Pagina 4 van 9 Eerste 12345678 ... Laatste

Discussie: Madden NFL 20

sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Bij FOF gedraft door de Bengals. Niet eens de playoffs gehaald, maar toch ben ik MVP in mijn rookie season...
    Ik snap de regels enzo wel, maar het is nog wat moeilijk om al die plays te kennen/te weten wanneer te gebruiken.
    De laatste wedstrijden heb ik een play gevonden die zo goed als altijd werkt. Langs de ene kant wel goed, want ik won zo mijn laatste wedstrijden met sprekend gemak.
    Langs de andere kant wel eentonig om telkens hetzelfde te doen.

Mss moet ik mij ook eens wat verdiepen in MUT, hoewel mijn verdedigend werk voorlopig bestaat uit random button bashing.
    Steam ID: sandpatt

luigi_1981's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandpatt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bij FOF gedraft door de Bengals. Niet eens de playoffs gehaald, maar toch ben ik MVP in mijn rookie season...
    Ik snap de regels enzo wel, maar het is nog wat moeilijk om al die plays te kennen/te weten wanneer te gebruiken.
    De laatste wedstrijden heb ik een play gevonden die zo goed als altijd werkt. Langs de ene kant wel goed, want ik won zo mijn laatste wedstrijden met sprekend gemak.
    Langs de andere kant wel eentonig om telkens hetzelfde te doen.

Mss moet ik mij ook eens wat verdiepen in MUT, hoewel mijn verdedigend werk voorlopig bestaat uit random button bashing.
    Ja verdedigend zou ik ook nog wel tips kunnen gebruiken. Welke positie besturen jullie het meest?
    Misschien dat de ervaren gebruikers tips hebben?
    psn: brugesboy
    Passion for 1891

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luigi_1981 Bekijk bericht
    Ja verdedigend zou ik ook nog wel tips kunnen gebruiken. Welke positie besturen jullie het meest?
    Ik ben alles behalve een ervaren speler. Maar normaal user je met je linebackers. Rolb MLB lolb dacht ik. En vandaaruit kan je nog altijd switchen.

Al vind ik het ook leuk om met de DT door de de offence te gaan en een de QB tegen het gras te rammen.

Mij valt precies wel op dat stiff arm redelijk OP is?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    "Ervaren" betekent nog niet "goed", natuurlijk

Misschien een paar dingen die niet meteen in de Skills Trainer staan. Man Coverage werkt dit jaar beter, en is dus echt wel een bruikbare optie. Ook buiten Squads.
    Spelers gebruiken, of useren, hangt van je persoonlijke voorkeur af. Basically kun je zeggen hoe meer naar achter op het veld, hoe groter het risico. Defensive Line is het minste risico, maar ook de minste kans op belangrijke plays. Heel soms kun je meer druk op de QB zetten dan als je hem aan de CPU zou laten, maar vaak ook niet.

Voor heel het midden van het veld zijn er vaak maar twee of drie verdedigers. Met hulp van de Safeties boven je. Omdat veel plays erop gemaakt zijn om de ene linebacker weg te lokken met de ene receiver, en zo een gat te trekken voor je andere WR, is het vaak beter om een linebacker te useren. Vooral omdat de CPU makkelijk om de tuin te leiden is, en veel spelers al weten hoe ze dat moeten doen. Als je usert, kun je dat nog rechttrekken vaak.

Je kijkt naar de linemen om te zien of het een run is of een pass. Als die vooruit stappen is het run, stappen die achteruit en gaan ze rechtstaan, is het pass. Met RPO's is het wat lastiger, maar goed. Stel dat het een pas is, dan hou je in het achterhoofd wat je zone is, en verlaat je die niet al te veel. Spelers die in je zone komen, volg je tot ze uit je ze kunt afgeven aan een verdediger in de volgende zone, in het ideale geval. En dan zijn er vaak ook nog plays waarvan je weet hoe ze gaan lopen. Bijvoorbeeld crossing slants, dan volg je de ene, en vanaf de kruising pak je de andere terug mee.

Een stapje verder is dan doen alsof je de ene route pakt, in de hoop dat hij een andere gooit en daar dan op springen. Bijvoorbeeld doen alsof je de drag pakt beneden, maar je weet dat er ook een post zit boven je die kunt intercepten. Dan ga je héél even mee met de drag, de QB gooit en je gaat naar waar je eigenlijk al wou, de post.

Dat is allemaal theorie, natuurlijk. Het beste leer je het door het te doen. Gewoon een coverage linebacker pakken en leren. In een Cover 2 pak je bijvoorbeeld ook best het gat in de coverage tussen beide safeties weg met je MLB. De regel is altijd van boven naar beneden. Het is erger als er dieper in het veld een completion is dan laag in het veld.

Dan zijn er ook nog de packages. Telkens als je een defensieve play moet kiezen, komt het personnel van de tegenstander in beeld. Neem bijvoorbeeld 2 running backs, 1 TE, 2 WR's. Dan kun jij beslissen of je in je gewone 3-4 uitkomt, of een subpackage. In een subpackage wordt telkens één dikkere/zwaardere speler vervangen door een snellere DB. In Nickel wordt één LB vervangen door een CB. In Dime 2 en in Quarters speel je met 4 CB's. Normaal match je het aantal WR's met het aantal CB's. Dus een set met 1 RB, 1 TE en 3 WR's beantwoord je met een Nickel. Kom je echter uit in Quarters tegen 2 RBs en 3 TEs (hoogstwaarschijnlijk een run play), dan zul je platgewalst worden in de run. Opnieuw, dat is de theorie. Want in Madden geldt dat meestal niet zo, en zijn Nickle/Dime backs belachelijk goed in het tegenhouden van de run.

En dan als laatste de defensive audibles nog? Elke positiegroep heeft zijn knopje. Driehoekje voor Secondary, DPad links voor D Line (?) en DPad naar rechts voor de Linebackers. Druk je twee keer op de positieknoppen, dan kun je individuele adjustments maken. En L1 voor de algemene defense.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Ik ben alles behalve een ervaren speler. Maar normaal user je met je linebackers. Rolb MLB lolb dacht ik. En vandaaruit kan je nog altijd switchen.

Al vind ik het ook leuk om met de DT door de de offence te gaan en een de QB tegen het gras te rammen.

Mij valt precies wel op dat stiff arm redelijk OP is?
    Belangrijk ook om te zien in welke scheme je speelt. In 4-3 of 3-4. Want in 4-3 zijn je Outside Linebackers (ROLB en LOLB) coverage linebackers, rond je ene Middle Linebacker. De pass rush komt van je LE en RE en de run stuff komt van je twee DT's. In 3-4 zijn je OLB's de pass rushers en heb je twee MLB's in coverage (dus eentje minder dan bij 4-3), maar je drie Defensive Linemen zijn verantwoordelijk voor de run.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    51 (98%)
    Net men eerste deftige snipe gedaan. Gaat voor een 14k de deur uit.

luigi_1981's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Net men eerste deftige snipe gedaan. Gaat voor een 14k de deur uit.

De core elite versie dan wellicht? Mooi hoor!
    psn: brugesboy
    Passion for 1891

iTrader
    51 (98%)
    De core elite versie dan wellicht? Mooi hoor!
    Klopt, op een uurtje tijd (tijdens de voetbal) van 20 naar 55k gegaan.

johnmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dit is men team voor de moment, hoe staan jullie ervoor?
    as far back as i can remember, i always wanted to be a gangster

PSN : john_mans

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnmans Bekijk bericht
    Ik ben net aan het bouwen begonnen. (Heb het spel 3dagen) nog niet al te veel coins in spelers gestoken ook niet.

Mij valt op dat je weinig power up spelers hebt?

Zijn er dit jaar nog manieren om coins te maken? Zoals vorig jaar met die playbooks?

77ovr lvl 23 en 80k coins.

iTrader
    51 (98%)
    3 tijdelijke (tot 19/8) legends. Naar mijn mening, must haves.

iTrader
    51 (98%)

Madden NFL 20

Net weer een koopje gedaan. Power up versie. Gekocht voor men team. Verkoop waarde momenteel +40/50k

johnmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben net aan het bouwen begonnen. (Heb het spel 3dagen) nog niet al te veel coins in spelers gestoken ook niet.

Mij valt op dat je weinig power up spelers hebt?

Zijn er dit jaar nog manieren om coins te maken? Zoals vorig jaar met die playbooks?

77ovr lvl 23 en 80k coins.

Vind die power ups wat nutteloos eig
    as far back as i can remember, i always wanted to be a gangster

PSN : john_mans

sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Eerste frustratie in FoF.

Mijn eerste Superbowl. We staan 49-48 achter met nog 40sec op de klok. 1st down op 35 yards en nog al mijn time outs.
    Beslist da spel om te kicken en natuurlijk missen ze de field goal...

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Steam ID: sandpatt

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandpatt Bekijk bericht
    Eerste frustratie in FoF.

Mijn eerste Superbowl. We staan 49-48 achter met nog 40sec op de klok. 1st down op 35 yards en nog al mijn time outs.
    Beslist da spel om te kicken en natuurlijk missen ze de field goal...

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Is dat niet zoals in NBA dat je op bepaald lvl de plays zelf kun kiezen?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnmans Bekijk bericht
    Mai, dat kan al tellen! Daar zitten best wat solo-uren in als ik het zo zie
    Ik zit nu aan een 78 OVR, maar 42/50 Cardinals team. Dat beperkt de keuze wel een beetje, maar dit jaar ga ik me niet 100% laten beperken. Als er een betere Cardinals-speler is voor een positie die ik heb, zal ik daar wel voor sparen, maar tot die tijd ga ik niet met gouden kaarten spelen op die plek. Deed ik vorig jaar wel, en dat maakte het online niet bepaald makkelijker.

Heb wel bijna geen coins, maar ik ben even mijn tijd in die MUTRewards aan het steken geweest. Daar zit ik nu aan 571 geopende packs... Da's al wel pro. Gisteren ook mijn Jim Brown toch maar gequicksold. Ik had de training nodig voor een paar andere spelers.

En waarom vind je powerups nutteloos? Ik vind ze net heel handig. Training is nog wel erg duur, maar je krijgt toch genoeg Power Up Passes om een paar spelers ver te kunnen levellen? Plus voor een theme team zijn ze onontbeerlijk. Anthony Sherman is een Chief, maar heeft ooit voor de Cardinals gespeeld, dus kan hij Cardinals Chem krijgen. Anders heb je gewoon geen FB voor de Cardinals. Ik denk dat ik Andrew Luck ook nog ga kopen om te levellen, want ik ben niet helemaal tevreden van mijn 86 Baker.

Ik heb net de Theme Diamond-reeks af, vooral die laatste 5 solos in de twee groepjes waren wel een beetje een grind. Ik weet niet welke ik nog moet doen verder... Misschien toch maar eens aan de Superstar beginnen, die heb ik nog niet gedaan. Duurt die lang?
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Pagina 4 van 9 Eerste 12345678 ... Laatste

Regels voor berichten