Pagina 5 van 9 Eerste 123456789 Laatste

Discussie: Madden NFL 20

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Ik ben beetje alles tegelijk aan het doen. Ben lvl 32nu en 80ovr. Coins is hier ook een probleem. Maar ik werk dan ook voornamelijk met power ups en gekregen NAT spelers. Heb nu iets meer dan 300 sterren. Als QB heb ik Young, voorlopig wel content van. Ik denk dat ik hem alleen zou wegdoen voor Vick, en dan nog.

johnmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mai, dat kan al tellen! Daar zitten best wat solo-uren in als ik het zo zie
    Ik zit nu aan een 78 OVR, maar 42/50 Cardinals team. Dat beperkt de keuze wel een beetje, maar dit jaar ga ik me niet 100% laten beperken. Als er een betere Cardinals-speler is voor een positie die ik heb, zal ik daar wel voor sparen, maar tot die tijd ga ik niet met gouden kaarten spelen op die plek. Deed ik vorig jaar wel, en dat maakte het online niet bepaald makkelijker.

Heb wel bijna geen coins, maar ik ben even mijn tijd in die MUTRewards aan het steken geweest. Daar zit ik nu aan 571 geopende packs... Da's al wel pro. Gisteren ook mijn Jim Brown toch maar gequicksold. Ik had de training nodig voor een paar andere spelers.

En waarom vind je powerups nutteloos? Ik vind ze net heel handig. Training is nog wel erg duur, maar je krijgt toch genoeg Power Up Passes om een paar spelers ver te kunnen levellen? Plus voor een theme team zijn ze onontbeerlijk. Anthony Sherman is een Chief, maar heeft ooit voor de Cardinals gespeeld, dus kan hij Cardinals Chem krijgen. Anders heb je gewoon geen FB voor de Cardinals. Ik denk dat ik Andrew Luck ook nog ga kopen om te levellen, want ik ben niet helemaal tevreden van mijn 86 Baker.

Ik heb net de Theme Diamond-reeks af, vooral die laatste 5 solos in de twee groepjes waren wel een beetje een grind. Ik weet niet welke ik nog moet doen verder... Misschien toch maar eens aan de Superstar beginnen, die heb ik nog niet gedaan. Duurt die lang?
    Valt wel mee die 85juju heb ik van een challenge ofzo denk ik en die mayfield ook denk ik, en heb geluk gehad dat ik een paar dure spelers in een pack kreeg die dan verkocht om 2 andere te kopen ofzo

Vooral men cb's moetk upgrade want vind ze maar traag haha.

En hoe komen jullie dan aanzoveel powerup points dat je die ver kan upgraden?
    as far back as i can remember, i always wanted to be a gangster

PSN : john_mans

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Elites uit de exchange set quicksellen Daar gaan mijn coins heen, en daar komt mijn Training vandaan. Ondertussen ook Luck gekocht en Baker gequicksold. Dan heb je genoeg Training om de andere op te bouwen, zeker samen met de power up passes een optie.

Maar ik wist dus niet dat je geen Madden Points meer kunt kopen in België... Was wel een beetje zuur. Niet dat ik zo veel uitgeef, maar ik wou eens eenmalig die weekly elite kopen, en uiteindelijk ook de Level 50 legend misschien. Maar bon, dat zit er dus al niet in.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    0
    Elites uit de exchange set quicksellen Daar gaan mijn coins heen, en daar komt mijn Training vandaan. Ondertussen ook Luck gekocht en Baker gequicksold. Dan heb je genoeg Training om de andere op te bouwen, zeker samen met de power up passes een optie.

Maar ik wist dus niet dat je geen Madden Points meer kunt kopen in België... Was wel een beetje zuur. Niet dat ik zo veel uitgeef, maar ik wou eens eenmalig die weekly elite kopen, en uiteindelijk ook de Level 50 legend misschien. Maar bon, dat zit er dus al niet in.
    Ik heb redelijk wat van die power up kaarten maar snap niet hoe je ze gebruikt

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Met Training. Training is wat je krijgt als je kaarten quicksellt, en er zijn nog een paar andere manieren om eraan te komen. Maar quicksellen voornamelijk.
    Da's eigenlijk gewoon een andere currency dan de gele coins, meer niet. Tot je op 'n volgende kaart stoot, die moet je daar dan ook in stoppen. Dus bijvoorbeeld voor Luck begin je met zijn zilveren powerup. Die power je helemaal op tot een 82. Dan heb je zijn 83 core elite nodig, die steek je erin. En dan kun je weer training gebruiken tot aan zijn 87 (?) Superstar. Die Superstar kun je dan erin stoppen, en dan weer Training...

En dan heb je Power Up Passes die je kunt gebruiken ipv de kaarten. Dus een 82-84 Power-up Pass ipv de core elite van Luck. En dan weer verder met alleen training. Zo kost een 86 Luck je behalve training niets.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    0
    Met Training. Training is wat je krijgt als je kaarten quicksellt, en er zijn nog een paar andere manieren om eraan te komen. Maar quicksellen voornamelijk.
    Da's eigenlijk gewoon een andere currency dan de gele coins, meer niet. Tot je op 'n volgende kaart stoot, die moet je daar dan ook in stoppen. Dus bijvoorbeeld voor Luck begin je met zijn zilveren powerup. Die power je helemaal op tot een 82. Dan heb je zijn 83 core elite nodig, die steek je erin. En dan kun je weer training gebruiken tot aan zijn 87 (?) Superstar. Die Superstar kun je dan erin stoppen, en dan weer Training...

En dan heb je Power Up Passes die je kunt gebruiken ipv de kaarten. Dus een 82-84 Power-up Pass ipv de core elite van Luck. En dan weer verder met alleen training. Zo kost een 86 Luck je behalve training niets.
    Ok nu ben ik mee dus gwn een speler upgraden tot die een kaart vraagt en dan zo een power up pass toevoegen

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnmans Bekijk bericht
    Ok nu ben ik mee dus gwn een speler upgraden tot die een kaart vraagt en dan zo een power up pass toevoegen
    Klopt, moet wel een pass zijn van de rating van de core elite speler (maar dat zal je wel door hebben)

Ff kleine stomme tip die jullie al wel weten. Die lvl packs in de store zeker de moeite. Bv een 82 speler voor 10k verkoop je verder voor 21k (momenteel).

Free $$$

Ik ben vandaag bezig met de passing yards en TD. En flink wat lvl’en vandaag van 31 naar 37 gegaan.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Klopt, moet wel een pass zijn van de rating van de core elite speler (maar dat zal je wel door hebben)

Ff kleine stomme tip die jullie al wel weten. Die lvl packs in de store zeker de moeite. Bv een 82 speler voor 10k verkoop je verder voor 21k (momenteel).

Free $$$

Ik ben vandaag bezig met de passing yards en TD. En flink wat lvl’en vandaag van 31 naar 37 gegaan.
    Heb ontdekt dat het bij een legend blijkbaar anders zit heb nu wel een 86ovr mel blount hahaha

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht

Free $$$

Mja, die Level Packs zijn inderdaad soms wel de moeite. Zeker in het begin. Maar ik dacht dat de spelers die je eruit haalt wel NAT zijn? Ik weet het niet meer zeker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnmans Bekijk bericht
    Heb ontdekt dat het bij een legend blijkbaar anders zit heb nu wel een 86ovr mel blount hahaha
    Legends zijn inderdaad geen powerups. Daar is het altijd zo geweest dat je de 83, 85, 87 (bijvoorbeeld) nodig hebt om de 90 te bouwen in een set. Sinds vorig jaar is dat veranderd. Nu stop je die versies niet meer in een set maar in zijn powerup, die je gratis verdient met een solo of kunt kopen op de Auction House.

Waar ik nog een probleem mee heb, is de Superstar Abilities, en de X-Factor. Ik weet nog altijd niet wat het verschil nu is tussen die 50 die je op de beginpagina kunt zien van Superstars, en bijvoorbeeld mijn Larry Fitzgerald. Die zit niet in de lijst, maar kan toch ook gewoon een X-Factor hebben? Wat is dan de Ability die uniek is voor hen?
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dit is trouwens mijn team ondertussen: https://www.muthead.com/20/team-buil...-6da7a3d0bf29/

Ik heb ook een antwoord op mijn eigen vraag hierboven. Die Superstar Abilities zijn wat ik dacht. Maar de lijst van 50 op de beginpagina gaat over Franchise Mode. In MUT hangt die gewoon af van de OVR van je kaart, dus kan elke speler een Superstar zijn.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

luigi_1981's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dit is trouwens mijn team ondertussen: https://www.muthead.com/20/team-buil...-6da7a3d0bf29/

Ik heb ook een antwoord op mijn eigen vraag hierboven. Die Superstar Abilities zijn wat ik dacht. Maar de lijst van 50 op de beginpagina gaat over Franchise Mode. In MUT hangt die gewoon af van de OVR van je kaart, dus kan elke speler een Superstar zijn.
    Mooie ploeg al!
    psn: brugesboy
    Passion for 1891

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luigi_1981 Bekijk bericht
    Mooie ploeg al!
    Maar ik moet mijn eerste win in H2H nog halen... House Rules wel 10 wins, maar die tellen niet voor de stats. En gewoon H2H word ik nog altijd ingemaakt, al gaat het al beter.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    51 (98%)
    Mja, die Level Packs zijn inderdaad soms wel de moeite. Zeker in het begin. Maar ik dacht dat de spelers die je eruit haalt wel NAT zijn? Ik weet het niet meer zeker.
    Sommige zijn NAT maar dat staat erbij dan. Ik koop die ook alleen maar op te verkopen en zo makkelijk 10k in de pocket te steken.

Op welke dag komen er Legends? Vrijdags?

Ik straks nog wat solo battle spelen se. Om 16u is het refresh. Moet nog 1 game doen van de 5 eerste

luigi_1981's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Maar ik moet mijn eerste win in H2H nog halen... House Rules wel 10 wins, maar die tellen niet voor de stats. En gewoon H2H word ik nog altijd ingemaakt, al gaat het al beter.
    Ja ik met mijn overal team van 74 heb 4 wins gehaald met die house rules.
    H2H begin ik voorlopig niet aan..
    Is zoals een Amerikaan fifa online laten spelen tegen ons, bijna niet te doen als je niet 100% weet wat je allemaal moet doen en hoe je de wedstrijd moet "lezen" soms..
    psn: brugesboy
    Passion for 1891

iTrader
    51 (98%)
    Ik wil le echt eens verdiepen in plays, hoe ze lezen, wat je er tegen kunt doen. Nu heb ik zoiets van ik doe maar wat

Pagina 5 van 9 Eerste 123456789 Laatste

Regels voor berichten