ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ken dat. En good guy spelen pakt hier ook niet altijd. Zo liep ik in Valentine rond, gebeurd er in de salloon een bar fight en komen ze vechtend buiten. 1 van de 2 ligt nadien dood (K.O.?) in het midden van de straat. Wil ik die als vriendelijkheid zelve opzij leggen, van het moment dat ik die oppak bounty op mijn hoofd

Nog zo iets. Ik wordt overvallen door een bende. Ik probeer de laatste er van niet te doden en hogtie hem zodat ik hem naar de sherrif kan brengen. Onderweg ziet er mij iemand met die achteraan op mijn paard liggen, hupla...kidnapping
    Giggity

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)

Red Dead Redemption 2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ken dat. En good guy spelen pakt hier ook niet altijd. Zo liep ik in Valentine rond, gebeurd er in de salloon een bar fight en komen ze vechtend buiten. 1 van de 2 ligt nadien dood (K.O.?) in het midden van de straat. Wil ik die als vriendelijkheid zelve opzij leggen, van het moment dat ik die oppak bounty op mijn hoofd
    :
    Jamaarja Ben, in real life leg je een dode die te midden in uw straat ligt, ook niet zo maar effe aan de kant he

iTrader
    9 (100%)
    Die getuigen werken op mijn zenuwen, bende klikkers. Getuige van vandalisme -->afknallen--> getuige van moord--> afranselen-->getuige van mishandeling-->afmaken-->politie passeert, bounty

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pagina 143 van 143 Eerste ... 4393133139140141142143

Regels voor berichten