Cycloon's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gavin, allemaal goed en wel. Maar je moet het ook omdraaien hé. Stel ze verplichten om dieren te vangen, ze verplichten u om te craften, ze ...

Dan zou het zijn van ‘ik moet mij bezighouden met ...’.
    Maar je zou het wel iets meer kunnen belonen. Nu zijn al die side activities quasi volledig nutteloos. De kleine bonussen die je kan krijgen leveren geen merkbaar verschil op. Ze hadden toch wel beter hun best kunnen doen om van alle losse ideeën in het spel een groter samenhangend geheel te maken.
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”
    PSN: Cycloon - Final Fantasy XIV: A realm reborn character

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    146 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Gavin, allemaal goed en wel. Maar je moet het ook omdraaien hé. Stel ze verplichten om dieren te vangen, ze verplichten u om te craften, ze ...

Dan zou het zijn van ‘ik moet mij bezighouden met ...’.

Ik snap u punt wel ergens hoor, maar uw kritiek is wat vreemd. Rockstar laat u volledig de keuze wat ik volledig begrijp in een open world game. Anders gaan we meer de RPG toer op, maar dan zit je telkens met het feit dat je bepaalde dingen niet kan door uw level/gear/... wie heeft daar zin in een open world game als RDR?
    Ik zal het anders formuleren, die dierenwereld (en het bijbehorende craften) was één van de grote features van de game volgens de site: https://www.rockstargames.com/reddea...tures/wildlife

"The diverse habitats and climates of Red Dead Redemption 2 are home to around 200 species of animals, birds and fish, all of which behave and respond to their environment in a unique way.
    Deer, bison and pronghorn traverse the plains in large herds, scavengers quickly sniff out carrion, sockeye salmon leap upstream, wolves attack in packs surrounding their prey, geese fly in fixed formations, possums play dead, rodents scamper into tree hollows, grizzly bears bluff charge when threatened, and birds of prey soar on thermals. They all form part of a complex ecosystem and must continually fight for their place on the food chain. The wilderness is at once a bountiful and perilous place, for both man and beast, and any predator can quickly turn prey."
    +
    "Hunting and fishing are essential skills for survival in the wilderness, providing food, materials and a source of income. A huge variety of fish swim the many rivers, lakes and streams, and selecting the right bait or lure is key to a successful day’s haul. Tracking an animal takes focus and patience; move carefully and watch the wind direction or you will alert your prey. Choice of weapon and shot placement are also very important and will affect the quality of the meat and pelt, which in turn affects the price that traders will pay for them. Make sure to pick the right gauge of rifle for the size of animal that you’re hunting, or master the use of the bow for a quiet and clean kill.
    After a successful hunt, you can either skin and butcher the animal on the spot or take it with you whole. Just try not to leave it too long or the scavengers will come looking. Skins, parts, meat and entire carcasses can all be loaded onto your horse to be sold to the butchers in town, taken back to camp for the stew pot, or crafted into clothing or other items. Nature amply provides and there is no reason to ever go cold or hungry."

Ik heb zoals gezegd het hoofdverhaal gedaan en het grootste deel van de strangers en random encounters en ik heb daar in die 50 uur of zo echt niets of amper iets van gemerkt terwijl dat daar zoveel werk is ingekropen. Dus mijn vraag is waarom steekt dit erin en waarom zou ik dit doen? Heb ik de game verkeerd gespeeld? Ik weet het antwoord niet echt na het uitspelen van de game, maar Rockstar eveneens niet. Het is gewoon iets dat ze hebben toegevoegd om hun extreem lege wereld van de eerste aan te pakken maar het is ook iets dat ze (IMO) helemaal niet of niet correct geïntegreerd hebben in hun game. Wat ik zelf overigens spijtig vind, dit moet eigenlijk wel leuk geweest zijn in dit landschap moest het een volwaardig gameplay-element zijn geweest. Dezelfde commentaar voor het craften van satchels of zo, ik heb altijd een overschot aan kogels en tonics gehad zonder één upgrade te moeten doen.

Onder die features staat ook dat van de wapens:
    "Detail, depth and choice define every aspect of Red Dead Redemption 2, and weapons are no exception. There are over 50 unique usable weapons, a massive range of options for customization, and a wide selection of different ammunition types to improve accuracy, range or damage. The more a gun is used, the better it will perform, but it will also start to degrade over time if not looked after, so a trusty sidearm needs to be kept oiled and clean."

Evenzeer weinig van gemerkt, of toch alleszins niet zoals ze hier laten uitschijnen. 100% gimmick in plaats van feature, maar in reviews werden die dingen nochtans keihard bewierookt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    @Gavin
    Spoiler:
    Neen, maar die epilogue wil ik (zeker met het herspelen van RDR1 nog vers in het geheugen en commentaren van anderen die het uitgespeeld hebben in deze thread) los zien van het hoofdverhaal.

Nu, als ge of iemand nog aanraders hebt dat ik zeker zou moeten in deze game, laat maar weten! Speciale plaatsen of zo, of encounters waar ge echt moet achter zoeken ...

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Red Dead Redemption 2

Ik begrijp u wel. Het is echt een goed spel. Ik heb er al uren en uren met plezier aan gespendeerd. Ik ben nu na de epilogue ook nog altijd aan het spelen (de nostalgie naar RDR1 ) en kijk echt uit naar de multiplayer. Gij zijt er ook al 50u mee bezig dus dat doet ge niet met een slecht spel.

Maar echt baanbrekend is het voor mij niet. Ik heb een paar zalige missies gespeeld maar het voelt toch wel echt aan als een Rockstar product. Echt heel goed maar het mist de diepgang die (sorry dat ik er weer over begin) The Witcher 3 in het kwadraat had. Daar kon je echt aan een banale missie beginnen die dan tot iets grandioos leidde. RDR is veel meer straight forward.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

Pagina 149 van 149 Eerste ... 4999139145146147148149

Regels voor berichten