Discussie: FIFA 20

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lol die otw sbc . Ik koop icardi en dien een non tradeble if in . En als ik mijn otw pack open komt er icardi uit ..
    Dat is altijd het risico bij die
    Ik heb 'm niet gedaan krijg wss toch die jolinton

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk

iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wesleyvangestel Bekijk bericht
    Dat is altijd het risico bij die
    Ik heb 'm niet gedaan krijg wss toch die jolinton

In 90% van de keren krijgt ge een nutteloze speler, liefst nog een dubbele kaart zelfs.

Net zoals die icon swaps. 18 spelers inruilen voor een mid icon, die je waarschijnlijk voor 8 spelers kon inruilen..
    PSN: tointje9810

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tointje9810 Bekijk bericht
    In 90% van de keren krijgt ge een nutteloze speler, liefst nog een dubbele kaart zelfs.

Net zoals die icon swaps. 18 spelers inruilen voor een mid icon, die je waarschijnlijk voor 8 spelers kon inruilen..
    Die icon swaps heb k niet gedaan lekker rijkaard gepakt omdat k doe zowiezo kreeg
    Mn team is 90 procent Bundesliga untradeble

iTrader
    42 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik speel nu met untradeable teams aangezien ik 4 miljoen coins verkocht heb en toch haal ik in de weekend league nog altijd evenveel overwinningen. Why bother?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Odegaard is binnen , met hulp van 9 lives.
    Via play share die lobs assists laten doen,
    Voor de moeite dan coins in de plaats gegeven mr odegaard is het wel waard met zn 5 star skills op middenveld en scoort regelmatig in Mn laliga ploeg.

Dacht de andere niet te doen, mr zag toen dat ik voor James enkel die assist en goals nog moest doen in wereldklasse , dacht deze snel te doen door telkens de match te staken met netwerktesten, mr de game liep vast en werd er niet bijgeteld , met wedstrijd opgeven zullen die 8 assist en goals er ookwel niet bijgeteld worden denkek ? Mr cva tijdens het Tv kijken af en toe eens overschakelen naar ps, assistje en goal , half time eens op start duwen en vervolgens de match laten staan ...

Voor die osimhen twijfel ik, enkel die kopbalgoal nog nodig, tis toch een vrij snelle kaart , maar er zijn misschien wel kaarten te koop die er wat op lijken ?
    Indien niet, met welke formatie en instellingen hebben jullie deze gedaan ? Voor die odegaard lobs was 4 3 1 2 bv een stuk makkelijker , vanaf middenveld nen lob naar de spitsen en goal (alske er naar kijkt terwijl iemand anders het doet lijkt het toch easy )
    Maar voor die kopbalgoal denk ik aan 4 3 2 1 met osimhen als spits en achter linies kruipen, vooraan blijven en dan met de cams op positie blijven ook constant Lobs geven tot er eentje ingekopt wordt , of toch maar met twee spitsen en net voor de goal een voorzetje in de vorm van een 1 2tje en hopen dat hij binnenkopt , of er niet voor spelen en in elke match osimhen mee in de spits steken in de hoop dat hik toevallig eens kopgoal maakt en ge dan nog de match wint

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zgble Bekijk bericht
    Ik speel nu met untradeable teams aangezien ik 4 miljoen coins verkocht heb en toch haal ik in de weekend league nog altijd evenveel overwinningen. Why bother?
    Gebt denkek net de op de goede moment verkocht
    Prijzen zullen wrschl beginne dalen , of misschien hangt het wat af van vraag en aanbod op sommige sites, twijfelde ook nog mr wil eerst neymar nog aankopen en tegen dat Mn team volledig ok staat zal de fun eraf zijn

Kdenk ook dat er met die rating rekening gehouden wordt en ge tegen gelijkaardige teams uitkomt, ni altijd mr regelmatig merk ik toch dat ik met Mn beste teams tegen even goede teams speel, soms zelfs met dezelfde kaarten , en wanneer ik dan voor de fun met allemaal minder goede 5star skills eens speel kom ik tegen teams van rating 83 enzo uit..

iTrader
    42 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht
    Gebt denkek net de op de goede moment verkocht
    Prijzen zullen wrschl beginne dalen , of misschien hangt het wat af van vraag en aanbod op sommige sites, twijfelde ook nog mr wil eerst neymar nog aankopen en tegen dat Mn team volledig ok staat zal de fun eraf zijn

Kdenk ook dat er met die rating rekening gehouden wordt en ge tegen gelijkaardige teams uitkomt, ni altijd mr regelmatig merk ik toch dat ik met Mn beste teams tegen even goede teams speel, soms zelfs met dezelfde kaarten , en wanneer ik dan voor de fun met allemaal minder goede 5star skills eens speel kom ik tegen teams van rating 83 enzo uit..
    Idd ook al gemerkt

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Voor wie het forum voor de fun af en toe eens leest,
    Mn Engels is schriftelijk niet het beste

Alske nog eens iemand uw gedacht wilt zeggen gethez zonder een melding te krijgen van fifa kunnen we onze frustatie naar deze pee sturen , die zat ook constant mijne vandijk te tackelen om te tackelen , die gast stond nochtans 0 - 1 voor omdat ik me enkel focuste om met bepaalde spelers te scoren , mr die pee was ook constant lobs aan het proberen en ge weet dat Mn verdedigen net iets beter is als mijne aanval , aangezien dak er zelf zoveel moeite met gehad heb en die pee redelijk snel over ging tot tackelen (ken er zo nog die tijdens wl af en toe eens rood pakken ) gunde ik het hem niet.

Snap hun gevoel wel
    Laatst gewijzigd door Wolf Lightning; Gisteren om 13:57
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mja na Menne brief hier is de oorspronkelijke vraag nog moeilijk uit de random info te filteren

Over de kopbalgoal dus

[quote]
    Voor die osimhen twijfel ik, enkel die kopbalgoal nog nodig, tis toch een vrij snelle kaart , maar er zijn misschien wel kaarten te koop die er wat op lijken ?
    Indien niet, met welke formatie en instellingen hebben jullie deze gedaan ? Voor die odegaard lobs was 4 3 1 2 bv een stuk makkelijker , vanaf middenveld nen lob naar de spitsen en goal (alske er naar kijkt terwijl iemand anders het doet lijkt het toch easy )
    Maar voor die kopbalgoal denk ik aan 4 3 2 1 met osimhen als spits en achter linies kruipen, vooraan blijven en dan met de cams op positie blijven ook constant Lobs geven tot er eentje ingekopt wordt , of toch maar met twee spitsen en net voor de goal een voorzetje in de vorm van een 1 2tje en hopen dat hij binnenkopt , of er niet voor spelen en in elke match osimhen mee in de spits steken in de hoop dat hik toevallig eens kopgoal maakt en ge dan nog de match wint [\quote]

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Wat is nu eigenlijk zo ne shapeshifter? Die groene kaartjes?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Spelers met positie changes

iTrader
    42 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Een manier om weer veel fifa points te verkopen

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik denk dat ik ooit ene keer zo een moustache kaart heb gehit, buiten dat kan ik mij niet herinneren dat ik ooit een speciale kaart in een pack had...

Dus voor wie of wat zou ik daar mijn boontjes op te week leggen...

Wel zo een rttf kaartje oid, kweethetnimeer van Ronaldo, een paar maanden voor het einde van het 'seizoen', maarja dan zijt ge er vet mee

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik denk dat ik ooit ene keer zo een moustache kaart heb gehit, buiten dat kan ik mij niet herinneren dat ik ooit een speciale kaart in een pack had...

Dus voor wie of wat zou ik daar mijn boontjes op te week leggen...

Wel zo een rttf kaartje oid, kweethetnimeer van Ronaldo, een paar maanden voor het einde van het 'seizoen', maarja dan zijt ge er vet mee
    Maat van mij had gister moments overmars untradeble
    Ik heb deze fifa kwa specials alleen giggs gepackdx

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wesleyvangestel Bekijk bericht
    Maat van mij had gister moments overmars untradeble
    Ik heb deze fifa kwa specials alleen giggs gepackdx

Is tezien vanaf wanneer je content bent kben al blij met een if kaartje van 10 k , al drie speciale kaarten , wel telkens weinig waarde door rating , mr toch ook een kroos en salah.. laatste tijd heel veel 84 en 86 tegenover enkele maanden geleden , tgaat de goeie kant op wrschl op laatste van sezoen idd ..

Pagina 270 van 270 Eerste ... 170220260266267268269270

Regels voor berichten