Discussie: FIFA 13

Poepoei's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    FML :')

flickr | PSN: Pannepot
    no votes  

Spacid's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Zeg bij de UT, hoe werken die player trainingen?
    Als je ze toepast op een speler dan gelden die maar voor 1 speelbeurt ofwat?

Ik dacht int begin da ik al mijn spelers tot de max zou kunnen upgraden
    no votes  

Fryto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat een bende zagen heb ik soms in mijn team zeg. Die Sandro zit elke week opnieuw te mekkeren dat hij te weinig zon heeft en dat het weer hem hier depressief maakt. Op een bepaald moment lees ik zelf een nieuwsbericht dat dat kalf zelf infraroodlampen laat plaatsen in zijn huis. Ik blijf hem gewoon zijn kans geven, en dan komt dat stuk ondankbaar excuus van een voetballer zagen dat hij een loonsverhoging wil.

Meteen naar de reserven verwezen en hij vliegt de transfermarkt op in de winter.
    Soms inderdaad spijtig dat je niet zelf mails kan typen naar die spelers. Zou nog hilarischer worden
    Playing now (PS4): BF1 | Elite: Dangerous | Gran Turismo SPORT
    PSN: Fryto1983
    no votes  

Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Barcelona wil Fellaini kopen voor een slordige 25 miljoen. Lekker veel en ik kan het wel gebruiken om wat nieuwe spelers aan te kopen, maar die speelt zo lekker. Niet verkocht dus. Lloris verkocht voor 28 miljoen, dawson voor 7,5 en Benzema gekocht voor een 25tal miljoen.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester
    no votes  

iTrader
    0
    ik heb drogba gekocht bij chelsea. Wat een beest, in duel smijt hij de verdedigers gewoon de grond in.
    no votes  

El Matador's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Waarom krijg ik een foutmelding als ik online wil spelen? Je online pas is niet geactiveerd ... Terwijl ik al de hele week online gespeeld heb.
    Impossible is nothing
    no votes  

iTrader
    0
    Promotie naar divisie 4 is binnen, wel echt domme manier van penalties tegen krijgen.

Je loopt tegen elkaar en bal ligt al op de stip terwijl hetzelfde op het middenveld zelf geen fout is
    no votes  

Hyozan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ook eindelijk in divisie 4 geraakt , met bloed zweet en tranen
    no votes  

Rivfader's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bwa, makkelijker scoren.... Daarnet in een match tegen de AI 25 schoten richting doel, gewonnen met 1-0.
    Inderdaad....

Bij mij wilt de bal er amper in waardoor ik vaak gelijk speel. Dit seizoen in 5 wedstrijden al 8 keer op de paal getrapt ofzo.
    Ex nihilo omnia fiunt
    no votes  

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poepoei Bekijk bericht
    FML :')

Gebeurt veel te vaak in Fifa.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.
    no votes  

iTrader
    18 (100%)
    Doeme, Bale wil een transfer in de winter. Grrr, in plaats dat hij nog even wacht tot hij kampioen wordt met de Spurs. Dan even de markt op voor een vervanger.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester
    no votes  

iTrader
    0
    hoe neem je vrije trappen? vorig jaar trapte ik die via R1 met een boogje over de muur. r1 is nu 2e man aanroepen..
    no votes  

iTrader
    18 (100%)
    Doeme, Bale wil een transfer in de winter. Grrr, in plaats dat hij nog even wacht tot hij kampioen wordt met de Spurs. Dan even de markt op voor een vervanger.
    Barcelona dokt zomaar even 38 miljoen voor Bale.
    no votes  

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paselie Bekijk bericht
    hoe neem je vrije trappen? vorig jaar trapte ik die via R1 met een boogje over de muur. r1 is nu 2e man aanroepen..
    Probeer eens de skill game voor vrije trappen te spelen, daar wordt alles goed uitgelegd.

Zit momenteel in de finale van de Premier Cup. Al tien minuten aan het wachten op een rivaal... Zal waarschijnlijk nog een tijdje duren. Hopelijk win ik die kutbeker, dan ben ik er al van af Zolang ik hem 1 keer gewonnen heb, ben ik tevreden. Wel extreem moeilijk, heb er vorig jaar serieus op gesukkeld. Zou dus zalig zijn moest het deze keer al lukken bij mijn allereerste poging

Ik heb de 3 rondes telkens bakken geluk gehad, hopelijk blijft dat nog 1 matchke duren. Eerste match en de derde match telkens onverdiend met 4-1 gewonnen. In de tweede match stond ik na een kwartier al 2-0 voor en is die ander gestopt. Als het nu niet lukt, wat waarschijnlijk het geval zal zijn, ga ik waarschijnlijk serieus vloeken
    no votes  

iTrader
    18 (100%)
    Zo, wintermercato zit erop. Lekker actief geweest.
    Uitgaande transfers: Bale (38 mil), Adebayor (10 mil), Sandro (8,5 mil), Lloris (28 mil), Falqué (5,5mil), en dan nog een jeugdspeler uitgeleend.

Inkomend: Mertens (12,6mil), Griezman (9 mil), Mignolet (5mil), Benzema (26mil).
    Ik had nog wat geld over en aangezien ik de verdediging niet altijd even goed vond heb ik maar even zot gedaan en Kompany gekocht voor 27,5 miljoen.

Er staan nu 6 Belgen in mijn basiself.
    no votes  

Pagina 196 van 315 Eerste ... 96146186192193194195196197198199200206246296 ... Laatste

Regels voor berichten