Discussie: FIFA 20

iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wesleyvangestel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sbcs niet dacht ik
    Maar k ga ze niet doen kost me teveel moeite

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
    Ja is echt niet plezant. Dan enkel de squad battle obj nog en dan is het genoeg geweest

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zgble Bekijk bericht
    Ja is echt niet plezant. Dan enkel de squad battle obj nog en dan is het genoeg geweest
    Ik heb Roberto carlos gehaald en wou eigenlijk nesta erbij halen maar spaar m'n geld wel voor cannavaro ofzo is beter en hoef ik die challanges niet te halen

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

FIFA 20

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Iemand die me eens kort FUT kan uitleggen?

Is dat sowieso online multiplayer? Of ook single player career of zo?

Wat zijn do's en dont's?
    Tips voor het starten?
    Beste opstelling/tacktiek?
    Interessante spelers? Of is het in het begin gewoon zien wat ge uit die kaarten krijgt en die met hoogste waardering opstellen?
    Hoe krijgt ge uw team cohesie omhoog? (Want uitgezonderd 1 lijn is alles rood nu)

Ik ben nog steeds niet mee met de benaming van de posities. Een GK is in da spel DM (voor mij is dat een Defensieve Middenvelder). LA, is da linksachter of linkeraanvaller?
    Ik wil men best wel is doen om te antwoorden.

Simpelweg is FUT zoiets als build your dreamteam. Aan de hand van matchen te spelen of bepaalde modi verdien je per match of wekelijks coins waardoor je spelers kan kopen op de transfermarkt. Of je verdient ze via bepaalde squad building challenges (sbc’s)

Fut is ni enkel online maar ook offline. Wel niets van carreer of story, puur matchen spelen.

Do’s & dont’s:

DO NOT buy packs met uw gewonnen coins. Hou u soms zuurverdiende coins voor spelers te kopen en uw team te upgraden.

DO keep uw spelers die je packt uit pakjes. Doe ook sowieso sbc’s. Hier kan je dan vaak uw prul spelers in dumpen waardoor je weer packs krijgt na t completen van die challenge in de hoop betere spelers te packen.

Opstelling tactiek is puur eigen smaak. Iedereen speelt 1 diepte en drop back defense.... lekker park the bus dus. Maar uw tactieken en opstelling zijn echt eigen goesting.

Ivm interessante spelers. Ik zou persoonlijk eerst ff squad battles spelen, daar wat coins verkrijgen zodat je een stuk of 20-25k hebt na een dikke week. Hier mee kan je dan wel een ok-ish team bouwen.

Teamcohesie of chemistry kan enkel omhoog als je spelers linkt van dezelfde competitie en/of land. Lukaku zal bv linken met witsel maar enkel een oranje lijn vermits t serie A en BuLi is. Mertens en lukaku gaan een groene lijn krijgen. Spelers krijgen ook hogere cohesie als ze op de juiste positie staan zoals hun kaart zegt. Al kan je van een ST ook een CF of CAM maken via positieswitch kaarten.

Ivm die benamingen. Zet uw ps4 int engels en fifa zal ook int engels zijn. Dan hebt ge geen problemen met DM ipv GK. haat da ook alsk bij men maat ben en ne links back zoek ma eigenlijk LW’s aant zoeken ben (Links Buiten :”) )

Sowieso neemt FUT wel een tijdje in beslag eer je t doorhebt. Zeker als je t wa serieus wil nemen.

Als afsluiter: futbin is uw most use site/app om prijzen te checken, sbc oplossingen en prijzen te checken enz
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Aangezien die totw sbc toch niet meer online staat en ge voor toko ekambi toch nog een klein maand tijd hebt paar harde beslissingen genomen, tegen mijn zin suarez luis verkocht (had er “jager” opstaan) en sancho ook buiten gezwierd ipv te wachten want bleef maar dalen..
    daarmee kdb gekocht en marcelo, dus alle coins opgedaan , nu op termijn Vertonghen nog vervangen ookal is het goede kopper (sbc gomez was leuk geweest) en rechts achter dan voor zanetti kiezen wrschl,
    Hopelijk heb ik met 1 van deze teams terug wat fun en lukt het om in div 7 te geraken eindelijk ..

Laatst gewijzigd door Wolf Lightning; 14 november 2019 om 23:03
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht

Simpelweg is FUT zoiets als build your dreamteam. Aan de hand van matchen te spelen of bepaalde modi verdien je per match of wekelijks coins waardoor je spelers kan kopen op de transfermarkt. Of je verdient ze via bepaalde squad building challenges (sbc’s)

Fut is ni enkel online maar ook offline. Wel niets van carreer of story, puur matchen spelen.

Do’s & dont’s:

DO NOT buy packs met uw gewonnen coins. Hou u soms zuurverdiende coins voor spelers te kopen en uw team te upgraden.

DO keep uw spelers die je packt uit pakjes. Doe ook sowieso sbc’s. Hier kan je dan vaak uw prul spelers in dumpen waardoor je weer packs krijgt na t completen van die challenge in de hoop betere spelers te packen.

Opstelling tactiek is puur eigen smaak. Iedereen speelt 1 diepte en drop back defense.... lekker park the bus dus. Maar uw tactieken en opstelling zijn echt eigen goesting.

Ivm interessante spelers. Ik zou persoonlijk eerst ff squad battles spelen, daar wat coins verkrijgen zodat je een stuk of 20-25k hebt na een dikke week. Hier mee kan je dan wel een ok-ish team bouwen.

Teamcohesie of chemistry kan enkel omhoog als je spelers linkt van dezelfde competitie en/of land. Lukaku zal bv linken met witsel maar enkel een oranje lijn vermits t serie A en BuLi is. Mertens en lukaku gaan een groene lijn krijgen. Spelers krijgen ook hogere cohesie als ze op de juiste positie staan zoals hun kaart zegt. Al kan je van een ST ook een CF of CAM maken via positieswitch kaarten.

Ivm die benamingen. Zet uw ps4 int engels en fifa zal ook int engels zijn. Dan hebt ge geen problemen met DM ipv GK. haat da ook alsk bij men maat ben en ne links back zoek ma eigenlijk LW’s aant zoeken ben (Links Buiten :”) )

Sowieso neemt FUT wel een tijdje in beslag eer je t doorhebt. Zeker als je t wa serieus wil nemen.

Als afsluiter: futbin is uw most use site/app om prijzen te checken, sbc oplossingen en prijzen te checken enz
    Deftigen uitleg

Hier staat diepte op 4 streepjes , als ik die op 1 streep zou zetten en hoge druk aanlaat speel ik niet drop back defence ? Kga hier is kijken welke keuzes er nog zijn buiten hoge druk of na balverlies maar tis daar dak moe kijken voor drop back zeker?

Edit: drop back bedoeld iedereen wrschl de instellingen voor rechts midden of rechts boven laten aan te vallen en laten terug te keren bij balverlies, heeft dus niets te zien met wat ik daarjuist zei over “hoge druk etc”
    Laatst gewijzigd door Wolf Lightning; 14 november 2019 om 23:18

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Wel toevoegen dat spelers uit eenzelfde club 2 kere linken, dus meteen groene link(hoogst haalbare link tss 2 spelers)

1 voor de competitie en 1 voor de club

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zgble Bekijk bericht
    Heeft het eig nog zin om die laatste 6 icon swaps objectives te doen voor Schmeichel als ik Zanetti binnen heb?
    Komen er nog sbc’s met icons?
    Ge krijgt er zowiso coins voor door ze te doen , kunt ze nog proberen halen alsdat niet teveel moeite is en eventueel ist voor nen sbc anders , toch nog gans sezoen tijd..

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Maar die Zanetti was niet verkoopbaar zeker? Want kheb er wel andere gezien die ge hebt voor minder kaartjes hebt en meer kosten als zanetti op transfermarkt.

WoW die Kevin de Bruyne geeft me wel terug plezier, hopelijk geen beginnersgeluk , heb ook meer spelers op vrij spel gezet waardoor de meeste op de juiste moment op juiste plaats staan..
    Was misschien dom geweest om het nu op te geven nu ik eindelijk wat coins had vr leuke spelers, alhoewel ik hetzelfde van Mertens verwacht had en is toch soms wat teleurstellend alhoewel ik mss moet leren hoe ze te gebruiken, zoals salah mis ik ook soms nog mee maar ligt aan zijn verkeerde voet dan denkek
    Hoe switchen jullie naar andere voet? Gewoon een draaibeweging naar andere kant met linker joystick of gebruikte L1 of l2 plus rechter joystick?

ChainsawVHS's schermafbeelding
    iTrader
    43 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb geen coins gekregen voor Guardiola SBC te doen hoor, er komen nog andere icon swaps maar deze tokens tellen daar niet voor.
    I have come here to chew bubblegum and kickass, and im all out of bubblegum

PSNChainsawVHS

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChainsawVHS Bekijk bericht
    Ik heb geen coins gekregen voor Guardiola SBC te doen hoor, er komen nog andere icon swaps maar deze tokens tellen daar niet voor.
    250 normaal, ni de moeite

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht
    Deftigen uitleg

Hier staat diepte op 4 streepjes , als ik die op 1 streep zou zetten en hoge druk aanlaat speel ik niet drop back defence ? Kga hier is kijken welke keuzes er nog zijn buiten hoge druk of na balverlies maar tis daar dak moe kijken voor drop back zeker?

Edit: drop back bedoeld iedereen wrschl de instellingen voor rechts midden of rechts boven laten aan te vallen en laten terug te keren bij balverlies, heeft dus niets te zien met wat ik daarjuist zei over “hoge druk etc”
    Daar waar die diepte 4 streepjes sta en je nu hoge druk bij balverlies ofzo hebt staan daar kunde iets a la “terugzakken” nemen ofzo. Uw spelers kan je idd ook nog wel is apart aanzette tot terigkomen om te verdedigen
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht

Do’s & dont’s:

Merci, hier ben ik al veel mee..
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

svenenglenn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand een idee hoe je je transfer lijst uitbreid of is 100 het max

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenenglenn Bekijk bericht
    Iemand een idee hoe je je transfer lijst uitbreid of is 100 het max
    Is max

iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Iemand die me eens kort FUT kan uitleggen?

Is dat sowieso online multiplayer? Of ook single player career of zo?

Wat zijn do's en dont's?
    Tips voor het starten?
    Beste opstelling/tacktiek?
    Interessante spelers? Of is het in het begin gewoon zien wat ge uit die kaarten krijgt en die met hoogste waardering opstellen?
    Hoe krijgt ge uw team cohesie omhoog? (Want uitgezonderd 1 lijn is alles rood nu)

Ik ben nog steeds niet mee met de benaming van de posities. Een GK is in da spel DM (voor mij is dat een Defensieve Middenvelder). LA, is da linksachter of linkeraanvaller?
    Bij deze nog een andere reactie waar je hopelijk iets mee bent. Ik ben zelf een dikke maand geleden met Fifa begonnen en dus ook absolute nieuw in het FUT gegeven. Enkele zaken die ik al heb geleerd:
    - Als je in de squad battles het niet haalt van de 'computer' op het minimum pro niveau heeft het geen zin om Rivals te gaan spelen. In die zin, je zal 99.9% van de matchen zwaar op je doos krijgen.
    - Tactiek is persoonlijk, wat vind jij het beste spelen. Zelf speel ik 4-3-3 al begin ik momenteel te twijfelen of dit echt de beste oplossing is.
    - Interessante spelers veranderen zo'n beetje van week tot week. Maandag zijn spelers over het algemeen het goedkoopst, iedereen dumpt dan de spelers die ze uit packs hebben gekregen (prijzen squad battles).
    - Team cohesie (en dus de lijnen tussen spelers) zijn gebaseerd op drie zaken: nationaliteit, competitie en club. Zelfde club zal steeds een groene lijne geven (en dus de maximum chem). Andere combinaties geven steeds een oranje lijn.
    - Probeer met een 'a' en 'b' ploeg te spelen eens je genoeg spelers hebt. Dit zorgt ervoor dat je minder fitness kaartjes nodig hebt en hier dus ook minder aan moet aangeven.

Mijn aanpak was de volgende
    De eerste twee weken heb ik gespeeld met op elke positie de sterkste speler die ik had zonder te gaan kijken naar chem -> achteraf bekeken misschien niet de beste keuze gezien chem echt wel veel doet wat betreft het aankomen van passes.
    Pas na men eerste goeie speler uit een pack (85+)(Jan Oblak in mijn geval) ben ik beginnen bouwen aan men LaLiga team. Ik focus men team dus op één competitie, geen idee of dit de beste oplossing is.
    Momenteel is men 'b-ploeg' aan het groeien richting een Serie A team. Met deze ploeg speel ik terwijl men a-ploeg dan op de bank zit. Op die manier hoef ik niet constant fitnesskaartjes te gebruiken of aan te kopen.

Bovenstaande meningen zijn op mijn ervaringen en spreken zeker niet voor iedereen.

Pagina 190 van 226 Eerste ... 90140180186187188189190191192193194200 ... Laatste

Regels voor berichten