Pagina 14 van 106 Eerste ... 41011121314151617182464 ... Laatste

Discussie: FIFA 20

iTrader
    46 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lijkt me doenbaar, alleen, wat te doen als ge niet in div 4 geraakt met FUT?

Zo hoog geraak ik jamais, dus doe de moeite zelf ni...
    div 4 is niet zo moeilijk toch? Ik denk dat ik u op fifa 19 heb staan en je hebt toch geen slecht team..? Ik ben ook niet zo goed, maar ik schommel tussen 2 en 3.. En desnoods na nieuwjaar voor die trophy gaan, dan zijn de betere toch al hoger
    PSN: tointje9810

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tointje9810 Bekijk bericht
    div 4 is niet zo moeilijk toch? Ik denk dat ik u op fifa 19 heb staan en je hebt toch geen slecht team..? Ik ben ook niet zo goed, maar ik schommel tussen 2 en 3.. En desnoods na nieuwjaar voor die trophy gaan, dan zijn de betere toch al hoger
    7 is het hoogst haalbare hier
    En om dan ff in 4 te geraken...

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    7 is het hoogst haalbare hier
    En om dan ff in 4 te geraken...
    Div 8 zal hier het hoogst haalbare zijn
    PSN: Jonas89
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Div 8 zal hier het hoogst haalbare zijn
    Een lotgenoot...

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    ez

deze fifa eindelijk eens proberen voor een ronaldinho te hebben ! en dat zonder allemaal packs te kopen,thanks belgie
    Laatst gewijzigd door Kiiilerke; 14 september 2019 om 14:38

iTrader
    10 (100%)
    Ik beklaag al mijn pre order. Normaal is de demo van gameplay beter dan wat het uiteindelijk is, maar deze keer hoop ik echt dat ze er wat aan doen.

Hoe passief is de ai eigenlijk? Niemand, maar dan ook niemand beweegt 1 stap als je ze niet zelf de diepte in stuurt.. Ultra attacking of gewoon normaal zie ik niets van verschil, alles gaat overdreven traag.

Ik keek uit naar die volta, maar hoe de ai speelt is ook gewoon onnozel.. Naar de hoek lopen en van uit een onmogelijke hoek binnenschieten. Echt ergerlijk.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door straight_six; 14 september 2019 om 20:42

Timo's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (40%)
    Het jaar dat we zonder packs te kunnen kopen een dikke speler moeten packen... Was bij mij zelfs al een onmogelijke zaak de vorige edities toen we wel packs konden komen. Ben benieuwd wet het gaat geven. Zowiezo hebben we al een te menens grote achterstand tov landen die wel nog packs kunnen aanschaffen door ze te kopen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk bericht
    Het jaar dat we zonder packs te kunnen kopen een dikke speler moeten packen... Was bij mij zelfs al een onmogelijke zaak de vorige edities toen we wel packs konden komen. Ben benieuwd wet het gaat geven. Zowiezo hebben we al een te menens grote achterstand tov landen die wel nog packs kunnen aanschaffen door ze te kopen.

Als je echt wilt kan je packs kopen. Overal zijn oplossingen/omzeilingen voor.

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk bericht

Of je nu packs kan kopen of niet heeft enkel invloed de eerste weken. Ik krijg het schijt als ik met een team start van 75 rating en 80 chem en direct uitkom tegen teams die 3-400k kosten, wetende dat die toch drekt 100€ extra hebben uitgegeven aan packs.

Om dit te vermijden begin k vaak met squad battles de eerste week en schakel dan stillekes aan over naar online + weekend league

Eens paar weken verder en je kan wat traden haalt ge uw achterstand wel in op die mannen.
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Kunnen we dit jaar niet eens eindelijk een apart topic maken over UT ?

iTrader
    46 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Kunnen we dit jaar niet eens eindelijk een apart topic maken over UT ?
    volgens mij komt hier bijna enkel iets over UT.. Zelden carriere of dergelijke
    PSN: tointje9810

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tointje9810 Bekijk bericht
    volgens mij komt hier bijna enkel iets over UT.. Zelden carriere of dergelijke
    is fifa iets anders dan UT? (confused) ooooh ja profclub LOL

iTrader
    0
    Idd over Fut en profclubs vind ik het meeste terug.
    Weet er iemand een goede gids om beter te worden in verdedigen en doelpunten maken op hogere niveau s.

Vroeger speelde ik meestal racegames of adventure zoals uncharted . PlayStation 3 heeft lange tijd stil gelegen. Vorige maand de ps4 van mijn zus eens getest met het spelletje fifa 18 .
    Had niet veel ervaring met deze game maar de story mode en skill games hebben ervoor gezorgd om extra tijd in deze game te investeren .

Vorige week had ik eindelijk de voorlaatste trophee behaald in pro clubs na veel moeite om spelers te vinden die samen in een club wouden spelen. De laatste trophee “the big league” heeft me uiteindelijk doen twijfelen om de volgende fifa 20 te kopen of PES 2020 .

Ik ben tot divisie 3 geraakt maar vanaf niveau s prof 4 a 5 sterren en hoger lukt het mij niet meer om games te winnen, gelijkspel lukt wel nog net .

Mijn zwakte is vooral het verdedigen denk ik , probeer de o knop wat langer in te duwen , L2 + o maar de verdedigers kappen mij steeds uit , 6 op 10 aanvallen kan ik tegenhouden maar op hoger niveau schoren ze zo makkelijk en de keren dat ik dan voorbij de verdediging van hun geraak hebben ze een superkeeper of de bal tegen de paal. Ik heb nu mijn camera instelling veranderd van pro naar co om beter overzicht te hebben maar net deze dingen doen mij twijfelen want ik speelde graag op de pro camera omdat de spelers groter en realistischer lijken waardoor ik dribbels ook beter kan richten . Op de standaard camera zijn de spelers zo klein ..

toen ik de demo PES speelde was het balgevoel echt goed (zowel met L3 en R3 kan je spelers laten lopen) de spelers zijn ook groter , moest ik het spel enkel voor een voetbalmatch spelen zonder alle extra s was mijn keuze zowiso PES geworden maar omwille dat ik graag beter zou worden in fifa op pro en ultimate niveau zal ik toch maar Voor Fifa 20 kiezen, hopelijk heb ik zo terug plezier aan de game wanneer ik over enkele maanden dan fifa 18 opnieuw opstart om toch die platina te halen, want nu is het enkel nog frustatie om die 1ne laatste beker te kunnen halen ..

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht
    Idd over Fut en profclubs vind ik het meeste terug.
    Weet er iemand een goede gids om beter te worden in verdedigen en doelpunten maken op hogere niveau s.

Vroeger speelde ik meestal racegames of adventure zoals uncharted . PlayStation 3 heeft lange tijd stil gelegen. Vorige maand de ps4 van mijn zus eens getest met het spelletje fifa 18 .
    Had niet veel ervaring met deze game maar de story mode en skill games hebben ervoor gezorgd om extra tijd in deze game te investeren .

Vorige week had ik eindelijk de voorlaatste trophee behaald in pro clubs na veel moeite om spelers te vinden die samen in een club wouden spelen. De laatste trophee “the big league” heeft me uiteindelijk doen twijfelen om de volgende fifa 20 te kopen of PES 2020 .

Ik ben tot divisie 3 geraakt maar vanaf niveau s prof 4 a 5 sterren en hoger lukt het mij niet meer om games te winnen, gelijkspel lukt wel nog net .

Mijn zwakte is vooral het verdedigen denk ik , probeer de o knop wat langer in te duwen , L2 + o maar de verdedigers kappen mij steeds uit , 6 op 10 aanvallen kan ik tegenhouden maar op hoger niveau schoren ze zo makkelijk en de keren dat ik dan voorbij de verdediging van hun geraak hebben ze een superkeeper of de bal tegen de paal. Ik heb nu mijn camera instelling veranderd van pro naar co om beter overzicht te hebben maar net deze dingen doen mij twijfelen want ik speelde graag op de pro camera omdat de spelers groter en realistischer lijken waardoor ik dribbels ook beter kan richten . Op de standaard camera zijn de spelers zo klein ..

toen ik de demo PES speelde was het balgevoel echt goed (zowel met L3 en R3 kan je spelers laten lopen) de spelers zijn ook groter , moest ik het spel enkel voor een voetbalmatch spelen zonder alle extra s was mijn keuze zowiso PES geworden maar omwille dat ik graag beter zou worden in fifa op pro en ultimate niveau zal ik toch maar Voor Fifa 20 kiezen, hopelijk heb ik zo terug plezier aan de game wanneer ik over enkele maanden dan fifa 18 opnieuw opstart om toch die platina te halen, want nu is het enkel nog frustatie om die 1ne laatste beker te kunnen halen ..
    bekijk de youtubes van KRASI en OVVY eens

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Of boraslegend heeft ook goei videos met uitleg over zen weekend league games over hoe hij verdedigd enz
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Pagina 14 van 106 Eerste ... 41011121314151617182464 ... Laatste

Regels voor berichten