iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Gamepad werkt niet in fifa 20

Mijn gamepad werkt niet zoals ik het zou willen in fifa 20.
    op deze site wordt deze wel ondersteund voor fifa 20 https://www.fifplay.com/fifa-20-pc-s...d-controllers/ gaat over deze gamepad : Thrustmaster FireStorm Dual Analog 3.

De vier knoppen aan de rechter kant werken niet in het spel en kan geen wijzigen aanbrengen in fifa 20 zelf, in windows werken de knoppen wel als ik op die knoppen druk.

Iemand hier een verklaring voor, en eventueel een oplossing.

Thx.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    De verklaring is simpel, je hebt voor 10 euro een 3rd party rommel controller aangeschaft. Game developers hoeven helemaal geen rommel te supporten.
    Die compatibility list is gewoon copy/paste ongeacht of het nu werkt of niet. Overlays, en verschillende platformen breken die 3rd party compatibiliteit.

De enigste controller die verplicht door Microsoft 100% compatibel moet zijn met games is de x360 controller. Eender welke controller buiten de x360 - xbone controller is dus pure onzin.

Dus koop gewoon een xbox controller zoals de rest of blijf knoeien met wat je nu hebt. Je kan altijd last resort 3rd party software gebruiken zoals: https://www.x360ce.com/ om je brol controller toch enigszins juist te kunnen instellen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb diene brol kunnen aan de praat krijgen met 3rd party software. En diene brol werkt zeer goed ermee.

ChimayBlauw's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    DS4Windows gebruiken
    From Russia With Love

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb diene brol kunnen aan de praat krijgen met 3rd party software. En diene brol werkt zeer goed ermee.
    zelfs de originele xbox controllers werken niet als je ook een stuur ingeplugged hebt, typisch moderne aaa games.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Regels voor berichten