Pagina 1 van 4 1234 Laatste
    Dreamforce's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Thumbs up H-Hour: World's Elite

officiële site | Kickstarter

release: 2015 (PlayStation Store)
    genre: third person shooter & FPS
    dev: SOF Studios

>>> YouTube

Spirituele opvolger van SOCOM.

H-Hour: World's Elite is immediate, realistic, multiplayer-oriented and team-based. It is an experience directly inspired by the SOCOM series because those games were the starting point. H-Hour is several miles down the road that we traveled with SOCOM, the kind of shooter that SOCOM would have become if David Sears had continued to helm the series beyond the second release.

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 5 december 2013 om 23:29 Reden: release

Dreamforce's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Er zijn nog 4 dagen over om dit project te steunen! Gisteren is het doel van 200 000 dollar gehaald dus deze game komt er gegarandeerd! Alsook is er een eerste map reveal gegeven, alles is nog work in progress.

H-Hour: World's Elite by David Sears » Video: EARLY Level Reveal ? Kickstarter

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    210 (100%)
    Volgens Kickstarter pas voor begin 2015.
    Ziet er niet mis uit.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

koolcast's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Deze game is nog in een zeer vroeg stadium maar zou een game gelijkaardig aan de eerste 2 SOCOMs moeten zijn; van dezelfde creative director.
    Owlah
    Frigo™
    You don’t win the battle by doing what’s right. You win by doing what’s necessary.

lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eerst gameplay beelden afwachten.

Groot potentieel alleszins, socom1 en 2 waren de beste online games ooit

iTrader
    0

h hour world's elite (nieuwe socom game)

Deze keer is de kans minder op een flop zoals op de ps3, komt van de bedenkers van socom 1 en 2

Nu ben ik wel serieus gehypt voor de ps4, die games waren toch van zeer hoog niveau zowel competitief vlak en community door dat je eigen rooms kon maken in een lobby waar alle mensen joinen uit hetzelfde land :niceone

Weet wel niet of ze weer dat systeem gaan gebruiken, moet wel socom was daar zeer bekend voor.

Man men dag is echt weer goed, nu nog wat mappen van socom 1 en 2 er terug op

Levicious's schermafbeelding
    iTrader
    124 (99%)
    Dit zou heerlijk zijn, maar kdenk dat ze nooit die socom II feel kan kunnen weerbrengen.
    Iedereen kende bijna iedereen in de lobby, was een beetje het ontstaan van online gaming op console.

Ben er zeker wel benieuwd naar Want wat die kerel allemaal in het interview vertelde klonk wel goed
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levicious Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dit zou heerlijk zijn, maar kdenk dat ze nooit die socom II feel kan kunnen weerbrengen.
    Iedereen kende bijna iedereen in de lobby, was een beetje het ontstaan van online gaming op console.

Ben er zeker wel benieuwd naar Want wat die kerel allemaal in het interview vertelde klonk wel goed
    Ach dat ga je vast wel weer terug hebben als ze het oude lobby systeem gebruiken, iedereen van hetzelfde land bij mekaar zorgt automatisch voor meer communicatie. Nu ik ben wel gehypt maar we moeten nog afwachten, het oude lobby systeem is zeker een must is er al een forum van deze game, daar kan ik al wat beginnen tips geven wat er zeker in moet.

edit

https://www.sofstudios.com/index.php?/index is al super actief nie normaal
    Laatst gewijzigd door Xhizor; 11 november 2013 om 22:33

iTrader
    124 (99%)
    Mij ook even lid gemaakt opt forum. Leuk om wa dingen te lezen
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

iTrader
    0
    https://sofstudios.com/files/update-5-milestones.jpg

Dus in december mogen we een voorstelling verwachten, hopelijk zijn die bolt action snipers nog altijd one shot in de borstkas want heb al andere dingen gelezen op dat forum

Body armor zou ook terug zijn, hoe meer dingen ik lees hoe minder gehypt ik al ben. Nu met body armor kan ik nog leven, maar als je al een 50.cal kan overleven in de borstkas dat zou ik wel zwaar er over vinden

Edit hier een filmpje over een map in ontwikkeling dat ga vast hun demo zijn dat ze gaan tonen in december

http://www.youtube.com/watch?v=e0KssZ5nE7k

2 edit dit berichtje kreeg ik men mail box dit zou in een topic hebben gestaan en werd gepost door een mod

Regarding NO ONE HIT KILLS with semi auto SR's:
    "Technically any weapon can be a one hit kill weapon if the target has already suffered enough damage. But I get your meaning. And to the head shot I would add "throat shot" because, well, that's just brutal. And the answer would be no to one hit kills with semi auto sniper rifles. Yes with a 50 cal but you already had to use more skill to get that shot, so it's fair."

So i'm back in
    Laatst gewijzigd door Xhizor; 13 november 2013 om 20:14

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    140 (100%)
    Eerste screenshot:

(pre-alpha)

Adrei's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ziet er al leuk uit, hopelijk brengen ze de socom feeling van vroeger terug. Fan van het eerste uur zelfs! Ik heb SOCOM1 op de playstation 2 zitten spelen met een beta netwerk bakske!

Idd, die lobbies deden al heel wat aan het socom gevoel. Ik heb dat bijna nergens meer gezien bij andere games .. als je het mij vraagt, was dat een van de beste lobby systemen dat ik gezien heb.

iTrader
    124 (99%)
    Een dikke 2!

Inco's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Yesss
    PSN id: Rstohr
    Currently Playing: Rainbow Six: Siege (PS4) - Destiny (PS4)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldrusher Bekijk bericht
    Eerste screenshot:

(pre-alpha)
    Ziet er al zeer goed uit, binnekort moet er normaal een filmpje uitkomen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adrei Bekijk bericht
    Ziet er al leuk uit, hopelijk brengen ze de socom feeling van vroeger terug. Fan van het eerste uur zelfs! Ik heb SOCOM1 op de playstation 2 zitten spelen met een beta netwerk bakske!

Idd, die lobbies deden al heel wat aan het socom gevoel. Ik heb dat bijna nergens meer gezien bij andere games .. als je het mij vraagt, was dat een van de beste lobby systemen dat ik gezien heb.
    Nooit in de beta gezeten, maar ook socom 1 gespeeld en dat spel was echt de beste in zen genre. En door dat lobby systeem heb ik veel mensen leren kennen uit men eigen streek. Nu in de huidge shooters zit je soms te spelen met spanjaarden, engelsen, fransen in dezelfde room. Zoiets was ondenkbaar in socom iedereen sprak ver dezelfde taal.

Nog iets je kan weer geld storten www.sofstudios.com, voor de mensen die een bijdrage willen doen tenminste. Je kan onder ander toegang krijgen tot de beta, maar dan moet je wel al een aardige som neertellen

Pagina 1 van 4 1234 Laatste

Regels voor berichten