Pagina 11 van 20 Eerste ... 789101112131415 ... Laatste

Discussie: Wreckfest

diknmuis's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoe bedoel je? Je kan toch met vrienden online spelen hè?
    ja, je kunt samen dezelfde server joinen of iemand uitnodigen op een server (als er plaats is) maar je kunt zelf niks opzetten bvb private met enkele vrienden, zelf alles instellen....
    PSN:diknmuis
    XBL/steam: diknmuis (GoW4 - Horde)
    Uplay: muisdikn (The Division)

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    76 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diknmuis Bekijk bericht
    Toch een beetje jammer dat je niks van private races kunt doen, al was het maar met 2 man ofzo tegen AI maar wel begrijpelijk.

Het loopt wel vlot voor 30fps, laadtijden zijn wel veel en lang...
    Komt morgen een patch die dat zou moeten oplossen
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

iTrader
    76 (99%)
    Hoe komt het eigenlijk dat dit spel zo goedkoop is. Is toch ook een full game.
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

diknmuis's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    spel is niet goedkoop, andere games zijn gewoon overpriced
    PSN:diknmuis
    XBL/steam: diknmuis (GoW4 - Horde)
    Uplay: muisdikn (The Division)

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Wrs omdat het paar keer uitgesteld is
    PSN: Jonas89

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Komt morgen een patch die dat zou moeten oplossen
    Die patch lijkt er al sinds zaterdag te zijn en laadtijden zijn nog altijd tussen een halve en een hele minuut.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    https://youtu.be/52KAzH6OIBo
    We zullen eens beginnen!
    Voor wie twijfelt, ik ga de multiplayer eens testen...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    76 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    https://youtu.be/52KAzH6OIBo
    We zullen eens beginnen!
    Voor wie twijfelt, ik ga de multiplayer eens testen...
    Ja laat me eens weten hoe die meevalt

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Dikke fun wel! Denk als je met een hoop vrienden speelt dat je wat gaat af lachen . Visueel niet fantastisch ofzo, maar ik vind het écht fun ...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    76 (99%)
    visueel ziet dat er toch heel goed uit in de gameplay beelden dat ik gezien heb?

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    visueel ziet dat er toch heel goed uit in de gameplay beelden dat ik gezien heb?
    Zeker in orde, maar het is wel de belichting die de show steelt IMO. De draw distance en popin op de circuits zelf zijn maar middelmatig, ge ziet de brokstukken soms ineens tien meter voor u verschijnen terwijl er eerst niets lag en de bandensporen van de auto's voor u hetzelfde. Niet dat dat echt stoort als ge hard aan het crossen zijt, maar technisch natuurlijk geen pluspunten en zo een brokstuk kan wel eens slecht aankomen voor uw rijlijn. Het speelt wel heel vlot, geen framedrops gehad in het eerste uurtje buiten als ge met vijftien op elkaar vliegt in een bowl, en zelfs dan nog is het in die fracties speelbaar.

De muziek heb ik wel meteen afgezet tijdens de races, da's echt een drama vergeleken met de originele Flatout. De muziek weet ik nog goed, maar voor de circuits zou ik toch de originele Flatout eens moeten opzetten, daar zit nogal wat recyclage in hier heb ik de indruk ... maar ik kan mis zijn en enkel de stijl herkennen. De handling voelt alleszins ook heel bekend aan, en dat is wel een pluspunt.

Het tofste voor mij is de druk als ge eerste rijdt, ge voelt gewoon dat ge zelfs de onnozelste bocht moet apexen of ge hebt het vlaggen. En dat is dan niet alleen voorbij gereden worden maar u ook gewoon van de track vegen met heel wat schade aan de wagen, zeer intens vergeleken met andere traditionelere racegames.

Het enige dat toch echt wel tegensteekt voor mij: Loading loading loading ... een minuut voor een race van twee laps, twintig seconden na de race naar een basaal tussenmenu, continue klikken, dan weer een minuut voor een race, erna dertig seconden naar het hoofdmenu, etc
    Nu ja, het zijn maar een handvol seconden extra, het oneindige laden en andere laadbugs zoals het menu zijn eruit dus op zich is er niets mis met de game zelf en fixt die patch die problemen wel zoals gezegd werd.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    76 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Zeker in orde, maar het is wel de belichting die de show steelt IMO. De draw distance en popin op de circuits zelf zijn maar middelmatig, ge ziet de brokstukken soms ineens tien meter voor u verschijnen terwijl er eerst niets lag en de bandensporen van de auto's voor u hetzelfde. Niet dat dat echt stoort als ge hard aan het crossen zijt, maar technisch natuurlijk geen pluspunten en zo een brokstuk kan wel eens slecht aankomen voor uw rijlijn. Het speelt wel heel vlot, geen framedrops gehad in het eerste uurtje buiten als ge met vijftien op elkaar vliegt in een bowl, en zelfs dan nog is het in die fracties speelbaar.

De muziek heb ik wel meteen afgezet tijdens de races, da's echt een drama vergeleken met de originele Flatout. De muziek weet ik nog goed, maar voor de circuits zou ik toch de originele Flatout eens moeten opzetten, daar zit nogal wat recyclage in hier heb ik de indruk ... maar ik kan mis zijn en enkel de stijl herkennen. De handling voelt alleszins ook heel bekend aan, en dat is wel een pluspunt.

Het tofste voor mij is de druk als ge eerste rijdt, ge voelt gewoon dat ge zelfs de onnozelste bocht moet apexen of ge hebt het vlaggen. En dat is dan niet alleen voorbij gereden worden maar u ook gewoon van de track vegen met heel wat schade aan de wagen, zeer intens vergeleken met andere traditionelere racegames.

Het enige dat toch echt wel tegensteekt voor mij: Loading loading loading ... een minuut voor een race van twee laps, twintig seconden na de race naar een basaal tussenmenu, continue klikken, dan weer een minuut voor een race, erna dertig seconden naar het hoofdmenu, etc
    Nu ja, het zijn maar een handvol seconden extra, het oneindige laden en andere laadbugs zoals het menu zijn eruit dus op zich is er niets mis met de game zelf en fixt die patch die problemen wel zoals gezegd werd.
    Thx voor de grondige uitleg ;-). Kijk ernaar uit

Toine79's schermafbeelding
    iTrader
    113 (98%)
    Welke instellingen gebruiken jullie voor field of view?
    Ik zie niet zo veel rondom mij in die arena met als gevolg dat ik vaak te laat ben om ene te rammen mar dat zij mij bijzonder goed kunnen rammen.
    PSN ID: Toine79
    YELLOW RED ARMY...COME ON MALINWA

bart44's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Toffe game, besturing met stuur is in orde..goeie ffb..

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
    race till you die........

PSN: [COLOR="#FF0000"]trab44
    Waiting for: fifa15, project cars, gta5..

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart44 Bekijk bericht
    Zullen wel speciallekes tussen zitten..

Een toilet.

Pagina 11 van 20 Eerste ... 789101112131415 ... Laatste

Regels voor berichten