Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: American Fugitive

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Het verhaal uitgespeeld, eigenlijk een uur of twee te lang maar goed genoeg met enkele twists.

Aangezien ik me nog altijd amuseer, wou ik voor de platinum gaan ...maar da's toch een serieuze tegenvaller. De verschillende collectibles maken dit onmogelijk, zowel de collectibles op zich als het design van de game:
    - Er zitten twintig schilderijen verstopt in de game, maar nergens staat wat aangegeven waar die zich bevinden. De enige optie is dus elk gebouw (twee keer) afgaan en hopen dat ge het vindt. Ik heb er elf van de twintig gevonden tot nu toe, puur op geluk.
    - Er zitten honderd pakjes geld verstopt in de game, maar nergens staat aangegeven waar die zich bevinden. Wel kunt ge een detector kopen die biept als ge in de buurt zijt, dus dat helpt. Helaas zitten vele van die pakjes in een safe waarvoor ge een PIN-code nodig hebt. Die moet ge dan ergens zoeken op een papiertje in het huis of garage op hetzelfde perceel. Sommige papiertjes geven u direct de code, bij andere staat er een cryptische boodschap die ge dan zelf moet ontcijferen. Nog andere zitten in een bunker waar geen enkele uitleg of hint bijstaat, ik heb er vier gevonden en heb geen idee wat ermee te doen. Ook in uw journal waar ge de papiertjes bijhoudt staan geen namen of plaats bij, noch of ge de bijbehorende safe al geopend hebt of niet. Gewoon één chaos.
    - Zelfde bij alle flyers vinden of in alle auto's rijden, niets staat aangegeven en ik mis bij elk eentje.

Een voorbeeld vanop het eerste eiland:
    Mijn detector biept en ik vind een kluis en een papiertje in het gebouw. Het papiertje zegt "ga naar Riverside Cabin voor de code" maar de map heeft geen namen dus ge kunt dat niet terugvinden. Gelukkig voor mij, of spijtig genoeg in dit geval, was ik daar al geweest dus wist ik waar het was ... maar omdat ik er al geweest was heb ik de info daar al gevonden en die staat nu ergens willekeurig in mijn journal. Buiten alles opnieuw afgaan is er dus geen enkele manier om verder te geraken terwijl ge wel alle info hebt. Slaat nergens op natuurlijk, echt jammer.

De safes die ik heb opengekregen omdat ik (toevallig?) de juiste volgorde van de puzzel had gevonden, geven wel voldoening en vond ik heel plezant. Maar hun design verkloot het dus helemaal. Deze game vraagt om een (fysieke) map met namen en info op, en een journal die ook die namen heeft en afvinkt wat ge al hebt gedaan. De game zelf is een aanrader maar als ge voor de platinum wilt gaan, dan is deze niet echt aan te raden. Of wachten tot er een guide is met alle codes en locaties.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Guides zijn voor pussies!

Ik gebruik dus meestal een guide
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

Holocene's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    heb deze paar dagen geleden ook aangekocht. Ik denk dat het vooral tof is als ge telkens een 20 à 25minuutjes speelt.

Lange sessies gaat het snel vervelen vrees ik. De AI is wel afschuwelijk slecht (vooral de politie dan) - die doen echt weinig tot geen moeite

ik weet ook niet of ik iets verkeerd doe maar ik wacht tot het 's nachts is, niemand id buurt is & ik check alle ramen en toch wordt ik iedere.keer.opnieuw meteen betrapt bij het binnengaan van een eigendom.. Vrij vervelend.

de car-handling vind ik ook zeer brak.. ga nooit al die gouden trials behalen.

al bij al wel zijn geld waard denk ik..
    Two.

PSN: Funktipux

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Guides zijn voor pussies!

Ik gebruik dus meestal een guide
    Het is nodig voor sommige, hopeloos!

Bijvoorbeeld: "Not without solving a childish riddle about a favourite number and a toilet", daar zou ge dan een viercijferige code uit moeten halen.

Ik heb overal al eens 1s en 2s ingevuld maar dat is het niet. Moest iemand een idee hebben, laat u gaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holocene Bekijk bericht
    ik weet ook niet of ik iets verkeerd doe maar ik wacht tot het 's nachts is, niemand id buurt is & ik check alle ramen en toch wordt ik iedere.keer.opnieuw meteen betrapt bij het binnengaan van een eigendom.. Vrij vervelend.
    De inwoner die soms naar buiten komt KO slaan en zijn sleutel stelen, dan kunt ge undetected binnen geraken. Of een lockpick. Of sporadisch als er een venster openstaat. Van het moment dat ge een deur moet forceren of een raam inkloppen: altijd politie.

TotallyZen's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze game vraagt om een (fysieke) map met namen en info op, en een journal die ook die namen heeft en afvinkt wat ge al hebt gedaan.
    100% akkoord. Die collectables verzamelen is een hele opgave.

Bijvoorbeeld: "Not without solving a childish riddle about a favourite number and a toilet", daar zou ge dan een viercijferige code uit moeten halen.

Ik heb overal al eens 1s en 2s ingevuld maar dat is het niet. Moest iemand een idee hebben, laat u gaan.
    1212, 2121?
    PSN: TotallyZen

moeder_theresa's schermafbeelding
    iTrader
    1018 (100%)
    Het idee is goed.
    Spijtig is de besturing van de wagens dat niet.
    Ook is het spijtig dat je voor het minste wanted bent.
    Uitgespeelde spellen: 924
    Laatst uitgespeeld: Rage 2 (X1)
    Bezig met: Ride 3 (lvl 310) / MotoGP 19 / Van Helsing 2

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Een heel goede basisgame met daarbovenop heel wat (klassieke) dingen te doen in de game zoals time trials en collectibles, mist gewoon wat afwerking.
    Natuurlijk geen onbelangrijk detail die afwerking. Die 'gewoon' slaat spijtig genoeg op iets te veel games de laatste tijd.
    Maar wel leuk om uw bevindingen te lezen over American Fugitive, ondertussen ook al genoeg spoilerloze gameplay gezien om toch over te gaan tot een aankoop.
    Xbox Live: MaximeDW92

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    74 (99%)
    ben ook aant twijfelen om deze te kopen maar ben er nog niet uit
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten