Discussie: FIFA 20

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tointje9810 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb hem gedaan. Heeft mij 25K + een dubbele untradeble verrati gekost. Ben er wel content van
    Kwas te laat... Lolol

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Kwas te laat... Lolol
    Morgen komt er een andere overpowerde player ik twijfel of ik sissoko nog zal halen of nie

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    terug in sneltempo divisies aan het zakken...in 20 matchen 0 wins

weer stoppen en binnen paar weken nog eens opnieuw dit kutspel proberen spelen
    Laatst gewijzigd door Kiiilerke; 22 december 2019 om 19:57

Nordkapp's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben totaal nieuw in Fut. Vriend heeft me zaterdag beetje van alles uitgelegd. Maar toch zit ik nog met enkele vragen.
    Ik heb er voor gekozen om voor een bundesligateam te gaan en heeft nu een waarde van 80. Moet ik als spits zo snel mogelijk gaan voor Lewandowski? Of kan ik lang genoeg met Volland of zo verder?

Füllkrug - Volland

Sabitzer
    Johnson Hazard
    Samassékou

Plattenhardt - Zagadou - Akanji - Mbabu

Koubek

4-1-2-1-2

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nordkapp Bekijk bericht
    Ik ben totaal nieuw in Fut. Vriend heeft me zaterdag beetje van alles uitgelegd. Maar toch zit ik nog met enkele vragen.
    Ik heb er voor gekozen om voor een bundesligateam te gaan en heeft nu een waarde van 80. Moet ik als spits zo snel mogelijk gaan voor Lewandowski? Of kan ik lang genoeg met Volland of zo verder?

Füllkrug - Volland

Sabitzer
    Johnson Hazard
    Samassékou

Plattenhardt - Zagadou - Akanji - Mbabu

Koubek

4-1-2-1-2
    Ik zou eerst de rest aanpakken lewan is een spits daar kan je mee spelen of niet
    Ik zou in deze volgorde spelers gaan kopen.

Hernandez cv
    Gnabry Rm
    Perisic lm (evt die van de doelstellingen als 't lukt beest van een kaart)
    Werner spits
    Rousilion linksachter
    Inform delenay als cvm
    En dan pas Lewandowski

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Nordkapp's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga moeten kijken als ik genoeg punten heb er op enkele te bieden.
    Het is niet zo dat ik kost wat kost zo snel mogelijk het beste elftal bezit? Of maakt dat in Squad Battles en Rivals echt zo veel verschil uit?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nordkapp Bekijk bericht
    Ik ga moeten kijken als ik genoeg punten heb er op enkele te bieden.
    Het is niet zo dat ik kost wat kost zo snel mogelijk het beste elftal bezit? Of maakt dat in Squad Battles en Rivals echt zo veel verschil uit?
    In rivals wel
    Squad battles speel ik vaak ook niet met m'n goede team owja must buy uiteindelijk in de Bundesliga is toch wel reus
    By far de beste speler

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    300k is toch teveel voor mandy. Nochtans dikke kaart mja koopte varane voor, en die sanchez twijfel ik over, moest het tradeble zijn direct mr wil liefst eens aan de beste verdedigers geraken ipv altijd tussensoorten .

Nu varane en otamendi met beide shadow als verdedigers en toch blijf ik met Koulibaly meer ballen onderscheppen , das toch ni juist ? Doen die shadowkaarten dan totaal niets uit? Enkel vandijk houdt op dezelfde manier als Koulibaly aanvallers tegen.. of is de eigenschap van fysiek dan ook zo belangrijk want ik kijk enkel naar onderschepping en staande tackle..

Tis inderdaad een ambetant spel aan tWorden , moest ik zoveel uren in een ander spel gestoken hebben kwas al pro. Mss is 5 maand elke dag uurke of twee spelen nog niet lang genoeg of ik suck met dingen aanleren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht
    300k is toch teveel voor mandy. Nochtans dikke kaart mja koopte varane voor, en die sanchez twijfel ik over, moest het tradeble zijn direct mr wil liefst eens aan de beste verdedigers geraken ipv altijd tussensoorten .

Nu varane en otamendi met beide shadow als verdedigers en toch blijf ik met Koulibaly meer ballen onderscheppen , das toch ni juist ? Doen die shadowkaarten dan totaal niets uit? Enkel vandijk houdt op dezelfde manier als Koulibaly aanvallers tegen.. of is de eigenschap van fysiek dan ook zo belangrijk want ik kijk enkel naar onderschepping en staande tackle..

