Discussie: FIFA 20

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Schijt penalty's, mik je haast in de midden vliegt die bal nog naast de goal
    Denk dat mijn speler zijn poten op dat moment heel schuin stonden.
    Is voor mij zeer simpel, ik zet de cursor beneden op de grond, lees keeper zijn voeten, iets minder als de helft power en dan ne hoek kiezen... Ik begin ni met in de winkelhaak te mikken ze, garanti derover... Gewoon zien hoe harder je power geeft hoe groter de mogelijke cirkel, dus gwoon ni te hard trappen en de juiste hoek uitkiezen... Heb nog ni veel gemist azo...

Give it a try

Je moet daarbij pas uwe hoek kiezen wanneer de speler bijna met zen voet tegen de bal gaat trappen

Voelt wat raar in den beginne, maar is super efficiënt
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Is voor mij zeer simpel, ik zet de cursor beneden op de grond, lees keeper zijn voeten, iets minder als de helft power en dan ne hoek kiezen... Ik begin ni met in de winkelhaak te mikken ze, garanti derover... Gewoon zien hoe harder je power geeft hoe groter de mogelijke cirkel, dus gwoon ni te hard trappen en de juiste hoek uitkiezen... Heb nog ni veel gemist azo...

Give it a try

Je moet daarbij pas uwe hoek kiezen wanneer de speler bijna met zen voet tegen de bal gaat trappen

Voelt wat raar in den beginne, maar is super efficiënt
    Da kan de tip zijn, ik mik al voor hem schiet eigenlijk en probeer zo die mik pose aan te houden.
    Heb nog bitter weinig penaltys getrapt, misschien daar eens op oefenen
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Pens zijn Gwn 33/33/33
    Als je met de keeper links, rechts of midden kiest is genoeg. En als trapper moet je met zoveel meer rekening houden..

Ze zouden het beter maken dat je echt de juiste hoek moet kiezen. (Bovenhoek, onderhoek, midden laag/hoog. Centraal Links/rechts) en dat de keeper juist moet kiezen anders jammer..

spelers met een vreemde aanloop zoals pogba is het ook lastiger om hoofd movement te zien en mss meer kans om e scoren.

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Da kan de tip zijn, ik mik al voor hem schiet eigenlijk en probeer zo die mik pose aan te houden.
    Dees kan echt iedereen, en ik probeer ook zo weinig mogelijk bewegingen te maken wanneer ik cursor centraal beneden breng, om niks weg te geven van signalen met het hoofd, die timing komt zeer snel na een paar kere proberen ze, maar als je te bruusk ne kant kiest gaat hij wel de paal voorbij... Is kwestie van zoals de kampers zegt, van de juiste hoek te kiezen, maar hoe meer power hoe moeilijker ge het uzelf maakt basically... Na een paar kere te missen komt da wel, dan weet ge de limieten

Richting > power

Ps : tgeen ge daar zegt, als ge ne kant blijft aanhouden blijft de richting verder en verder gaan ipv te fixeren op die plaats denk ik toch... Is een systeem gemaakt dat je de juiste reflex moet hebben bij het ingeven, niet van eerst te mikken en dan pas te schieten, daarmee dat ze de lucht ingaan...

Ok met deze info moet het echt wel beter gaan vanaf nu denk ik
    Laatst gewijzigd door GETHEZ; 23 oktober 2019 om 23:56
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humfry Bekijk bericht
    Kunt ge geloven dat ik het dubbel vind...
    Hadden net een team gemaakt zonder wingers (4312) waar we beiden het merendeel van onze matchen mee wonnen.
    Nu moeten we daar 3 of 4 spelers uithalen (wss aguero, walker, eriksen en acuna).

Ma bon, we mogen niet klagen zeker :-)
    Al had ik em verkocht als hij tradeable was.
    Aja tis met twee, zo hebde dubbel zoveel kans op geluk natuurlijk Kging anders vragen om welk uur ge uw pakskes meestal open doet . Kprobeer ne logica te vinden in ‘t systeem die er wrschl niet is

iTrader
    42 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zit IF Nainggolan niet in pakskes?
    Geen enkele te vinden op de transfermarkt

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kdoe het ook zo. Cursor stabiel in ne hoek houden.. Pas richting kiezen eens ge trapt Kan de cursor overal belanden toch? of is mijn controller extra gevoelig . Kdenk dat de speler waarmee je trapt veel doet, idem met keepers, als ik met de Gea uitrap op minste van kracht vliegt den bal nog tot bij de keeper van tegenstander...

Wat ik mij wel afvraag is of de rechter controller ook helpt bij een gewoon schot (wanneer je loopt richting de keeper dus) Wanneer ik de rechter controller aantik tijdens zo een schot lijkt de bal precies te draaien, idem bij corners, of kbegin de fifagekte te krijgen dak mij er zo op miskijk..

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Lightning Bekijk bericht
    Kdoe het ook zo. Cursor stabiel in ne hoek houden.. Pas richting kiezen eens ge trapt Kan de cursor overal belanden toch? of is mijn controller extra gevoelig . Kdenk dat de speler waarmee je trapt veel doet, idem met keepers, als ik met de Gea uitrap op minste van kracht vliegt den bal nog tot bij de keeper van tegenstander...

Wat ik mij wel afvraag is of de rechter controller ook helpt bij een gewoon schot (wanneer je loopt richting de keeper dus) Wanneer ik de rechter controller aantik tijdens zo een schot lijkt de bal precies te draaien, idem bij corners, of kbegin de fifagekte te krijgen dak mij er zo op miskijk..
    Da is wat ik ook denk, maar blijkbaar is het wel een techniek dat wij niet toepassen
    Heb net even gekeken, zal dus duidelijk aan mijn speler hebben gelegen. 32 penalty trappen eigen fout dus.
    Had net mijn formatie gewijzigd maar vergeten de rollen te verdelen wie wat moet trappen.

Ik ga eens trainen op die penaltys en de techniek van gethez toepassen.
    Bij corners heb ik niet het gevoel dat je hem extra kan laten draaien.
    Hangt ook wel af welke speler hem trapt, bij de role selectie kan je dat allemaal zien.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Pique en IF Mina toch uit die CL objective packs. Untradable ofc maar goeie sbc fodder als er high rated uitkomen
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Pique en IF Mina toch uit die CL objective packs. Untradable ofc maar goeie sbc fodder als er high rated uitkomen
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Da is wat ik ook denk, maar blijkbaar is het wel een techniek dat wij niet toepassen
    Heb net even gekeken, zal dus duidelijk aan mijn speler hebben gelegen. 32 penalty trappen eigen fout dus.
    Had net mijn formatie gewijzigd maar vergeten de rollen te verdelen wie wat moet trappen.

Ik ga eens trainen op die penaltys en de techniek van gethez toepassen.
    Bij corners heb ik niet het gevoel dat je hem extra kan laten draaien.
    Hangt ook wel af welke speler hem trapt, bij de role selectie kan je dat allemaal zien.
    Ge zult wel na 2 kere merken wat de cursor precies doet bij het mikken ne seconde vooraleer dat de trap genomen wordt... dan begint de cirkel, en dus ook de mate van zuiverheid van het schot, rondom de cursor groter te worden. hoe groter die cirkel, hoe sneller ge ook ne kant kiest, hiermee bedoel ik dat ge in 1e seconde aan de paal zijt vanaf het midden ipv 2 seconden omdat uwe cirkel
    In het 2de geval gewoon kleiner is... Ge zult wel merken als ge het uitprobeert, zien wat die cirkel precies doet als ge het schot neemt, is gewoon de sweet spot zoeken tussen kracht en de goeie richting meegeven...

Dus ne resumé :

Linker joystick in 1 lijn naar beneden trekken, dus tegen de grond, centraal

Iets minder als de helft Power ingeven, hangt ook af van uw manneke natuurlijk

Wachten bij de aanloop

1 seconde, of anderhalve seconde vooraleer de baltoets er is nen hoek uitkiezen, kan ook gewoon naast de keeper uiteraard maar dit is riskant...als ge er zijt moet ge gewoon loslaten, dan wordt het schot daar gegeven...

Celebration doen... (als de keeper de juiste hoek ni heeft genomen uiteraard )

Dit is vele veiliger als ge uw kracht/cirkel wa begint te kennen...
    Laatst gewijzigd door GETHEZ; 24 oktober 2019 om 07:57

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    allemaal brol uit rewards

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiiilerke Bekijk bericht
    Hier ook niks. Zowel rivals als WL allemaal rommel.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humfry Bekijk bericht
    Hier ook niks. Zowel rivals als WL allemaal rommel.
    Bij mij ook alles troep om m'n laatste pakket na kwam zojuist sane uitgewandelt

180000 erbij

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiiilerke Bekijk bericht
    Alske al die brol verkoopt komde toch meestal aan tbedrag coins die je anders zou gekozen hebben ?

Kheb altijd al voor de coins gekozen mr denk mss is voor pakskes te gaan..

Jawadde, met die UCL kaarten zijde dus echt geen klote, bij fifa 19 hadden die overal +1. Koop hier UCL Koulibaly aan omdat het maar 6k scheelt met de golden kaart, kzet mijn golden Koulibaly te koop mr vergelijk toch snel stats nog eens, blijkt dat de golden kaarten ook +1 hebben..

Pagina 137 van 270 Eerste ... 3787127133134135136137138139140141147187237 ... Laatste

Regels voor berichten