Pagina 6 van 9 Eerste ... 23456789 Laatste

Discussie: Madden NFL 20

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sommige zijn NAT maar dat staat erbij dan. Ik koop die ook alleen maar op te verkopen en zo makkelijk 10k in de pocket te steken.

Op welke dag komen er Legends? Vrijdags?

Ik straks nog wat solo battle spelen se. Om 16u is het refresh. Moet nog 1 game doen van de 5 eerste
    Zaterdag 16u30 voor ons, als ik me niet vergis.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luigi_1981 Bekijk bericht
    Ja ik met mijn overal team van 74 heb 4 wins gehaald met die house rules.
    H2H begin ik voorlopig niet aan..
    Is zoals een Amerikaan fifa online laten spelen tegen ons, bijna niet te doen als je niet 100% weet wat je allemaal moet doen en hoe je de wedstrijd moet "lezen" soms..
    En met dat ik het zei heb ik 4 op een rij in Draft Champions. Begin er een beetje in te komen. Het was wat wennen om te zien welke routes echt niet meer kunnen of wel weer kunnen dit jaar. Maar DC gaat nog best goed.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Ik krijg mijn audibles niet aangepast. Iemand tips? Ik lees wel overal van als je in je formaties zit L2 maar dat doet niets hier. Zowel in solo’s als H2H

johnmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Ik krijg mijn audibles niet aangepast. Iemand tips? Ik lees wel overal van als je in je formaties zit L2 maar dat doet niets hier. Zowel in solo’s als H2H
    Bedoel je andere plays in je audibles steken? Mss enkel als je niet in game zit? Geen idee eig
    as far back as i can remember, i always wanted to be a gangster

PSN : john_mans

iTrader
    51 (98%)

Madden NFL 20

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnmans Bekijk bericht
    Bedoel je andere plays in je audibles steken? Mss enkel als je niet in game zit? Geen idee eig
    Moest iets in de settings aanpassen daarvoor. Lukt nu wel.

Man man. Moet je nu echt een team van 90OVR hebben om online te kunnen spelen. Begint men kl*te uit te hangen eigenlijk.

De snap word gedaan en binne de 0,5 sec lig ik tegen de grond.. dus kan alleen maar runs doen.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Nee, met dat team kun je echt wel al H2H doen, hoor. Alleen, daar is het een sport om plays te zoeken die een zo hoog mogelijk slaagpercentage hebben. En soms bestaan die uit de domheid van de CPU uitbuiten.

Op dit moment is het Pinch Buck 0 die bijna altijd los doorkomt. Vier opties: Voor de snap max protecten (L1, R1, geloof ik), lijn pinchen en 1 snelle read (slant, bijvoorbeeld) en 1 wheel route opzetten. De slant nemen als je moet, maar de wheel zal echt open zijn.

Ofwel een RB-screen, maar daarbij heb ik niet veel succes. Ofwel een inside zone recht naar de blitz. Die lukt me wel al eens, en kan ver gaan. De vierde optie is vijf diepe routes en snel gooien, maar da’s supergevaarlijk en daar heb je snelle WR’s voor nodig.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    51 (98%)
    Ik heb net mijne Holt op 90 gekregen.
    Maar h2h heb ik wrs nog te weinig gespeeld om de matchmaking deftig te hebben. Straks 10jaar mut promo

iTrader
    51 (98%)
    Bo Jackson is de eerste van de 10 spelers die we hebben voor de 10jaar promo. Elke vrijdag een nieuwe speler, telkens een andere positie. We zullen tayler, moss en Vic dus ook nog wel zien hier.

Die LTD legends op zaterdag zal dan wel wegvallen.

Net ook lvl 50 gehaald en met die power up pass mijn von Miller geüpgrade.

iTrader
    51 (98%)
    Net men eerste h2h tegen geen God team. Met 3pnt verloren in OT.

Dieje Bo Jackson is wel de moeite. Ik ga zelf er nog mee wachten met hem te upgraden. Ik heb Twitch prime Jim Brown voorlopig. Me n team eerst op andere plaatsen beter maken. TE ga ik winslow zetten denk ik.

iTrader
    51 (98%)
    De 2 legends voor deze week.

Ted had ik vorig jaar en was wel goed. Maar heb Von Miller daar nu staan. Maar ga ze zeker alle 2 doen als backup. Munoz gaat wel in de ploeg komen om mijn 82 Trent Williams naar de bank te verwijzen.

iTrader
    51 (98%)
    Net nog eens een h2h gespeeld deze keer gewonnne in OT 38-35.

Offensief heb ik wel het gevoel dat ik allesbinder controle heb. Maar defensief afstoppen is wat lastiger.

Ik denk dat ik moet leren in wat voor formaties ze staan en daar counters voor moet kennen. Maar dat is dan het gebrek aan kennis van NFL zeker .

fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is maar een rare Madden voor mij, de ene dag heb ik het gevoel dat ik iedereen kan verslaan. De dag erna verlies ik van de grootste noobs.

Dit gevoel wordt natuurlijk zwaar versterkt door het debiel maken van defensieve spelers.
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcberke Bekijk bericht
    Het is maar een rare Madden voor mij, de ene dag heb ik het gevoel dat ik iedereen kan verslaan. De dag erna verlies ik van de grootste noobs.

Dit gevoel wordt natuurlijk zwaar versterkt door het debiel maken van defensieve spelers.
    Bwa, we zitten nog in de lage ratings, he. Ik vind de user nerf van de LB’s wel supergoed. Maar de reacties van cpu-defenders zou op sommige momenten wel wat beter mogen, ja. Understatement
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    51 (98%)
    Ik vandaag 1 h2h gespeeld. De kerel is gequit met de rust. Stond 14-35 voor. 2 INT en 1 Fum Rec op 5 aanvallen van hem. Met het motto, het mag is meezitten ook

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Heh, blocking is toch nog altijd niet heel fel verbeterd

76 loopt in de eerste play gewoon rechtdoor, langs alle rushers door. In de tweede play loopt er een rusher tegen hem aan, en hij blockt hem niet. Daarna blijft 11 gewoon kijken naar de fans terwijl ik eraan kom. Als wraak dan maar een riskantere variant op de hook 'n ladder

Maar waar ik wel echt wild van word, zijn twee dingen:
    - De Pass Interference calls. Of beter gezegd, de no-calls. Hoe ontzettend vaak receivers van hun route worden geduwd, dat is abnormaal. Pick routes tot daaraan toe, ook al zijn die in het echt ook illegaal. Maar 20 yard downfield gewoon mijn WR opzij duwen, dat kan niet.

- En why the heck krijgen mijn WRs geen inside release tegen cover 2? Op die manier zijn slants totaal nutteloos. Helemaal buitenom en dan rond de CB lopen, terwijl ze tegen Cover 2 àltijd inside release moeten zoeken.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    51 (98%)
    Vandaag ook nieuwe House Rules. Makkelijk te doen volgens mij. Voor een 87+ Theme Diamont.

Me ook wat bezig gehouden met snipen. Van 10k naar 130k gegaan.

Pagina 6 van 9 Eerste ... 23456789 Laatste

Regels voor berichten