Pagina 11 van 11 Eerste ... 7891011

iTrader
    0
    zit nu in 2028 of 2029 ofzo, ben het niet zeker. Zou eens moeten checken. De laatste 4 dagen ziek geweest dus er heel wat seizoenen kunnen doorjagen

Eindelijk de CL kunnen winnen met Club Brugge. Ben wel voor de long con gegaan: regens goedkoop binnenhalen en duur verkopen. Zou nu zeker 5/6 jaar moeten hard gaan met wat er in mijn kern zit. Heel vroeg kopen aan 16/17 jaar en max aan 27 jaar doorverkopen werkt voor mij het beste.

Ik weet wel niet hoe iedereen dat op die andere fora doet, die spelen na 5 jaar met een tweedeklasser los de CL kapot :') Duurde bij mij dus vrij lang maar heb nu wel een stevige basis. Weet nog niet goed wat ik van plan ben, ofwel bij Club blijven en de hele kern Belgisch maken (zit nu met maar 1 Belg in de basis) door niet meer te kopen ofwel eens bij een andere ploeg beginnen.

Langs de ene kant heb ik het wat gehad met Club (kan alle matchen in de jpl op quick result laten spelen, win toch de meeste), langs de andere kant weet ik dat als ik vertrek ze al mijn spelers goedkoop laten gaan en alles kapot maken wat ik heb opgebouwd

Wel zeer vreemd geweest: ook even manager van België geweest en hoewel ik tweedes stond op de ranglijst en de meeste matchen won/overal tot in de finale geraakte toch buiten gesmeten :')

Drossie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Heeft iemand ervaring met de touch versie voor tablets?

Soler's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuud Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    zit nu in 2028 of 2029 ofzo, ben het niet zeker. Zou eens moeten checken. De laatste 4 dagen ziek geweest dus er heel wat seizoenen kunnen doorjagen

Eindelijk de CL kunnen winnen met Club Brugge. Ben wel voor de long con gegaan: regens goedkoop binnenhalen en duur verkopen. Zou nu zeker 5/6 jaar moeten hard gaan met wat er in mijn kern zit. Heel vroeg kopen aan 16/17 jaar en max aan 27 jaar doorverkopen werkt voor mij het beste.

Ik weet wel niet hoe iedereen dat op die andere fora doet, die spelen na 5 jaar met een tweedeklasser los de CL kapot :') Duurde bij mij dus vrij lang maar heb nu wel een stevige basis. Weet nog niet goed wat ik van plan ben, ofwel bij Club blijven en de hele kern Belgisch maken (zit nu met maar 1 Belg in de basis) door niet meer te kopen ofwel eens bij een andere ploeg beginnen.

Langs de ene kant heb ik het wat gehad met Club (kan alle matchen in de jpl op quick result laten spelen, win toch de meeste), langs de andere kant weet ik dat als ik vertrek ze al mijn spelers goedkoop laten gaan en alles kapot maken wat ik heb opgebouwd

Wel zeer vreemd geweest: ook even manager van België geweest en hoewel ik tweedes stond op de ranglijst en de meeste matchen won/overal tot in de finale geraakte toch buiten gesmeten :')
    Dat is echt irritant ! Ze kunnen van een Europese topper in 3 jaar terug een normale Belgische club maken.

Mijn carrière overzicht op fm15 weliswaar:

V!B

GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soler Bekijk bericht
    Dat is echt irritant ! Ze kunnen van een Europese topper in 3 jaar terug een normale Belgische club maken.

Zelf ook ooit eens Oxford City naar de EPL gebracht!

Soler's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GemaneDude Bekijk bericht
    Zelf ook ooit eens Oxford City naar de EPL gebracht!
    Kampioenschap gewonnen ? Om één of andere reden lukte het me niet om voorbij die 7e plaats te geraken.
    V!B

iTrader
    1 (100%)
    Kampioenschap gewonnen ? Om één of andere reden lukte het me niet om voorbij die 7e plaats te geraken.
    Ik denk het wel, maar ben niet zeker.

Drossie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Zijn hier nog mensen die FM touch spelen?
    Ik heb dat gisteren gekocht.*
    Tijdens de wedstrijden is het erg moeilijk om wissels te doen vind ik. Wanneer ik lang duw op een speler om hem te slepen, opent vaak het menu om zijn rol aan te passen. Waar ik ook klik, de wissel lukt soms echt niet. Andere keren lukt het wel gewoon.

iTrader
    1 (100%)
    https://i.gyazo.com/1b65268191d54545...6081f9023c.png

Very nice

Gent had overigens zowel Juventus als Tottenham uitgeschakeld. Ik had het iets makkelijker met Hoffenheim en Celta de Vigo.

iTrader
    0

Very nice. Heb het opgegeven. CL gewonnen met Club en er was geen plezier meer aan. Ben nen wereldtoer aan het doen. Wil in elke speelbare competitie kampioen worden. Australië was easy peasy. Nu bezig met Afrika maar enige vrije job was bij Baroka FC in de tweede klasse. Zitten nu na drie jaar op een tweede plek, hopelijk is het volgend seizoen wel prijs want die competitie is echt shit om in te spelen. Ondertussen hou ik wel Club in de gaten en dat is niet normaal hé al die jonge talentjes verkopen en dan 30 jarige gasten kopen aan 2x de value. Hebben wel altijd al kampioen gespeeld op één jaar na maar zal daar niet lang blijven duren

Begin er wel weer plezier in te hebben, moet mij veel meer focussen op het vinden van gratis spelers die willen uitbollen en tactics dan op het langetermijn opbouwen.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mijn bestuur blijft weigeren om een nieuw stadion te zetten. (Uitbreiden is onmogelijk).

Stadion is elke match uitverkocht. En ze geven als reden van de weigering dat de fanbase niet groot genoeg is.

Mijn plan om met RSCA de CL te winnen is nog in de running.
    Net 2e geworden in een poule met PSG, Dortmund en Dynamo Kiev. Laatste match kunnen winnen van PSG die al zeker waren.

M'n 16-jarige talentjes die ik in het begin aangekocht heb beginnen serieus te renderen.
    En Yari Verschaeren is een serieus beest. Zit al bij de nationale ploeg ondertussen.
    Laatst gewijzigd door Waelvis; 6 maart 2018 om 19:19
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Mijn bestuur blijft weigeren om een nieuw stadion te zetten. (Uitbreiden is onmogelijk).

Stadion is elke match uitverkocht. En ze geven als reden van de weigering dat de fanbase niet groot genoeg is.

Mijn plan om met RSCA de CL te winnen is nog in de running.
    Net 2e geworden in een poule met PSG, Dortmund en Dynamo Kiev. Laatste match kunnen winnen van PSG die al zeker waren.

M'n 16-jarige talentjes die ik in het begin aangekocht heb beginnen serieus te renderen.
    En Yari Verschaeren is een serieus beest. Zit al bij de nationale ploeg ondertussen.
    Ik heb Verschaeren ook bij OHL, is inderdaad een aanwinst!

Trossard overigens gekocht voor 17 miljoen, moest hem er absoluut bijhebben.

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Zelf aan een journeyman serie bezig. Zit momenteel in 2023 bij Antwerp aan het strijden om in play-off 1 te raken en hopelijk zo Europees te spelen volgend jaar.

De ploegen die ik gecoacht heb tot nu toe zijn:

Patro Eisden (3e klasse Belgie)
    FC Nitra (2e klasse Slowakije)
    Olimpik Donetsk (2e klasse Oekraine)
    Antwerp (1e klasse Belgie)

Indien ik Europees speel volgend jaar blijf ik bij Antwerp. Indien ik het niet haal zal ik andere oorden opzoeken.
    Onder andere Atalanta & Grashoppers hebben me reeds gecontacteerd dus opties zijn er.
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Update: Aanbieding gekregen van Gent voor de laatste speeldag van de reguliere competitie terwijl ik met Antwerp op een 7e plaats 1 punt achter Gent stond. Op de laatste speeldag won ik tegen Gent na hun aanbieding af te slaan.

Uiteindelijk een goeie zet gebleken want niemand minder dan Zenit Sint Petersburg offerde me een job aan. Hier sta ik nu 1e in Rusland na 8 speeldagen. Enige nadeel is geen Europees voetbal dit jaar.
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)

Godver wat een kutspel is het soms toch
    En dan te denken dat ik het zelf zonder 5 basisspelers moest doen! (blessures voor Onana, Tagliafico, Tadic, De Ligt en Dolberg)
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    38-Year-Old Man Breaks Guinness World Record For Longest Game Of Football Manager - SPORTbible

Stevig
    Wel leuk om te zien dat het op FM 16 is; die draait hier ook wel nog regelmatig op de achtergrond.
    Xbox Live: MaximeDW92

Pagina 11 van 11 Eerste ... 7891011

Regels voor berichten