Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

iTrader
    0
    Ik ben net opnieuw begonnen, team is l00ptr00p

Ik heb ook Foxtrick eens geïnstalleerd, het is me wel niet meteen duidelijk wat Foxtrick nu effectief toevoegd?
    Kan iemand mij hier eens uitleggen wat voor jullie de onmisbare extra's zijn van Foxtrick? Wat gebruiken jullie het meest? Als ik kijk bij spelers bijvoorbeeld zie ik naast de groene balkjes ook oranje balkjes staan, wat is dit bijvoorbeeld?

iTrader
    0
    Is dat niet omdat die spelers al ganse tijd bij jouw club spelen? Zo is een speler met stat redelijk eigenlijk een anderhalf niveau hoger (dus iets tussen goed en uitstekend).

Unown's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ergens in 2003 wel een paar keer gedaan maar mij zei het eigenlijk niets, vond het al raar dat het nog steeds bestaat

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LTMHS Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben net opnieuw begonnen, team is l00ptr00p

Ik heb ook Foxtrick eens geïnstalleerd, het is me wel niet meteen duidelijk wat Foxtrick nu effectief toevoegd?
    Kan iemand mij hier eens uitleggen wat voor jullie de onmisbare extra's zijn van Foxtrick? Wat gebruiken jullie het meest? Als ik kijk bij spelers bijvoorbeeld zie ik naast de groene balkjes ook oranje balkjes staan, wat is dit bijvoorbeeld?
    Je hebt 2 soorten oranje blokjes. Het eerst blokje is de clubliefde, een speler die je koopt heeft pas maximale clubliefde na 3 seizoenen, dan is hij op elke stat 1 level beter dan zijn pure stats. Een speler uit je eigen jeugd heeft sowieso 100% clubliefde en daarnaast nog een half blokje moederclub bonus. Een eigen gekweekte speler presteert dus op elke stat 1.5 level beter.

Foxtrick voegt immens veel toe vind ik:
    Bij het maken van je opstelling krijg je bij elke wijziging perfect het verschil in ratings te zien, dit is een immense toegevoegde waarde.
    Bij het wedstrijdverslag krijg je bij elke kans/goal te zien wat voor ééntje dit was. Normale kans centraal, links, rechts, SE, etc. Je krijgt in percentages de verhoudingen te zien tussen aanval en def van jou en je tegenstander. Je krijgt een matchanalyse met de voorspelde winstpercentages (bij counter of LS-teams is dit wel niet accuraat).
    Bij de spelerspagina krijg je te zien op welke positie een speler welk bijdrage levert, hoeveel hij aan loon kost per seizoen. Door het gebruik van kleuren en extra aantekeningen is alles veel overzichtelijker. Als je op de transferlijst spelers zoekt en je houdt ook rekening met iemand zijn karakter enzo is dat wel handig.

Dat zijn zo de eerste zaken die me te binnen schieten, maar er zullen er nog wel zijn waar ik ondertussen al niet meer van weet dat ze via Foxtrick op mijn scherm verschijnen

Robbynho's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hier ook pas opnieuw begonnen... Lang geleden nog gespeeld.
    Team: Royal Starboys
    * PSN: Robbynhooo

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik speel zondag een kwalificatiematch om te promoveren naar 2e klasse, tegen een ploeg die gestopt is dus dat moet lukken

iTrader
    0
    Wilde vandaag opnieuw beginnen maar hij blijft staan op "aan het wachten". Er stond dat het maximaal een minuutje ging duren maar ik wacht nou toch al enkele uurtjes.

iTrader
    6 (100%)
    Ik zou het graag nog eens terug oppikken maar het is ondertussen toch al even geleden...
    Hebben jullie tips? Ergens een goeie guide gelezen? Zijn er tools die ik best gebruik?

Ik vrees dat terug naar dit spel gaan ondertussen ook gepaard zal gaan met een vrij steile leercurve. Daarom pols ik eerst toch even

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Er zijn inderdaad wat nieuwe dingen bijkomen, maar da "core" gameplay is gewoon hetzelfde gebleven natuurlijk.

Wat is "even" geleden in jouw geval? Op het forum kan je sowieso nog heel veel zaken terugvinden en kan je ook gewoon vragen stellen. Je kan je ook inschrijven voor een mentor-programma (als je een nieuw account hebt toch) en dan krijg je een persoonlijke mentor die je kan verder helpen met vragen/tips/tricks
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mutten Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zou het graag nog eens terug oppikken maar het is ondertussen toch al even geleden...
    Hebben jullie tips? Ergens een goeie guide gelezen? Zijn er tools die ik best gebruik?

Ik vrees dat terug naar dit spel gaan ondertussen ook gepaard zal gaan met een vrij steile leercurve. Daarom pols ik eerst toch even
    Je mag altijd Schumi-47 pm'n ingame.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 - GTX 970 @ 1450/3900 Mhz - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | PUBG | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Ik speelde het ooit wel, in de beginperiode.
    Nu speel ik ManagerZone, iets soortgelijk, maar volgens mij een net iets leuker en grafisch sterker spel.

Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

Regels voor berichten