stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wat voor mij de echte sterkte van de game is, is net dat trage tempo in die enorm levendige en gedetailleerde wereld. Ipv na een missie snel weer naar de andere kant van de map te rushen, is elke missie een journey waarbij je constant nieuwe dingen ontdekt en daar ook wat toe gedwongen wordt.

bv voor 1 van die gunslingers in chapter 2 moet je naar die swamps, na die missie was er een random encounter waardoor ik voor de eerste maal naar St-Denis moest gaan. Dat op zich is al een ontdekking natuurlijk, maar nadien, om opnieuw richting Valentine te gaan, is echt een reis langs zoveel gedetailleerde plekken. Zelfs in Rhodes gestopt om daar te eten, paard te borstelen,... realistischer dan dat wordt het niet. Klinkt voor sommigen mss saai, maar dit dompelt je imo helemaal onder in de sfeer van die wereld.

Nadeel is wel dat, a rato van een uur of 3,4 per week spelen, ik binnen een jaar nog bezig ben met het spel
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zit ook nog altijd aan chapter 4. Voor één of andere reden lukt het mij gewoon niet om PS op te starten en verder te spelen.
    Misschien dat de traagheid mij wat tegen zit...
    Bij RDR1 had ik dit totaal niet, was ook wel een pak minder groot vermoed ik.
    Currently playing: Horizon Zero Dawn
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb midway chapter 4 het spel ook voor een week of 2 op kant gelegd. Het begon tegen te steken om tijdens main-missions meer tijd te spenderen aan het verplaatsen met mijn paard, dan de effectieve mission. Maar sinds vorige week heb ik het terug opgepikt en nu speel ik gewoon elke missie/side-mission/encounter/etc die ik tegenkom. Ik ben een pak meer aan het spelen, i.p.v. rond te lopen en het maakt het avontuur véél leuker en gevarieerder. Als ik in een gebied kom waar ik nog niet teveel ben gepasseerd, neem ik er ook rdr2map.com/ bij om die zone te verkennen. All-round heb ik het gevoel dat je voor een goeie beleving niet enkel de main-story mag volgen.

Ondertussen de kaap van 100u en 60% completion bereikt en ik ben pas aan chapter 6 De character en story development van Arthur vind ik wel enorm goed gedaan. Is ondertussen een personage geworden dat ik niet snel zal vergeten!

Pagina 167 van 167 Eerste ... 67117157163164165166167

Regels voor berichten