Tis inderdaad een ambetant spel aan tWorden , moest ik zoveel uren in een ander spel gestoken hebben kwas al pro. Mss is 5 maand elke dag uurke of twee spelen nog niet lang genoeg of ik suck met dingen aanleren
    Die Mandy is een endgame rechtsback dus die prijs is wel te accepteren
    En fysiek telt deze fifa wel zwaar mee

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wesleyvangestel Bekijk bericht
    Die Mandy is een endgame rechtsback dus die prijs is wel te accepteren
    En fysiek telt deze fifa wel zwaar mee

Ik dacht dat fysiek vooral was hoe snel ze moe worden . Zoals Mertens maar een halve match kan spelen onder hoge druk , mr als fysiek zo zwaar meetelt vr het onderscheppen van de bal gaat volgende vrijdag , varane, lenglet, otamendi scream etc allemaal de deur uit en herbeginnen weeral is , enkel Koulibaly en Virgil ben ik 99 percent zeker van datze die niet voorbij gaan als ik goed verdedig, de andere zijn toch meer iets op geluk.
    Mr aangezien vandijk niet snel genoeg draait weet ik echt nimmer vr wie nog te sparen in Spaanse of Engelse league ... kzie het ni zitte om alles uiteindelijk toch te veranderen naar bundes, dan heb ik alle 5 de belangrijkste leagues gehad , als daarmee dan ni lukt moek wel opgeven of overschakelen naar Chinese of Russische league

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik dacht dat fysiek vooral was hoe snel ze moe worden . Zoals Mertens maar een halve match kan spelen onder hoge druk , mr als fysiek zo zwaar meetelt vr het onderscheppen van de bal gaat volgende vrijdag , varane, lenglet, otamendi scream etc allemaal de deur uit en herbeginnen weeral is , enkel Koulibaly en Virgil ben ik 99 percent zeker van datze die niet voorbij gaan als ik goed verdedig, de andere zijn toch meer iets op geluk.
    Mr aangezien vandijk niet snel genoeg draait weet ik echt nimmer vr wie nog te sparen in Spaanse of Engelse league ... kzie het ni zitte om alles uiteindelijk toch te veranderen naar bundes, dan heb ik alle 5 de belangrijkste leagues gehad , als daarmee dan ni lukt moek wel opgeven of overschakelen naar Chinese of Russische league
    Ik blijf zweren bij Rio Ferdinand geen enkele andere verdediger komt erbij in de buurt
    Fysiek is opgebouwd in 4 delen als je de kaart goed bekijkt bij stats opbouw zie je het

Agressie
    Kracht
    Uithoudingsvermogen
    En nog iets

Baby Rio gaat bij mij nooit meer uit m'n team

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wesleyvangestel Bekijk bericht
    Ik blijf zweren bij Rio Ferdinand geen enkele andere verdediger komt erbij in de buurt
    Fysiek is opgebouwd in 4 delen als je de kaart goed bekijkt bij stats opbouw zie je het

Agressie
    Kracht
    Uithoudingsvermogen
    En nog iets

Baby Rio gaat bij mij nooit meer uit m'n team

Springen , is dan vooral kracht dak moet in het oog houden nog bij verdedigers vr betere staande onderschepping wrschl.

Rating 85 RIO is 100k duurder als de rating 87, lol
    Khad die vergeleken met carles puyol s , als al tgeld op is kank die icon er mss naast zetten voor Efkes, tenzij dribbel ook belangrijk is voor onderschepping ..

Nadien zouk dan is voor nen aanvaller willen gaan , aguero is super, mr benzema die ernaast stond buiten gesmeten, heeft 35 percent van de kansen naast doel geschoten (kwas daar in tbegin nochtans vrij tevereden van met “jager” snap her ni echt mja ) nu staat kdb vr effe naast aguero, elke kans is prijs daarmee mr als aanvallende middenvelder is hem echt top.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Springen , is dan vooral kracht dak moet in het oog houden nog bij verdedigers vr betere staande onderschepping wrschl.

Khad die vergeleken met carles puyol s , als al tgeld op is kank die icon er mss naast zetten voor Efkes, tenzij dribbel ook belangrijk is voor onderschepping ..

Nadien zouk dan is voor nen aanvaller willen gaan , aguero is super, mr benzema die ernaast stond buiten gesmeten, heeft 35 percent van de kansen naast doel geschoten (kwas daar in tbegin nochtans vrij tevereden van met “jager” snap her ni echt mja ) nu staat kdb vr effe naast aguero, elke kans is prijs daarmee mr als aanvallende middenvelder is hem echt top.
    Bij verdedigers kijk ik overal na behalve bij springen aangezien headers er deze fifa toch nooit ingaan

iTrader
    86 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    23-2
    mijn snelste elite ooit

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

Composure en reactions zijn ook belangrijk als CV.

Pagina 245 van 269 Eerste ... 145195235241242243244245246247248249255 ... Laatste

Regels voor berichten