Pagina 4 van 16 Eerste 1234567814 ... Laatste
    gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr.roene Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ok,bedankt voor de uitleg. Zal mijn verdedigers eens veranderen van 3 centraal naar 1 centraal en op elke vleugel 1tje met pijltje achteruit. Qua middenveld dacht ik dat ik wel juist zat,maar men beide vleugel spelers staan nu te koop om er 2 te kopen met een beter spelmaken.
    ge zijt best daje u vleugels pijltje vooruit zet dan, krijgde meer aanvalsrating en u verdedingsrating gaat goed blijven op die flanken. en die centrumaanval tegen een ploeg dat als enige deftige staat centrale verdediging heeft weetge toch op voorhand daje verloren zijt?

ik sta eerste ATM in VI en zal wss promoveren.

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door perre Bekijk bericht
    ik ben vorig seizoen 4 matchen voor het einde terug begonnen. Tweede geworden, dus ik verwachtte dit seizoen rustig kampioen te kunnen gaan spelen. Een onverwachte promotie wegens bot-opkuising beslist daar echter ander over

men snel resultaat plan is minstens 35 jaar oude spelers voor max 10k ouzo kopen, en jongeren op de trainnee plekken. Zakken ze, of zijn ze langer dan een week gekwetst, dan koop ik gewoon ne nieuwe.

Die laatste vier matchen van vorig seizoen werkte dat perfect, ik heb de ploeg doe al een jaar (een mensenjaar dan nog, geen seizoen in hattrick) bezig was vlot gepakt met een ploeg van een halve week oud. Maar nu lootte iets minder vlot .

Iemand behoefte aan een jeugdcompetitie? ik zit ergens met Portugese ploegen te knoeien, en da's nu ni zo boeiend
    Ik heb daar +- een jaar geleden een voorstel voor gedaan en toen hebben 2 9livers gereageerd. We zitten nog steeds in een competitie met 4, dus 1 niet 9liver. De competitie is juist afgelopen en als je wil kan ik de niet 9liver uit de competitie kicken. De communicatie tusen de 9livers is wel nihil.

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Als je dan wat gespaard hebt, check je gewoon regelmatig de transferlijst voor Belgen met de perfecte stats en pas als je een vindt en gekocht hebt, verkoop je een trainee. Vind je geen, dan verkoop je simpelweg niet.
    Wat bedoel je met de perfecte stats?

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn team is Newton Heath 1878 en ik train verdedigers

poochie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    REjTIE eSKa (843028)

Dit is mijn ploeg, ben al sinds 2005 schat ik 'actief' \o/

Check hattrick wekelijks of tweewekelijks, maar met de vele transfers die ik recent gedaan heb was ik toch vrij vaak online.

Momenteel in VI en zal daar nog wel even blijven mits ik niet de ambitie heb hogerop te spelen.

Toch heb ik een vraagje, ik heb momenteel 30 000 000 gespaard, maar dit rendeert dus NIETS
    Vroeger kreeg je rente, is er nu een mogelijkheid dit te 'investeren' buiten in spelers natuurlijk..

Grtz
    Alive and kicking

poochie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door solskjaer Bekijk bericht
    Wat bedoel je met de perfecte stats?
    Ik denk dat hij gewoon bedoelt, de speler met stats die jij nodig hebt, no more, no less.

Mijn excuses als ik verkeerd zit
    Alive and kicking

stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poochie Bekijk bericht
    Toch heb ik een vraagje, ik heb momenteel 30 000 000 gespaard, maar dit rendeert dus NIETS
    Vroeger kreeg je rente, is er nu een mogelijkheid dit te 'investeren' buiten in spelers natuurlijk..
    Neen die optie is weggehaald vanwege het feit dat dat een 'oneerlijk' voordeel gaf tov nieuwe spelers.

Als jij met 100.000 euro rente per week in dezelfde competitie speelt als een vrij nieuwe speler dan kan jij veel hogere spelerslonen aan en dus veel makkelijker winnen.
    I'd agree with you but then we'd both be wrong

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen kans meer op promotie, dus ik heb eens geinvesteerd en mijn trainer van 67 jaar eens vervangen door een betere. Nu ben ik weer bijna blut...
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

dunno's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kampioenschap zal ook bij mij moeilijk worden. De leider heeft 22 punten, de vierde heeft er 18. Iedereen daartussen, ook ik, maar dus nog kans om te winnen. Spannend is het zeker.
    NoScript, de add-on om ongewenste reclame tegen te houden.

baccie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hey kan iemand mij helpen ik zoek een goeie programa voor een goeie opsteling te doen voor wedstrijden kan iemand mij helpen ?
    PSN::Baccie79

Trekhond's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baccie Bekijk bericht
    Hey kan iemand mij helpen ik zoek een goeie programa voor een goeie opsteling te doen voor wedstrijden kan iemand mij helpen ?
    Hattrick organizer..

Carus's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De Belgische nationale ploeg is precies ook niet meer wat het geweest is: zelfs de kwalificatie voor het WK lijkt weg na het gelijkspel tegen Trinidad & Tobago van gisteren.
    KV Kortrijk
    Arsenal FC

TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kzal mijn ploeg eens verjongen. Paar seizoenen nauwelijks op hattrick gezeten

Edit : aah, nieuw seizoen? Kga eens mijn werk maken om naar 5de te promoveren!

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik speel nog altijd, wel niet echt intensief zoals vroeg. Gewoon trainen & spelen!

FC Club Eke (192131) @ III.14
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe zit het hier een jaar verder? Ik zit intussen in VII, passentrainer met een 2-5-3. Wel nogal vroeg begonnen met slechts een tiental trainees, na elke verkoop wat gespaard en blijven uitbreiden. Sinds eind september zit ik aan 16 trainees, basisskill briljant. Doelstelling is om tegen einde dit seizoen een vijftal wonderbaarlijke te hebben + een vijftal Belgen. Belgen zijn zeldzaam geworden.

En ik houd sinds ik herbegonnen een boekhouding van de ploeg bij, wou ik bij m'n vorige ploeg al doen, maar gaat enkel wanneer je van het begin start. Overgedragen winst van 8,8M.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Pagina 4 van 16 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten