lora's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Fifa (18) met 2, noob vraag

Hela,

Ik heb en vraag betreffende FIFA.
    Wij hebben hier FIFA18 en enkele oudere versies op de pc staan.
    Momenteel spelen de kids of met 1 online en 1 (zelfde) offline origin account, apart wat spelletjes.
    Of ze spelen op 1 scherm wat voor een hoop tumult zorgt achteraf. Dan vergeten ze de controllers weer op de juiste pc's te koppelen, ....

Nu stellen ze me de vraag of eerder gezegd, zeggen ze dat het kan, nl:
    Als we een 2de origin account aanmaken en we kopen een 2de FIFA game, dan kunnen ze elkaar uitnodigen en tegen elkaar spelen, elk op hun eigen PC.
    Wat is hier van waar en wat zijn de vereisten?
    -Kan dit binnen een LAN? Of worden de games dan altijd omgeleid via een server buitenaf?
    -Kan je verschillende FIFA's door elkaar gebruiken of kan enkel FIFA 18 met FIFA 18 spelen?
    -Moet ik een speciale versie aanschaffen van FIFA?
    - Er zullen nog wel dingen zijn waar ik niet onmiddellijk kan opkomen maar als deze vragen ingevuld geraken weet ik toch weer wat meer.

Alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door lora; 20 juni 2019 om 21:14
    I7 8700K | H115i Pro | Z370F strix | 16GB DDR4@3000MHz | ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | 970EVO | 860EVO | 850 EVO | 2* WD Green 3 Tb | NZXT H700 Black | Corsair RM650x | Benq XL2730Z | XBOX 360 cordless | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech G810 | HyperX Cloud Alpha | Win10Pro

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lora Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hela,

Ik heb en vraag betreffende FIFA.
    Wij hebben hier FIFA18 en enkele oudere versies op de pc staan.
    Momenteel spelen de kids of met 1 online en 1 (zelfde) offline origin account, apart wat spelletjes.
    Of ze spelen op 1 scherm wat voor een hoop tumult zorgt achteraf. Dan vergeten ze de controllers weer op de juiste pc's te koppelen, ....

Nu stellen ze me de vraag of eerder gezegd, zeggen ze dat het kan, nl:
    Als we een 2de origin account aanmaken en we kopen een 2de FIFA game, dan kunnen ze elkaar uitnodigen en tegen elkaar spelen, elk op hun eigen PC.
    Wat is hier van waar en wat zijn de vereisten?
    Als je een 2de origin account maakt en je koopt een 2de fifa gaat dat zeker lukken, maar een beetje duur als je weet dat je gewoon op dezelfde pc tegen elkaar kan.
    -Kan dit binnen een LAN? Of worden de games dan altijd omgeleid via een server buitenaf?
    weet ik niet van buiten, moet ik opzoeken
    -Kan je verschillende FIFA's door elkaar gebruiken of kan enkel FIFA 18 met FIFA 18 spelen?
    je kan enkel fifa's tegen elkaar spelen van dezelfde versie
    -Moet ik een speciale versie aanschaffen van FIFA?
    Nope
    - Er zullen nog wel dingen zijn waar ik niet onmiddellijk kan opkomen maar als deze vragen ingevuld geraken weet ik toch weer wat meer.
    Mijn mening, lijkt me een beetje overdreven om een fifa bij te kopen om ze tegen elkaar te laten spelen terwijl het gewoon lokaal kan
    Alvast bedankt.
    Hopelijk ben je er iets mee

lora's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    @Spartagon:

Hier ben ik zeker iets mee.
    Het is inderdaad wat duurder maar dan moeten ze niet aan 1 bureau zitten.
    Dat zorgt regelmatig voor de onnodige onrust. Elleboog hier, stomp daar, ....

Dus in ons geval moet ik een goedkoop FIFA18 licentie zien vast te krijgen en klaar is kees.
    Ik heb er gevonden voor geen 10 euro. Op zich valt het dan nogal redelijk mee.
    Onlangs 50 euro uitgegeven aan COD BO4, en al terug van de HDD gezwierd heb.

Thanks voor de info
    I7 8700K | H115i Pro | Z370F strix | 16GB DDR4@3000MHz | ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | 970EVO | 860EVO | 850 EVO | 2* WD Green 3 Tb | NZXT H700 Black | Corsair RM650x | Benq XL2730Z | XBOX 360 cordless | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech G810 | HyperX Cloud Alpha | Win10Pro

Regels voor berichten