Pagina 1 van 99 123451151 ... Laatste

Discussie: Grand Theft Auto V

iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Grand Theft Auto V

officiële site

release: 17 september 2013 (PS3), 18 november 2014 (PS4)
    genre: action, free-roam
    dev: Rockstar North (UK)

>>> Metacritic | 9lives

Los Santos 2013. Met drie speelbare personages.

Los Santos: a sprawling sun-soaked metropolis full of self-help gurus, starlets and fading celebrities, once the envy of the Western world, now struggling to stay afloat in an era of economic uncertainty and cheap reality TV.

Amidst the turmoil, three very different criminals plot their own chances of survival and success: Franklin, a street hustler looking for real opportunities and serious money; Michael, a professional ex-con whose retirement is a lot less rosy than he hoped it would be; and Trevor, a violent maniac driven by the chance of a cheap high and the next big score. Running out of options, the crew risks everything in a series of daring and dangerous heists that could set them up for life.

The biggest, most dynamic and most diverse open world ever created, Grand Theft Auto V blends storytelling and gameplay in new ways as players repeatedly jump in and out of the lives of the game’s three lead characters, playing all sides of the game’s interwoven story.

Oudere threads:

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 19 juli 2018 om 17:25 Reden: fix

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tot wanneer is de content van de 4th of july beschikbaar ?
    K wil altijd die landing gear missie spelen mak vind nooit genoeg volk hoe kan ik bij 9lives crew ( als die bestaat k dacht van wel) gerake ?

iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tot morgenavond, middernacht hun tijd.

Voor crew aanvragen is er een aparte thread.

halovision's schermafbeelding
    iTrader
    14 (89%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag gebruik gemaakt van de RPx2 bonus en ewa solo missies + races gedaan tot aan lvl 90. De 4th of July wapens gekocht, maar niet de voertuigen. De Monstertruck kost meer dan een Condo, dus no thx !
    PSN: macgruder | steam: macgbe [now playing : Borderlands 3 & Death Stranding]

iTrader
    14 (89%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beetje laat :

De Heists zullen zeker pas implementeren van zodra de game op next-gen uitkomt.

JasonC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Verdomme, heb die monstertruck nimeer kunnen kopen...
    Moest nogmaar zo'n $150.000 verdienen, maar heb het altijd maar zitten uitstellen en weinig tijd. De avond van de deadline dacht ik er plots aan maar had ni genoeg tijd meer en moest vroeg opstaan de volgende morgen. Bij $699.000 heb ik het dan maar opgegeven...

Oh well, dan maar verder sparen voor een Buzzar.

PS: Ik heb op een money guide op youtube gezien dat ge $18.000 kunt verdienen met de missie "base invaders" van Ron of Trevor dacht ik.
    Deze missie zou unlocked moeten zijn vanaf level 27. Ik ben lvl 59 en zie hem niet staan op de lijst, iemand enig idee hoe ik deze missie kan krijgen?
    't Is maar om af en toe wat geld te farmen als er weinig volk online is voor rooftop rumble (aangezien ik die pas vanaf lvl 75 kan hosten).

skully25's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    base invaders kruipt heel wat meer tijd in, brengt niet zoveel rp op en is moeilijker om te completen + ge hebt al een aantal sticky bombs van doen om een aantal lazers op te blazen (of rpg, of grenade launcher maar gezien ge nog maar lvl 59 zijt hebt ge die nog niet) wat uw opbrengst voor die missie al doet verminderen voor ge goed en wel begonnen zijt.

zijt dan beter van satellite communications te doen, kruipt ook wat tijd in en het is ook niet zo simpel maar die brengt extra rp op omdat ge redelijk wat npc's moet afschieten (ammo kost ook geld maar nog altijd niet zoveel als 3 of 4 sticky bombs). als ge op hard speelt kan die tot 4500 rp en 15k cash opbrengen. missie is beschikbaar vanaf lvl 60.
    Laatst gewijzigd door skully25; 6 augustus 2014 om 20:50

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind het belachelijk hoe veel alles kost en hoe traag ge geld krijgt. Ze moeten daar echt is over nadenken hoor.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik vind het belachelijk hoe veel alles kost en hoe traag ge geld krijgt. Ze moeten daar echt is over nadenken hoor.
    Ik denk dat ze dat gedaan hebben. Met een heist elke dag een kleine $200k in de wacht slepen. Alleen zijn ze vergeten die heist in het spel te steken.

iTrader
    14 (89%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik hou nog steeds van deze game en heb er spijt van dat ik tot vorig weekend gewacht heb alvorens het dit jaar nog eens te spelen. Kwam ook 150k kort voor een Monster Truck, maar heb voldoende voor een 2de condo met een garage voor 10 cars.

Hopelijk vergeten ze ons niet en voegen ze tegen de herst/winter ten laatste heists toe.

skully25's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    hangt puur van uw level af, int begin is het niet evident maar ge hebt toch manieren om geld bijeen te krijgen als ge zoveel mogelijk van uw opties benut (zelfs al is het maar iedere 45 minuten een auto binnensteken, als ge een goeie uitkiest is dat direct 8 of 9k dat er zonder veel moeite bijkomt). eenmaal ge hoger op de ladder geraakt en zo missies kunt starten of herspelen lukt het al wat makkelijker om geld bijeen te krijgen. als ge met wat gasten kunt samenspelen en u concentreert op de high pay-out missies kunt ge op een uur tijd toch redelijk wat bijeen krijgen.

ik erger mij eerder aan het feit dat ge geen geld kunt overhevelen naar friends of zelfs crew members moest het nodig zijn. ge hebt wel uw share cash from last job maar wanneer dat toepasbaar is, is heel beperkt zowel in capaciteit als tijd...

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ik durf er geld op zetten dat Rockstar uiteindelijk gaat zeggen dat er nog te weinig spelers GTA online spelen om Heists toe te voegen. Het wordt nu toch wat belachelijk he...

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ik durf er geld op zetten dat Rockstar uiteindelijk gaat zeggen dat er nog te weinig spelers GTA online spelen om Heists toe te voegen. Het wordt nu toch wat belachelijk he...
    Het is de trend om games te verkopen als ze 60% af zijn. Daarna wat DLC voor 15 euro, nog een DLC'tje voor 15 euro en enkel alle trophies mogelijk als je ook nog gepre-ordered hebt. De laatste bugs wegwerken is ook een heel probleem en allicht nooit echt klaar voor iedereen de game beu mede door die bugs.

Gizmo_1987's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wie wil farmen vnvnd, ik wil wel rooftop rumble hosten of iets anders... psn: gizmo_1987
    Om 20u

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo_1987 Bekijk bericht
    Wie wil farmen vnvnd, ik wil wel rooftop rumble hosten of iets anders... psn: gizmo_1987
    Om 20u
    Ik wil wel, heb die missie wel nog nooit gespeeld aangezien GTA 9 maanden onder het stof gelegen heeft.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

Pagina 1 van 99 123451151 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten