Discussie: FIFA 20

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredddy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dikke bal.
    Yup, sjanske, mag ook is eh...

Momenteel heb ik dit team, sebiet is uittesten

Wa proefdraaien, want zit met nieuwe opstelling /spelers

Ik denk toch dat ik ga afstappen van men 4-3-3 in eerste instantie...

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Iemand die me eens kort FUT kan uitleggen?

Is dat sowieso online multiplayer? Of ook single player career of zo?

Wat zijn do's en dont's?
    Tips voor het starten?
    Beste opstelling/tacktiek?
    Interessante spelers? Of is het in het begin gewoon zien wat ge uit die kaarten krijgt en die met hoogste waardering opstellen?
    Hoe krijgt ge uw team cohesie omhoog? (Want uitgezonderd 1 lijn is alles rood nu)

Ik ben nog steeds niet mee met de benaming van de posities. Een GK is in da spel DM (voor mij is dat een Defensieve Middenvelder). LA, is da linksachter of linkeraanvaller?
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

joeri755's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Man sinds die icon swaps zijn gestart is gameplay echt shit in rivals voor mij, delay van bijna seconde...
    En dan gaat ge in draft en da speelt dan zo vlot als iets, leve peer to peer zeker
    I do because I can

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Iemand die me eens kort FUT kan uitleggen?

Is dat sowieso online multiplayer? Of ook single player career of zo?

Wat zijn do's en dont's?
    Tips voor het starten?
    Beste opstelling/tacktiek?
    Interessante spelers? Of is het in het begin gewoon zien wat ge uit die kaarten krijgt en die met hoogste waardering opstellen?
    Hoe krijgt ge uw team cohesie omhoog? (Want uitgezonderd 1 lijn is alles rood nu)

Ik ben nog steeds niet mee met de benaming van de posities. Een GK is in da spel DM (voor mij is dat een Defensieve Middenvelder). LA, is da linksachter of linkeraanvaller?

Moeilijk om in 1 post alles uit de doeken te doen vind ik, ik heb zelf soms last met die benamingen...

Ik denk da op de flanken bv. Ra = rechtsachter in Nederlands, rm = rechtsmid, rb = vleugelspelers (flank op en af) en rv= echte wingers

Correct me if im wrong

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wesleyvangestel Bekijk bericht
    Enige 2 spelers die vast staan zijn
    Coman en Roberto carlos
    Ik zou na prem lig kunnen maar vind dit team gewoon heerlijk spelen

Lewan staat er nu in maar zou vervangen mogen worden speel wel graag met 1 sterkere spits en 1 die goed is in de dribbel

Als ik alles zou verkopen zou ik rond de 800k uitkomen verwacht ik denk niet dat ik daarvoor een beter prem lig team ga kunnen bouwen

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
    Dan zou ik inderdaad even sparen.
    Afhankelijk van red picks of rewards ga je vaak vanzelf in een richting geduwd worden uiteindelijk.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humfry Bekijk bericht
    Dan zou ik inderdaad even sparen.
    Afhankelijk van red picks of rewards ga je vaak vanzelf in een richting geduwd worden uiteindelijk.
    Bij lewan begin ik nu wat te merken dat die wat pace mist in de wedstrijden dat ik er niet doorkom met hem wordt hij in de rust vervangen voor een zaha of een andere snelle speler of als ik merk dat ik een betere passer nodig heb komt havertz

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht

welke opstelling is het ingame ? want lukaku als cam is het slechtste dat ge ooit kunt doen

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiiilerke Bekijk bericht
    welke opstelling is het ingame ? want lukaku als cam is het slechtste dat ge ooit kunt doen
    Ik gebruikte op fifa 19 lukakoei op cvm als ik achter stond door z'n fysiek won die alsnog elk duel in in aanval als extra aanvaller erbij

iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Mooi ploegske toch wel. Eens iets anders als al die idioten die met Zaha, Vardy en Saint-Maximin spelen

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zgble Bekijk bericht
    Mooi ploegske toch wel. Eens iets anders als al die idioten die met Zaha, Vardy en Saint-Maximin spelen

zaha is gewoon enorm goed,zou dom zijn om daar niet met te spelen
    Laatst gewijzigd door Kiiilerke; 14 november 2019 om 15:55

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wesleyvangestel Bekijk bericht
    Zijn teams die ik zelf graag tegen heb
    Weinig snelheid achterin
    M'n spitsen zijn dan wel niet de snelste maar met 1 goede kaats zijn ze weg is zou zelf lekker alles verkopen en een Nieuw team maken

Ik speel zelf met bundes team en deze hoeft helemaal niet zo duur te zijn ik gebruik ook geen skills en speel in een 41212 formatie

Mocht je x willen kijken bij mijn team of een oefenpotje spelen voeg me maar toe :vangestel

Thx toegevoegd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeri755 Bekijk bericht
    Wat zijn uw custom tactics? Die is verandere kan ook veel doen. Voor de rest, skillmoves buite nen dragback en ballroll gebruik ik ni, hebde ook ni nodig. Tiki taki for the win

Linkse aanvaller staat op : in centrum blijven , valse spits , agressieve onderschepping , ondersteun verdediging.
    Rechtse aanvaller: in centrum blijven , aanspeelpunt (of achter linies kruipen) agressieve onderschepping, voorin blijven

Rechtsboven: terugkomen verdedigen , achter linies kruipen , vrij spel, naar zestien bij voorzet, agressief onderscheppen
    Links boven : terugkomen verdedigen, achter linies kruipen, gebalanceerd , agressief onderscheppen

Twee middenvelders staat de 1ne op tussen verdedigers zakken , gebalanceerde loopacties en voorzet, dekking midden, vrij spel en agressief verdedigen
    Rechtse middenvelder staat op gebalanceerd en vrij spel, en midden verdedigen.
    Achterste staan op achteraan blijven , rechtse achter op flank verdedigen omdat die rechts vooraan soms mee aanvalt en links achter staat op gebalanceerd en achter blijven en normale onderschepping

Kga nog eens foto posten van Mn team en beste spelers voor jullie mening welke ik best verkoop, ik denk aan Sancho te verkopen omdat die 230k opbrengt maar is mijn enigste “ready to final blauwe kaart”

Thx voor jullie steun want ik was bijna gestopt , de tips van dragback en fake rebona gebruik ik nu af en toe en geeft wel wat plezier als het lukt. Heb mijn napoli team niet verkocht maar ben beginnen bouwen aan een Spaans Engelse team.
    Laatst gewijzigd door Wolf Lightning; 14 november 2019 om 16:12

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het leuke aan Mn vorige team vond ik rechts di maria 5 sterren skills en links costa
    Mn twee teams nu waarvan eerste nog de helft van Mn vorige team is.
    Tweede afbeelding probeer ik vooral op te bouwen nu, snelle verdedigers vinden en liefst toch ook twee 5sterrenskills vooraan of flank in toekomst.

6 afbeeldingen van Mn beste spelers waarover ik twijfel welke te verkopen , Sancho die eerste eigenaar is of toch eerder gewoon kane en suarez, insigne wil ik wel verkopen mr aangekocht aan 42 k, mss dat hij dit weekend wel stijgt , kvind di maria wel leuk spelen rechts en mijlpalen serie a team is de beloning ook rechts boven, vandaar dat ik denk Sancho mr weet niet of er opdrachten zouden komen met die ready to final spelers .. van Duitse spelers ken ik niet zoveel buiten lewan, Witsel en hazard, dus vandaar dat ik denk me nu te focussen op premier league en laliga aangezien serie a en Belgen niet echt wilt lukken..

En 6 afbeeldingen van spelers in club, nog vele 83 rated en honderden lager, die kan ik eventueel ook beginnen verkopen?...

Als Sancho nu hoge prijs is en de kans groot dat die nog daalt denk ik wel te verkopen afhankelijk van jullie mening .
    Thx, ga nu vorigen berichten van forum eens lezen voor te zien of ikzelf ook iemand kan helpen hier met kleine dingen..

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeri755 Bekijk bericht
    Man sinds die icon swaps zijn gestart is gameplay echt shit in rivals voor mij, delay van bijna seconde...
    En dan gaat ge in draft en da speelt dan zo vlot als iets, leve peer to peer zeker
    Kheb ook zo al iets willen merken, het spel op zich is blijkbaar ook weeral vertraagd precies?

Passing gaat mega traag en ik krijg het van de knop speler wisselen (L1) alle keren, maar echt alle keren kiest hij er de verkeerde uit, tenzij hij echt op 1 meter staat ofzo....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiiilerke Bekijk bericht
    Wat bedoelt ge in-game, ik zet mijne ultra aanvallend op en thats it... Ik speel liever met iets dat ik goed ken, ipv alle 5 voet te wisselen ofzo... Dus zet ik al mijn standen, eigenlijk heb ik het nog nooit op defense gezet en gebruik ik er maar 1, op dezelfde opstelling, dus momenteel probeer ik die 4-1-4-1

Ik weet het dat mij dat matchen kan kosten om te anticiperen op wat de tegenstander doet, maar so be it...

Is trouwens een cm positie waarop ik hun beide als cam en als spits zet... Dan draai ik ze ingame om, want lukaku linkervoet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zgble Bekijk bericht
    Zaha zit er daar wel tussen

Op papier een goed ploegsje, maar er scheekt toch wat ze, heb nu enkele matchen gespeeld en gene vette, verdediging komt tekort (vaak matchen met 4 a 5 goals elk ofzo, en dan toch nog deksel op de neus, of als ik win is het met 1 goal verschil oid)

Aanvallend ben ik er ook nog niet uit voor deze opstelling, want de 4-3-3 speeelde net dat tikkeltje aanvallender...

Edit : heb van soort bakje veranderd, en de sprintknop, R2, is helemaal anders nu... Van een nacon pro 2 naar een nacon pro 3, ik moet er nog aan wennen
    Laatst gewijzigd door GETHEZ; 14 november 2019 om 16:44

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kheb ook zo al iets willen merken, het spel op zich is blijkbaar ook weeral vertraagd precies?

Passing gaat mega traag en ik krijg het van de knop speler wisselen (L1) alle keren, maar echt alle keren kiest hij er de verkeerde uit, tenzij hij echt op 1 meter staat ofzo....

Wat bedoelt ge in-game, ik zet mijne ultra aanvallend op en thats it... Ik speel liever met iets dat ik goed ken, ipv alle 5 voet te wisselen ofzo... Dus zet ik al mijn standen, eigenlijk heb ik het nog nooit op defense gezet en gebruik ik er maar 1, op dezelfde opstelling, dus momenteel probeer ik die 4-1-4-1

Ik weet het dat mij dat matchen kan kosten om te anticiperen op wat de tegenstander doet, maar so be it...

Is trouwens een cm positie waarop ik hun beide als cam en als spits zet... Dan draai ik ze ingame om, want lukaku linkervoet

Op papier een goed ploegsje, maar er scheekt toch wat ze, heb nu enkele matchen gespeeld en gene vette, verdediging komt tekort (vaak matchen met 4 a 5 goals elk ofzo, en dan toch nog deksel op de neus, of als ik win is het met 1 goal verschil oid)

Aanvallend ben ik er ook nog niet uit voor deze opstelling, want de 4-3-3 speeelde net dat tikkeltje aanvallender...

Edit : heb van soort bakje veranderd, en de sprintknop, R2, is helemaal anders nu... Van een nacon pro 2 naar een nacon pro 3, ik moet er nog aan wennen
    das omdat jan en toby te traag zijn

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

Lukaku is voetballend te beperkt voor de cam positie dus Mss dat je met 2 spitsen ingame speelt

Pagina 187 van 262 Eerste ... 87137177183184185186187188189190191197237 ... Laatste

Regels voor berichten