Pagina 22 van 22 Eerste ... 121819202122

Discussie: FIFA 20

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    644 (100%)
    Voor de mensen die met Club spelen als je taal nederlands is staat er geen sponsor op hun truitjes ( unibet ) zet je het in het engels is het wel zichtbaar

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    vind het wel triest voor al die spelers die massas fifa punten op hun account zetten en nog niet kunnen winnen XD.

luigi_1981's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Toch overal maar lauwtjes onthaald.. Mmm wat zijn hier de ervaringen?
    psn: brugesboy
    Passion for 1891

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luigi_1981 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Toch overal maar lauwtjes onthaald.. Mmm wat zijn hier de ervaringen?
    Ik vind hem wel lekker wegspelen. Vinden de meeste mensen in lijn chat ook wel. Natuurlijk zitten er nog wel irritante dingen in maar its a game and EA

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    vind het wel triest voor al die spelers die massas fifa punten op hun account zetten en nog niet kunnen winnen XD.
    De reden dak et dom vindt van fifa punten te kopen. Als ge geen skill hebt dan gade er niet mee winnen ook.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    0
    Denk wel moest ik allemaal spelers met 5 sterren skills kunnen kopen dat ik sneller zou winnen. Nu blijft het zoeken welke dribbel het beste werkt om verdediging voorbij te raken i.p.v. te passen, soms dacht ik een move niet goed uit te voeren maar ligt dan aan te weinig skill sterren , mjah elk begin is moeilijk . I.p.v. dat de kansspelen commissie er gwn een limiet opzet qua bedrag , voor 20 euro fifa punten zou ik nog durven kopen eenmalig .

Iemand die in gewone taal iets meer uitleg kan geven? https://www.google.be/amp/s/amp.redd..._trading_tips/
    Spelers in korting kopen etc ?
    Van 20k naar 40k naar 80k? .. kunde beter deals maken met kameraden , ik leen u 100 k zoda gij er 200k kunt van maken en ge geeft me 120k terug . Lol. Kheb echt geen idee hoe ik aan Kevin de bruyne ga geraken met enkel te spelen..

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht

Iemand die in gewone taal iets meer uitleg kan geven? https://www.google.be/amp/s/amp.redd..._trading_tips/
    Spelers in korting kopen etc ?
    Van 20k naar 40k naar 80k? .. kunde beter deals maken met kameraden , ik leen u 100 k zoda gij er 200k kunt van maken en ge geeft me 120k terug . Lol. Kheb echt geen idee hoe ik aan Kevin de bruyne ga geraken met enkel te spelen..
    Met enkel te spelen kan je makkelijk 100k per week bij spelen. DR DIV 5 rang 1 = 58k alle match coins nog. En WL Rewards. SB rewards.. En ik ben zelf ook veel bezig op de transfermarkt. Wat flippen en investeren.

iTrader
    0
    En wat zijn de gevolgen van online bv rivalwedstrijden te verliezen? Worden die statistieken na paar maand terug op nul gezet want ik lees soms om dingen te oefenen op een tweede account zodat er geen verlieswedstrijden in statistiek staat mr vind dat wat belachelijk, snap het nut niet goed tenzij dit idd voor het volledige jaar invloed heeft op bepaalde spelmodussen? Srry voor de noobtaal, tis nogal veel om te ontdekken

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

FIFA 20

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht
    En wat zijn de gevolgen van online bv rivalwedstrijden te verliezen? Worden die statistieken na paar maand terug op nul gezet want ik lees soms om dingen te oefenen op een tweede account zodat er geen verlieswedstrijden in statistiek staat mr vind dat wat belachelijk, snap het nut niet goed tenzij dit idd voor het volledige jaar invloed heeft op bepaalde spelmodussen? Srry voor de noobtaal, tis nogal veel om te ontdekken
    Da zijn gewoon stats nerds :”)

Rivals werkt volgens een ranking principe. Je speelt eerst 5 matchen die uw rank van 1-10 bepalen. Elke rang is vanaf een bepaald aantal rival points. Stel je wordt in div 6 gestoken met bv 800 rival points, win je 3x en je krijgt bv 100 points per win bij kom je op 1100 waardoor je bv 1 rang stijgt omdat rang 5 zich tussen de 1100 en 1400 points bevindt.

Bij verlies dus t zelfde enkel da je gaat zakken.
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

iTrader
    0
    Thx vr den uitleg

Pagina 22 van 22 Eerste ... 121819202122

Regels voor berichten