Liquid_Ninja's schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)
    Misschien ligt dat meestal bij uw kabel zelf? Die kan niet goed inzitten en dan krijg je eventueel zo een beeld?

_keeny_'s schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)
    Ik heb eens een andere hdmi kabel geprobeerd, en nu kreeg ik weer gewoon beeld
    PSN: k_206

Tsommy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (80%)
    Mijn Controller doet rare dingen. reageert niet goed en klop X voert functie andere knop uit bv. Ik heb hem nog maar 9 maand +/-
    Moet ik er mee naar de winkel gaan waar ik hem gekocht heb?
    What you call football should be renamed handegg, it's not a ball, and you hardly use your feet.
    http://the-left-overs.hlstatsx.com/s...566_random.png

iTrader
    86 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _keeny_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb eens een andere hdmi kabel geprobeerd, en nu kreeg ik weer gewoon beeld
    Heb ik nu gelijk of niet?

iTrader
    86 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommy_vercetti Bekijk bericht
    Mijn Controller doet rare dingen. reageert niet goed en klop X voert functie andere knop uit bv. Ik heb hem nog maar 9 maand +/-
    Moet ik er mee naar de winkel gaan waar ik hem gekocht heb?
    Uw controller is fout gecalibreerd neem ik aan. Check eens op een 2de kanaal.

_keeny_'s schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Ninja Bekijk bericht
    Heb ik nu gelijk of niet?
    inderdaad, de oplossing kan soms zo simpel zijn he
    PSN: k_206

Tsommy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Ninja Bekijk bericht
    Uw controller is fout gecalibreerd neem ik aan. Check eens op een 2de kanaal.
    al geprobeert.
    Doet al een tijdje raar.
    bv in fifa player 1 probs zelfde probs met player 2
    What you call football should be renamed handegg, it's not a ball, and you hardly use your feet.
    http://the-left-overs.hlstatsx.com/s...566_random.png

Zwief's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommy_vercetti Bekijk bericht
    al geprobeert.
    Doet al een tijdje raar.
    bv in fifa player 1 probs zelfde probs met player 2
    Uwe controller eens resetten.....met een paperclip of tandestoker eens in het gaatje gaan aan de onderkant van de controller en daarna terug aansluiten via de "oplaadkabel" met je PS3......
    Ikke spele : Star Wars BF , Far Cry Primal , Project Cars
    Ikke wille : Homefront
    PSN : Zwief

Spik3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Een vraagje
    Ik wil graag een ps3 slim kopen, omdat mijn oude (80gb) het begeven heeft,
    maar in de oude heb ik er zelf een HDD van 500gb gestoken.

Graag zou ik die van 500gb in de slim steken, maar is de aansluiting van de HDD daarvan wel dezelfde. op verscheidene filmpjes op youtube lijkt die wel het zelfde, maar kan iemand mij dit bevestigen??

grtz
    PSN: Spike_3012
    Chelsea FC

iTrader
    83 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spik3 Bekijk bericht

Graag zou ik die van 500gb in de slim steken, maar is de aansluiting van de HDD daarvan wel dezelfde. op verscheidene filmpjes op youtube lijkt die wel het zelfde, maar kan iemand mij dit bevestigen??

grtz
    Is hetzelfde

Spik3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Racing Bekijk bericht
    Is hetzelfde
    Thx Makker
    PSN: Spike_3012
    Chelsea FC

iTrader
    0
    Beste mensen gamers

Mijn playstation heeft het enkele dagen geleden dus ook begeven, na eenig opzoekwerk is het blijkbaar het kennelijke YLOD probleem, ik heb op you tube al enkele mogelijke oplossingen gevonden waardoor het voorlopig kan worden verholpen.
    Uit de vele reacties kan ik aflijden dat het slechts een tijdelijke oplossing is en het waarschijnlijk gaat vervallen, het is een 40 GB waar blijkbaar veel problemen mee zijn, geen probleem ik ga me een nieuwe kopen, zo een klein model en hopelijk gaat deze langer mee als 1 jaar en een beetje.

Ik heb mijn playstation vanavond al uit elkaar gedraaid, morge breng ik van mijn werk de luchtverwarmer (feun) mee en hopelijk kan ik hem zo aan de praat krijgen, het is me eerder vooral te doen om mijn spelgegevens zodat ik niet elk spel opnieuw moet beginnen, vooral GT5, de rest is niet zo belangrijk.

Moest ik hem morgen dus aan de praat krijgen zou ik graag wat tips en info willen bijbrengen hoe ik die gegevens best kan kopieren en op mijn nieuwe playstation kan zetten

Ik las op dit forum dat er al enkele zijn geweest die dat gedaan hadden en had hier graag wat tips of meer info over gehad ?

Zijn er mensen die mij hier mee kunnen verderhelpen want ik vind dat SONY hier hun klanten maar diep met de problemen laat zitten wat ik echt een slechte service vindt !!!

Alvaste bedankt

MVG Frederik C.
    Laatst gewijzigd door Freaky Freeky; 4 januari 2011 om 01:46

Baris's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freaky Freeky Bekijk bericht
    Mijn playstation heeft het enkele dagen geleden begeven, na eenig opzoekwerk is het blijkbaar het kennelijke YLOD probleem, ik heb op you tube al enkele mogelijke oplossingen gevonden waardoor het voorlopig kan worden verholpen.
    Uit de vele reacties kan ik aflijden dat het slechts een tijdelijke oplossing is en het waarschijnlijk gaat vervallen, het is een 40 GB waar blijkbaar veel problemen mee zijn, geen probleem ik ga me een nieuwe kopen, zo een klein model en hopelijk gaat deze langer mee als 1 jaar en een beetje.

Ik heb mijn playstation vanavond al uit elkaar gedraaid, morge breng ik van mijn werk de luchtverwarmer (feun) mee en hopelijk kan ik hem zo aan de praat krijgen, het is me eerder vooral te doen om mijn spelgegevens zodat ik niet elk spel opnieuw moet beginnen, vooral GT5, de rest is niet zo belangrijk.

Moest ik hem morgen dus aan de praat krijgen zou ik graag wat tips en info willen bijbrengen hoe ik die gegevens beste kan kopieren en op mijn nieuwe playstation kan zetten want ik las op dit forum dat u dat al enkele keren heeft gedaan.
    Moest je niet zover van me afwonen wou ik er gerust mee tot bij u komen maar dat is helaas niet het geval.

Hopelijk kan u me er hier mee helpen,

Alvaste bedankt

MVG Frederik C.
    Heb zelfde probleem gehad, heb het kunnen oplossen door dit YouTube - FIX PS3 YELLOW LIGHT/YLOD. WITHOUT OPENING PS3! Maar, heb 2 feunen gebruikt 1 voor de zijkant 1 voor de achterkant goed 15 minuten lang laten warm blazen, 10 a 15 cm. opening houden endan goed 40 tal minuten laten afkoelen. Als ik jou was zou ik een back up maken heb je een externe nodig met FAT32. Hopelijk zal dit jou ook helpen. PS: Het is echt zo dat dit maar tijdelijke fix is!!!!!!!
    PSN/Steam/Origin: Xitra - Add me!
    Cause I'm gonna murder, "Y" kill "O" and even "U"

Ikkie's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freaky Freeky Bekijk bericht
    Beste mensen gamers

Mijn playstation heeft het enkele dagen geleden dus ook begeven, na eenig opzoekwerk is het blijkbaar het kennelijke YLOD probleem, ik heb op you tube al enkele mogelijke oplossingen gevonden waardoor het voorlopig kan worden verholpen.

Moest ik hem morgen dus aan de praat krijgen zou ik graag wat tips en info willen bijbrengen hoe ik die gegevens best kan kopieren en op mijn nieuwe playstation kan zetten

Ik las op dit forum dat er al enkele zijn geweest die dat gedaan hadden en had hier graag wat tips of meer info over gehad ?

Zijn er mensen die mij hier mee kunnen verderhelpen want ik vind dat SONY hier hun klanten maar diep met de problemen laat zitten wat ik echt een slechte service vindt !!!

Alvaste bedankt

MVG Frederik C.
    Bel naar Sony en je zult hem in garantie mogen opsturen, ook al is hij ouder dan een jaar! In feite bieden ze 2jaar. 1 jaar offici├źle garantie en 1 jaar verlengde wat het tot 2 jaar maakt.

ge kunt ook uw HDD uit de ps3 halen en de gegevens op uw pc overzetten
    PSN: Ikkie12

Now playing: COD:Black Ops, NBA 2K11, Gran Turismo - Mijn GT Garage

iTrader
    76 (99%)
    Dat werkt niet hoor je gegevens op de pc zetten. De bestanden zijn encrypted.

Pagina 176 van 310 Eerste ... 76126166172173174175176177178179180186226276 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten