Pagina 3 van 16 Eerste 123456713 ... Laatste
    dunno's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Veranderingen zijn niet per se slecht hé...
    NoScript, de add-on om ongewenste reclame tegen te houden.

stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Da's dus iets wat niet verandert in Hattrick. Elk seizoen opnieuw een ganse waslijst met veranderingen waarbij je denkt: moet dit nu echt? :/
    Is de reden dat ik destijds gestopt ben.
    'Grote veranderingen'

Het is ocharme clubpersoneel ... Ik bedoel maar dat ik daar nu echt nooit naar kijk sinds ik maximum assistenten aangeworven heb.

In die zin is het dus niet slecht dat ze iets veranderen.
    ==> Doet er niks mee dus nutteloos op dit moment

Daarnaast heb ik het toch liever dat er elk seizoen iets (kleins) aangepast zie omdat ze er dan toch mee bezig zijn. Zolang het maar goede veranderingen zijn die het spel niet direct beinvloeden. (zoals bv dat clubpersoneel de nieuwe secretaris die u van dingen op de hoogte houdt etc)
    Handig en enkel maar positief.

De nieuwe ratings en loonproblematiek was de reden dat ik stopte.

Beiden zijn er nog maar met het tweede probeer ik te leven door gewoon op tijd en stond eens te verliezen waardoor ik niet promoveer
    I'd agree with you but then we'd both be wrong

CoxM's schermafbeelding
    iTrader
    57 (94%)
    Ik speel nu al drie seizoenen, met afwisselend succes

Naam v/d ploeg is Killer Beasts!

stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rastomov Bekijk bericht
    Ik speel nu al drie seizoenen, met afwisselend succes

Naam v/d ploeg is Killer Beasts!
    Om beter te worden moet je trainen

iTrader
    0
    Ik speel sinds een maand of 3 hattrick. sta momenteel 2de in VIII ( de eerste heeft enkel een paar doelpunten minder tegen gehad )

stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Zijn er fundamentele wijzigingen tov 3-4 jaar geleden?
    Enige fundamenteel = geen rente meer voor uw geld

Dus iedereen heeft tenminste al iets meer dezelfde wapens.
    En ze zijn ook op zoek naar een manier om ook het hamsteren van geld, en zo dus een gooi te doen naar hogere regionen, de invloed daarvan te verminderen.

screen's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Ja uiteraard, passen vergt een stevig beginkapitaal, maar eens je goed bezig bent train je wel 16 spelers. Da's zo een van die trainingen die je toestaat om boven je normale loongrenzen hen te gaan omdat je elke week wel een speler kunt verkopen.
    Hoeveel zou je startkapitaal moeten zijn, heb ondertussen wel al paar miljoenen kunnen sparen..

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Als je middenveld en spits nog volledig moet volkopen met trainees, ongeveer 20 miljoen. Maar dan zit je wel aan het begin, alle spelers briljant met een paar wonderbaarlijke voor in de competitie. Na 1 seizoen kan je dan speler per speler beginnen upgraden en die continue stroom aan transfermeerwaarden krikt je loonbudget mooi op.
    Als je dan wat gespaard hebt, check je gewoon regelmatig de transferlijst voor Belgen met de perfecte stats en pas als je een vindt en gekocht hebt, verkoop je een trainee. Vind je geen, dan verkoop je simpelweg niet.

Als je spitsen of spelmakers traint, heb je er al minstens 4 lopen normaal die kunnen blijven. Dat spaart makkelijk 5 miljoen uit. En als je al even meedraait en op andere posities ook degelijke spelers hebt rondlopen, nog meer.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

screen's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Als je middenveld en spits nog volledig moet volkopen met trainees, ongeveer 20 miljoen. Maar dan zit je wel aan het begin, alle spelers briljant met een paar wonderbaarlijke voor in de competitie. Na 1 seizoen kan je dan speler per speler beginnen upgraden en die continue stroom aan transfermeerwaarden krikt je loonbudget mooi op.
    Als je dan wat gespaard hebt, check je gewoon regelmatig de transferlijst voor Belgen met de perfecte stats en pas als je een vindt en gekocht hebt, verkoop je een trainee. Vind je geen, dan verkoop je simpelweg niet.

Als je spitsen of spelmakers traint, heb je er al minstens 4 lopen normaal die kunnen blijven. Dat spaart makkelijk 5 miljoen uit. En als je al even meedraait en op andere posities ook degelijke spelers hebt rondlopen, nog meer.
    ai dacht ff met 10 miljoen genoeg zal zijn maar heb 16.5 miljoen momenteel dus zal nog ff mogen sparen, maar bedoel je dan ook dat trainees kopen voor de competitie te laten spelen en dan ook nog eens trainees voor oefenmatch?

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ja natuurlijk. Je training is pas effectief als je al je trainingsplaatsen benut. Je kan natuurlijk ook je beperken tot een 10tal spelers en op die manier langzaam uitbreiden, maar dan stagneer je een tijdje denk ik eer je echt in gang geraakt.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Herr.roene's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Man man, vandaag 5-0 verloren tegen iemand die ik normaal met gemak moet aankunnen. Als je naar de sterren en stats kijkt ben ik normaal gezien beter en dan heb je dit. Iemand die mij een beetje uitleg kan geven hoe dit kan? dit is de wedstrijd Flippers - kings » Hattrick
    Have no fear,because Roene is here

Racing_Genk's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Veranderingen zijn toch juist interessant, het maakt het spel alleen maar beter. Ik snap niet wat mensen hier tegen hebben tbh

stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rebensmans Bekijk bericht
    Veranderingen zijn toch juist interessant, het maakt het spel alleen maar beter. Ik snap niet wat mensen hier tegen hebben tbh
    Als je het spel een aantal seizoenen speelt en je hebt een langetermijn doelstelling dan is het niet leuk om plots het bericht te krijgen dat jouw plan plots niet meer gaat werken.

Bv je bent onditietrainer en plots komt de aankondiging dat conditie geen basisskill meer blijft maar dat je dat iedere ploeg een conditiepercentage moet opgeven.

==> Screwed

En zo'n dingen zijn dus reeds voorgevallen.

stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr.roene Bekijk bericht
    Man man, vandaag 5-0 verloren tegen iemand die ik normaal met gemak moet aankunnen. Als je naar de sterren en stats kijkt ben ik normaal gezien beter en dan heb je dit. Iemand die mij een beetje uitleg kan geven hoe dit kan? dit is de wedstrijd Flippers - kings » Hattrick
    Dat is zo klaar als een klontje? :P

Jij speelt centrumaanval (waardoor je dus bijna alle aanvallen door het midden probeert te sturen)... tegen een Centrale verdediging uitmuntend (heel hoog) met een Centrale aanval redelijk (laag).

Dat is gelijk den buurtjongen opstellen in de spits tegen Vincent Kompany.
    'Alle waarom scoort dieje nu ni?'

Die tactieken (aanvallen over vleugel(als je vleugelaanvallen beter zijn dan je centrale aanval tov zijn verdediging ... dus bij een zeer goede centrale verdediging een optie) of centrale aanval (net andersom als vorige) of counter spelen (bij onderliggende midfieldrating) of ...)
    Alle tactieken hebben een specifieke reden en manier om ze uit te spelen.
    (om ervoor te zorgen dat er niet 1 super tactiek is maar het eerder een soort Rock Paper Scissors wordt )

Daarnaast ligt ge nog onder qua middenveld rating, en laat dat nu net de allerbelangrijkste rating zijn

Alsook zeggen sterren wel iets over een speler maar niet over de gehele ploeg.
    Een alleenstaande 5* centrale middenvelder zal veel meer bijdragen aan de ploeg (niet alleen middenveldrating) dan een andere 5* centrale middenvelder die nog 2 andere ploegmaats centraal heeft staan.

Jij bijvoorbeeld kunt beter met 2 backs achteruit en 1 centrale verdediger spelen. Dan haalt ge betere stats over heel uw verdediging samen. (dus centraal zal iets dalen maar rechts en links verdediging gaat veel meer vooruit)

Herr.roene's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvw Bekijk bericht
    Dat is zo klaar als een klontje? :P

Jij speelt centrumaanval (waardoor je dus bijna alle aanvallen door het midden probeert te sturen)... tegen een Centrale verdediging uitmuntend (heel hoog) met een Centrale aanval redelijk (laag).

Dat is gelijk den buurtjongen opstellen in de spits tegen Vincent Kompany.
    'Alle waarom scoort dieje nu ni?'

Die tactieken (aanvallen over vleugel(als je vleugelaanvallen beter zijn dan je centrale aanval tov zijn verdediging ... dus bij een zeer goede centrale verdediging een optie) of centrale aanval (net andersom als vorige) of counter spelen (bij onderliggende midfieldrating) of ...)
    Alle tactieken hebben een specifieke reden en manier om ze uit te spelen.
    (om ervoor te zorgen dat er niet 1 super tactiek is maar het eerder een soort Rock Paper Scissors wordt )

Daarnaast ligt ge nog onder qua middenveld rating, en laat dat nu net de allerbelangrijkste rating zijn

Alsook zeggen sterren wel iets over een speler maar niet over de gehele ploeg.
    Een alleenstaande 5* centrale middenvelder zal veel meer bijdragen aan de ploeg (niet alleen middenveldrating) dan een andere 5* centrale middenvelder die nog 2 andere ploegmaats centraal heeft staan.

Jij bijvoorbeeld kunt beter met 2 backs achteruit en 1 centrale verdediger spelen. Dan haalt ge betere stats over heel uw verdediging samen. (dus centraal zal iets dalen maar rechts en links verdediging gaat veel meer vooruit)
    Ok,bedankt voor de uitleg. Zal mijn verdedigers eens veranderen van 3 centraal naar 1 centraal en op elke vleugel 1tje met pijltje achteruit. Qua middenveld dacht ik dat ik wel juist zat,maar men beide vleugel spelers staan nu te koop om er 2 te kopen met een beter spelmaken.
    Have no fear,because Roene is here

Pagina 3 van 16 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten