Discussie: FIFA 20

joeri755's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ptain fieu...

Wa een marginale spelers zitten er wel ni in div 10?iedereen van div 7 of hoger heeft zich laten zakken ofwa??

Zijn zeker margis die de hele dag ni anders doen als spelen...

Volgens mij laten die de matchen koppelen van een veel hogere div aan bijvoorbeeld div 10...

ON-GE-LOOFELIJK wat een klasse in div 10,ik krijg mijne voet ni aan den bal, en tis ni dat ik superslecht speel ofzo, het verschil is niet te verklaren...

En nu nodig ik iedereen uit om is te komen volgen wat voor een kerels (met 6 IF'S in hun ploeg en dergelijke) er hier in div 10 zitten... Laten die zich speciaal zakken voor doelstellingen ofzo, ik begrijp het ni goed...

Dees is echt frusterend, wa een kakspel toch... En ik kan het verschil in kwaliteit wel merken ze, tis ni of ik speel mijn eerste matchkes fifa ofzo
    Met welke ploeg speelt ge nu? En als ge wilt wilk wel is wa friendlies tege u spele en is bezien waar ge fout gaat
    I do because I can

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeri755 Bekijk bericht
    Met welke ploeg speelt ge nu? En als ge wilt wilk wel is wa friendlies tege u spele en is bezien waar ge fout gaat
    Okay voeg me toe, maar ben bezig met the italian job voor die 87 rm... Dus mediocre spelers, want de grote teams zijn binnen, dus silvers of tegen silvers aan...

Maakt me gene zak uit, zelf al speel ik vs. Die teams met een bronze team, ni normaal hoeveel druk ze zetten en overal onderuit komen... En met mijn A ploegje vantijd just hetzelfde, i mean it's div 10, hier moeten de volstrekte amateurs in spelen, ik heb al wat matchen op de teller, ik ben geen pro, maar belange geen beginner ofzo... Echt van den hond zen klote...

Consistentie is niet mijn beste eigenschap, ik kan variëren van supermatch tot rauwe pure kakplay, depends van de vorm van den dag, maar valt me echt superhard op... Div 10 en weeral op 0 score, ge zou u haar er voor minder van uittrekken of uw kaske in den tv smijten ofzo, gvd

Trouwens, ik ben, mijn bescheiden mening de laatste 2 jaar wat in de positieve zin geëvolueerd, ik tackle minder nodeloos, en mijn aanvallen zitten wat beter in mekaar, volgens Kiiilerke loop ik me te vaak vast en pass ik te weinig, ik doe juist het tegenovergestelde en krijg nog 7-2 ofzo op men doos

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Effe afgekickt voorbije dagen, ziek en geen zin online te gaan, mr gisterenavond kon ik het toch niet laten te gaan kijken of ik In Mn elite zou blijven , fut opstarten was al een ramp op zich.. soit.. kzag dat ik maar klein 2000 punten nog reserve had om elite 2 te blijven maar khad nog wat matchen staan , dus paar laten afspelen op beginner terwijl ik tv keek, laatste match toch zelf geprobeerd op wereldklasse, smijt fifa mij uit systeem terwijl Mn verbinding oke was.. gevolg elite 3, wel totw Espinosa gekregen .. Moest ik gespeeld hebben voor elite 1 zou de teleurstelling er toch geweest zijn..

daarjuist toch nog maar eens fifa opgestart, khad nog 1 match nodig voor zaha .. toen de match begon merkte ik dat Enkel passen lukte,.. voorzet, lob, niets werkte, kzag dat bij tweede helft tegenstander zich ergerde aan het constante passen en achter de bal aanlopen want hij begon hetzelfde te doen , dus dacht zal hem maar paar goals geven, werkt ineens terug alles qua voorzet en schieten, echt ea, tis Mn week niet..

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht

250k opgesoupeerd voor eerste echte update dit jaar.
    Content van uwe links achter ? Die staat duurder dan zanetti als ik goed gekeken heb. Kwou voor zanetti gaan maar kga wrschl 22 a 23 icon wissels hebben dus lijkt mij mss dom om zomaar 5 icon wissels weg te smijten

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Iemand een gokje wat er met de overige xp gaat gebeuren ? Wordt die overgezet zodat ge direct level 31 zijt..

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht
    Iemand een gokje wat er met de overige xp gaat gebeuren ? Wordt die overgezet zodat ge direct level 31 zijt..
    Volgens google gaan ze het resetten naar 0.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

FIFA 20

Content van uwe links achter ? Die staat duurder dan zanetti als ik goed gekeken heb. Kwou voor zanetti gaan maar kga wrschl 22 a 23 icon wissels hebben dus lijkt mij mss dom om zomaar 5 icon wissels weg te smijten
    Ik vind carlos echt zalig spelen, super agile dus ideaal om te crab dance verdedigen. Kan moeilijk vergelijken met anderen vermits ik weinig ervaring heb met goede wingbacks maar tot nu toe zen swaps meer als waard.

Standaard heeft die al 85 agility, 89 balance en dan met sentinel erop 98 en 99 staand en sliding tackle. Echt een beest.

De jong is trouwens ook geschift als cdm. Begrijp nu waarom die nog altijd +50k is
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Effe afgekickt voorbije dagen, ziek en geen zin online te gaan, mr gisterenavond kon ik het toch niet laten te gaan kijken of ik In Mn elite zou blijven , fut opstarten was al een ramp op zich.. soit.. kzag dat ik maar klein 2000 punten nog reserve had om elite 2 te blijven maar khad nog wat matchen staan , dus paar laten afspelen op beginner terwijl ik tv keek, laatste match toch zelf geprobeerd op wereldklasse, smijt fifa mij uit systeem terwijl Mn verbinding oke was.. gevolg elite 3, wel totw Espinosa gekregen .. Moest ik gespeeld hebben voor elite 1 zou de teleurstelling er toch geweest zijn..

daarjuist toch nog maar eens fifa opgestart, khad nog 1 match nodig voor zaha .. toen de match begon merkte ik dat Enkel passen lukte,.. voorzet, lob, niets werkte, kzag dat bij tweede helft tegenstander zich ergerde aan het constante passen en achter de bal aanlopen want hij begon hetzelfde te doen , dus dacht zal hem maar paar goals geven, werkt ineens terug alles qua voorzet en schieten, echt ea, tis Mn week niet..
    Elite 2? In SB of in rivals?

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik heb dat constant dat die squad battles verbinding verliezen terwijl ik nog nooit in fut champions of rivals dat probleem heb gehad.. vorige keer in blessuretijd connection drop, ik speel geen squad battles meer

iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Okay voeg me toe, maar ben bezig met the italian job voor die 87 rm... Dus mediocre spelers, want de grote teams zijn binnen, dus silvers of tegen silvers aan...

Maakt me gene zak uit, zelf al speel ik vs. Die teams met een bronze team, ni normaal hoeveel druk ze zetten en overal onderuit komen... En met mijn A ploegje vantijd just hetzelfde, i mean it's div 10, hier moeten de volstrekte amateurs in spelen, ik heb al wat matchen op de teller, ik ben geen pro, maar belange geen beginner ofzo... Echt van den hond zen klote...

Consistentie is niet mijn beste eigenschap, ik kan variëren van supermatch tot rauwe pure kakplay, depends van de vorm van den dag, maar valt me echt superhard op... Div 10 en weeral op 0 score, ge zou u haar er voor minder van uittrekken of uw kaske in den tv smijten ofzo, gvd

Trouwens, ik ben, mijn bescheiden mening de laatste 2 jaar wat in de positieve zin geëvolueerd, ik tackle minder nodeloos, en mijn aanvallen zitten wat beter in mekaar, volgens Kiiilerke loop ik me te vaak vast en pass ik te weinig, ik doe juist het tegenovergestelde en krijg nog 7-2 ofzo op men doos
    Ge speelt toch alleen met aanvallers van die “kleinere” clubs eh? De rest van uw ploeg kunt ge wel uw sterkste spelers opstellen.
    Ik ben ook uit divisie 6 getuimeld door die Politano te willen doen. Zal nog wel blijven zakken want ben er nog totaal niet. Die Politano ziet er wel nice uit.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weet iemand hier hoe verschillend de 41212 met lm en rm en de 41212 met cms spelen?

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiiilerke Bekijk bericht
    Is dat niet gewoon een kunstmatige creatie (of poging tot) van momentum in een match?

0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiiilerke Bekijk bericht
    Volgens wat ik lees is dit enkel voor offline matchen.

0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die spelers voor de Ligue1-SBC zijn zo goedkoop? Bij Bundesliga waren de kleine ploegen soms 50-60k, maar die zilveren uit de Franse league staan allemaal op 1k-2k.

Gaan die nog stijgen eens de meeste verkocht zijn?

Pagina 164 van 228 Eerste ... 64114154160161162163164165166167168174214 ... Laatste

Regels voor berichten