voor korte passen en wanneer voor directe? Ik speel LLM, met corby town in de blue square north en het lijkt me logisch om da lange bal te hanteren, maar ik weet niet precies waarom... Hoge waarde voor passing staat dus niet gelijk aan kort passen gebruiken? Want ik zie dat ook met Anderlecht de directe pass gebruikt wordt...
    * PSN: Robbynhooo
    no votes  

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    The match engine is just rubbish!

1. Ze lopen nog onrealistischer dan marionneten.
    2. Ik stel in dat ze vaak mogelijk moeten voorzetten. Mijn 3 centrale middenvelders zitten constant te passen naar elkaar en als ze dan al eens de opgekomen back aanspelen, krijgen ze hem 3/4 keer gewoon terug terwijl hij een mooie voorzet kan trappen.
    3. Spelers die niet reageren op een bal die hun wordt toegespeeld of als een pass van het andere team op een meter van hen tergend traag passeert
    ....

*edit* Ondertussen na een prachtige 0-2 overwinning op Valencia geplaatst voor de volgende ronde in de CL. Een "zeer doenbare" kaart getrokken, ik mag Chelsea ontvangen in Jan Breydel
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbynho Bekijk bericht
    Wanneer kiezen jullie precies voor korte passen en wanneer voor directe? Ik speel LLM, met corby town in de blue square north en het lijkt me logisch om da lange bal te hanteren, maar ik weet niet precies waarom... Hoge waarde voor passing staat dus niet gelijk aan kort passen gebruiken? Want ik zie dat ook met Anderlecht de directe pass gebruikt wordt...
    Voor directe passen heb je hogere pass skills nodig. Een lange pass is dan ook moeilijker om te trappen dan een korte
    no votes  

iTrader
    0
    Dus dan toch geen lange ballen voor kleine clubjes die spelers hebben met passing 8,9,10? Leek me nochtans vaak voor te komen...
    no votes  

aiice's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ben nu eens met Atl. Madrid begonnen. Vrij moeilijke club toch, los van het feit dat ze goede spelers hebben. Doelstelling van voorzitter: grote namen aankopen. Budget: 8 miljoen, weinig loon beschikbaar en ENORME bankschuld. Zonder transfers te doen, staat de balans in augustus op -127 miljoen en dreigt vereffeningsprocedure.
    A wise man once said: nobody is wise, only a fool will believe he is!
    no votes  

iTrader
    0
    Dus dan toch geen lange ballen voor kleine clubjes die spelers hebben met passing 8,9,10? Leek me nochtans vaak voor te komen...
    Mja, uw tegenstanders hebben ook lage stats he. Dat compenseert .

Besides, dat wilt ook niet zeggen dat een algemeen kort passing spel beter is voor mindere ploegen. Check Barca...
    no votes  

iTrader
    0
    Het is dus eigenlijk meer een visie qua spelstijl.
    no votes  

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Wow. Speelde een kwalificatieronde in Champions League met Brugge tegen Malaga. Stond met 0-4 voor tijdens de rust; geëindigd met 7-8. Jorgacevic is in die 2de helft wel zwaar ingekakt. Gelukkig thuiswedstrijd al gewonnen met 4-0, maar dit was echt stressen.
    PSN: xIO3Y
    no votes  

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is dus eigenlijk meer een visie qua spelstijl.
    Inderdaad. Wat wel van belang is, is dat uw passingstijl gelinkt is aan uw tempo. Hoog tempo en directe passingstijl enerzijds en laag tempo en korte passingstijl anderzijds gaan dus hand in hand. Als ge hoog tempo en korte passing wilt combineren, zal dat een pak moeilijker zijn als uw spelers niet van superieure kwaliteit zijn.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    no votes  

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    amai , ik ben als manager blijkbaar nederlander. verkeerd ingegeven dus, is er een manier om dat te veranderen? ben wel al 2 seizoenen ver..
    Laatst gewijzigd door gilly; 9 november 2012 om 20:00
    no votes  

Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    amai , ik ben als manager blijkbaar nederlander. verkeerd ingegeven dus, is er een manier om dat te veranederen? ben wel al 2 seizoenen ver..

Waarschijnlijk in de editor. Moest je het niet weten:
    Steam -> library -> boven lijst van games 'all games' veranderen in 'tools' en dan FM2013 editor zoeken.
    "The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which."
    ~ George Orwell, Animal Farm

Youri Tielemans - Anthony Vanden Borre - Matias Suarez - Lucas Biglia - Dieumerci Mbokani

no votes  

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    amai , ik ben als manager blijkbaar nederlander. verkeerd ingegeven dus, is er een manier om dat te veranderen? ben wel al 2 seizoenen ver..
    Met FMRTE. Stuur desnoods uw save door via PM en dan fix ik het zonder dat je opnieuw moet beginnen.
    PSN: xIO3Y
    no votes  

Energised's schermafbeelding
    iTrader
    9 (86%)
    is fmrte al uit voor de nieuwe?
    Més que un club
    no votes  

Pagina 48 van 120 Eerste ... 384445464748495051525898 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten