Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

iTrader
    0
    Ga nu wellicht voor Perisic op links en Cuadrado of Bernadeschi op rechts... Prin als nieuwe keeper ook, en die reservespelers dus ook, en ik heb ook nog IF Cancelo nodig op de rechtsachter (rofl).

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Deze 2 teams ondertussen !

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q.
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

shawnthaboss's schermafbeelding
    iTrader
    69 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H3X4 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Deze 2 teams ondertussen !

Heb je die stones zelf gepacked of gekocht ? Voor hoeveel gaat die ongeveer ? Thx

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shawnthaboss Bekijk bericht
    Heb je die stones zelf gepacked of gekocht ? Voor hoeveel gaat die ongeveer ? Thx
    Die stones komt uit de CL pack van de ultimate edition.

i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q.
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

iTrader
    0
    Ik speel graag met 4-1-2-1-2 maar doordat het een smalle opstelling is, heb ik nog altijd geen flanken en een maat heeft gezegd dat ik echt flanken ga nodig hebben deze FIFA dus ben nu echt totaal worried. Op links Perisic en op rechts Cuadrado (maar Bernardeschi volstaat ook) zou het wel doen uiteraard... Dan heb ik nog een bank nodig. Ik ga ook echt nooit klaar zijn met een team op te bouwen. Wat wel leuk is, is dat als Perisic echt onhaalbaar is, ik gewoon ook Jordan Lukaku of Mirallas kan gebruiken op links.

De 4-1-2-1-2 (narrow) lijkt me generfd, maar ik denk nog altijd dat het de ideale opstelling is voor mijn speelstijl, en hoewel tiki taka en spelen op kleine ruimte generfd is, heb ik het idee dat dat nog altijd mijn "troef" blijft. Soms wijk ik met mijn CM's ook uit naar het middenveld en geef ik (lage) voorzetten, en daar ben ik ook echt goed in, en in deze FIFA is dat blijkbaar dus goed geworden, maar goed, ik zal binnen 9 uur wel weten waar ik sta... Alle coin bonussen activeren, en zo veel mogelijk spelen!

Nu heb ik niets meer van coins, ben wel weer wat aan het traden, maar het zal wellicht gewoon wisselspelers zijn dat ik ga kopen (Lautaro Martinez, Asamoah, Batshuayi, Bernardeschi, Lukaku, Perin...)

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Ik speel graag met 4-1-2-1-2 maar doordat het een smalle opstelling is, heb ik nog altijd geen flanken en een maat heeft gezegd dat ik echt flanken ga nodig hebben deze FIFA dus ben nu echt totaal worried. Op links Perisic en op rechts Cuadrado (maar Bernardeschi volstaat ook) zou het wel doen uiteraard... Dan heb ik nog een bank nodig. Ik ga ook echt nooit klaar zijn met een team op te bouwen. Wat wel leuk is, is dat als Perisic echt onhaalbaar is, ik gewoon ook Jordan Lukaku of Mirallas kan gebruiken op links.

De 4-1-2-1-2 (narrow) lijkt me generfd, maar ik denk nog altijd dat het de ideale opstelling is voor mijn speelstijl, en hoewel tiki taka en spelen op kleine ruimte generfd is, heb ik het idee dat dat nog altijd mijn "troef" blijft. Soms wijk ik met mijn CM's ook uit naar het middenveld en geef ik (lage) voorzetten, en daar ben ik ook echt goed in, en in deze FIFA is dat blijkbaar dus goed geworden, maar goed, ik zal binnen 9 uur wel weten waar ik sta... Alle coin bonussen activeren, en zo veel mogelijk spelen!

Nu heb ik niets meer van coins, ben wel weer wat aan het traden, maar het zal wellicht gewoon wisselspelers zijn dat ik ga kopen (Lautaro Martinez, Asamoah, Batshuayi, Bernardeschi, Lukaku, Perin...)
    Flanken heb je zeker nodig in deze game, meer dan anders.
    Iedereen timmerd zijn defense toe met de nieuwe custom tactics, de mijne staan ook heel close tegen mekaar.

i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    0
    Wat ik wel eventueel kan doen is met een vijfmansdefensie gaan spelen zoals Martinez dat doet, met backs die oprukken.

3 verdedigers, 2 vleugelverdedigers, 2 verdedigende middenvelders, 1 aanvallende middenvelder en 2 spitsen. Met de 4-1-2-1-2 speel ik wel zeer breed in de aanval (omdat het al een smalle opstelling is), maar speel ik smal in verdediging ook, en zak ik ook diep terug.

iTrader
    0

Dit dan beter? Natuurlijk ga ik wel de posities van Cuadrado/Bernardeschi en van Perisic veranderen. En bij Benatia heb ik ook De Vrij als alternatief. Miranda en die Sloveense verdediger van Inter kunnen in principe ook.

Nu we zien wel, kan vanavond 2 pakjes opendoen en een CL speler kiezen, dus dat verandert ook al iets, hoewel ik er niet veel van verwacht. Zal al blij zijn als ik een speler uit Serie A kan kiezen... Anders moet ik voor een early supersub kiezen en al richting SBC's al denken.

EDIT: Juist een Bernardeschi gekocht. Nu nog Perin en De Vrij voor het spel start!

Mocht ik nu nog Nainggolan of Mertens packen...
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 24 september 2018 om 17:22

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Die 4321 is echt top formatie, speelt enorm zalig.
    Mijn wingers gaan echt diep, en mijn spits gaat ook behind.
    mijn lb / rb blijven vanachteren. En cm blijven centraal.
    Wingers gaan breed, zo ligt er enorm veel ruimte daar en kan je met snellere spelers naar binnen sprinten.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Wingers gaan breed, zo ligt er enorm veel ruimte daar en kan je met snellere spelers naar binnen sprinten.
    Ja k'ga wel experimenteren. Ik denk dat 4-1-2-1-2 me het best ligt, maar is wel een goed idee om andere tactieken te gebruiken. Ik kan altijd tactiek veranderen, en Promes en Bernardeschi laten invallen (invallers hebben 6 chemistry) voor Zaza en Gomez in matchen waar ik merk dat het niet werkt wat ik probeer te doen. Ik probeer ook goed gebruik te maken van de extra tactieken, dus ik ga dat ingame ook doen.

Perisic en Hamsik koop ik dan wel morgen en overmorgen, zodat ik wat meer "versaliteit" in mijn team, maar ik wou ook nog IF Cancelo voor dat de OTW's uit zouden komen indien Cancelo geen OTW-kaart krijgt, dus wat ik ga doen denk ik is sparen voor Cancelo IF. Ik ga eerst zien hoe makkelijk ik coins verdien vannacht/morgen en overmorgen en donderdag.

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Hebben jullie allemaal early access? Dacht dat fifa pas vrijdag uitkwam.
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DwightSchrute Bekijk bericht
    Hebben jullie allemaal early access? Dacht dat fifa pas vrijdag uitkwam.
    Ik speel van de 20ste ( pc origin acces premiere )
    early acces was ook op xbox voor 10u.
    Morgen komt de duurdere editie uit voor ps4
    en 28ste is de volledige release.
    PSN x_SyncBE

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Ik vond dat in 17 ook super maar in 18 had ik het gevoel dat ik altijd te grote gaten tussen mijn middenveld en verdedigingkreeg waardoor het heel makkelijk te counteren was. Is dat wat beter nu dan?
    PSN: Shaddix-be

0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Zitten die Dynamic tactics ook in FUT? Of is de tactiek en formatie hetzelfde voor verdedigend en aanvallend in FUT?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Ik vond dat in 17 ook super maar in 18 had ik het gevoel dat ik altijd te grote gaten tussen mijn middenveld en verdedigingkreeg waardoor het heel makkelijk te counteren was. Is dat wat beter nu dan?
    Nu kan je zelf kiezen hoe wijd je spelers staan, dus geen gaten meer in het middenveld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 0105676 Bekijk bericht
    Zitten die Dynamic tactics ook in FUT? Of is de tactiek en formatie hetzelfde voor verdedigend en aanvallend in FUT?
    Jup zit er ook in, je kan elke tactic zelf aanpassen. Ultra defensive, defensive, attacking, ultra attacking.
    Je kan alles zelf customizen.
    PSN x_SyncBE

Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten