Pagina 38 van 44 Eerste ... 28343536373839404142 ... Laatste
    Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Lijkt me niet zo heel moeilijk. Daar is al wel vaker sprake van geweest, en ik denk zelfs dat het ooit eens geïmplementeerd is? Was dat niet? 6 seconden op zo goed als dezelfde plek, en dan verscheen je op de minimap?
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lijkt me niet zo heel moeilijk. Daar is al wel vaker sprake van geweest, en ik denk zelfs dat het ooit eens geïmplementeerd is? Was dat niet? 6 seconden op zo goed als dezelfde plek, en dan verscheen je op de minimap?
    Ik kan mij daar ook wel iets van herinneren, dus zou wel eens kunnen kloppen.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 61

Fryto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een apart icoontje zou het campen wel rap ontmoedigen. Als ze zoiets erin steken is dat het eerste waar iedereen op afvliegt...
    PSN: Fryto1983

Playing Now: Elite Dangerous | Call of Duty: Modern Warfare | Battlefield V

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze namiddag zelfs op HC DOM veel campers, ver van de vlag.
    Ze zijn een pest voor a) spelers uit het andere team en b)voor hun eigen team, want ze cappen niks.
    O wee kun K/D.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Deze namiddag zelfs op HC DOM veel campers, ver van de vlag.
    Ze zijn een pest voor a) spelers uit het andere team en b)voor hun eigen team, want ze cappen niks.
    O wee kun K/D.
    Dat ze eens beginnen met de obj rewards te geven, gisteren video gezien dat ze ook bezig waren erover.
    Vlag cappen is gelijk aan 2 kills bv.

Ik had liever scorestreaks ipv killstreaks, toen moest je wel de obj spelen voor je hoge streaks te halen. High risk, high reward heerlijk.
    Leer er maar mee leven met die campers, die gaan heus niet weg.

Wat nu wel grappig is dat IW enquêtes stuurt naar spelers die gestopt zijn voor te vragen hoe het komt wij niet meer spelen.
    Die vragen hun dat nog af ?
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren zat ik en ene in een party op Xbox en heel de lobby dat vol met PS4 spelers.
    Moet echt zeggen dat die abnormaal Campen..
    Sta dan eerste met 25 kills en 13 vlaggen genomen in domination.die andere 12 kills Enzo begrijp echt niet voordat die zo Campen.
    Moet zeggen dat ik niet echt last heb v die campers,de meeste kill ik wel.enkel die snipers zijn irritant ge ziet die lichtflits en het is te laat.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    Gisteren zat ik en ene in een party op Xbox en heel de lobby dat vol met PS4 spelers.
    Sta dan eerste met 25 kills en 13 vlaggen genomen in domination.die andere 12 kills Enzo begrijp echt niet voordat die zo Campen.
    Moet zeggen dat ik niet echt last heb v die campers,de meeste kill ik wel.enkel die snipers zijn irritant ge ziet die lichtflits en het is te laat.
    Hetzelfde hier gisteren, campers ten top.
    Leuke was dat mijn team gewonnen heeft, en zelfs meer kills maakte dan het camp team.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    Bij mij hangt het er veel vanaf met welk wapen ik speel. Als ik 1 heb met super ads speed dan kan ik het meestal nog wel halen als ik niet de eerste ben die schiet. Bijvoorbeeld met de MP5 ofzo.
    Maar gisteren die nieuwe LMG vrij gespeeld en de ADS duurt dan 3 - 4 keer langer en dan ga ik elke keer dood. Zeer frustrerend.

Gisteren nog ene gezen op de killcam met een Kar, met een ads speed zoals ik heb op de mp5, WTF, nie normaal. Hoe komt ge daaraan?

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Bij mij hangt het er veel vanaf met welk wapen ik speel. Als ik 1 heb met super ads speed dan kan ik het meestal nog wel halen als ik niet de eerste ben die schiet. Bijvoorbeeld met de MP5 ofzo.
    Maar gisteren die nieuwe LMG vrij gespeeld en de ADS duurt dan 3 - 4 keer langer en dan ga ik elke keer dood. Zeer frustrerend.

Gisteren nog ene gezen op de killcam met een Kar, met een ads speed zoals ik heb op de mp5, WTF, nie normaal. Hoe komt ge daaraan?
    Ik ben die kilo aan t proberen op goud te zetten,ma die longshots da's maar zever.
    En soms met die bison. Niks op enkel groot magazijn en 2 semtex en een flash, blijft ge mee knallen vooral op shoothouse..
    Speel met dead silence,duw Da constant op en ge vliegt vooruit voor effe.en ne emp ook.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)

Er is een grip die je kunt vrijspelen, die de ADS verhoogt. Volgens mij ook één van de perks?

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel last van de campers? Ik vind dat het wel meevalt. Soms in een lobby lijkt het alsof iedereen ineens campt, en die zijn vreselijk frustrerend. Maar een lobby later is het weer heel doenbaar. Valt me wel mee.

Ik ben nu bezig met de challenges voor Well Equiped. Maar man, ik had misschien toch beter een andere gepakt. Ik zou dat hartje willen als charm , maar ik word er gek van: 30 frag kills, 30 stuns, 15 claymore kills... Zeker die eerste heeft héél lang geduurd. Eens zien of de rest wat beter vlot.

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht

Ik ben nu bezig met de challenges voor Well Equiped. Maar man, ik had misschien toch beter een andere gepakt. Ik zou dat hartje willen als charm , maar ik word er gek van: 30 frag kills, 30 stuns, 15 claymore kills... Zeker die eerste heeft héél lang geduurd. Eens zien of de rest wat beter vlot.
    Daar ben ik nu ook mee bezig. Shrapnel opzetten helpt al een beetje, dan heb je tenminste 2 granaten. Ik heb gisteren de stuns gedaan, nu de molotovs. Die zijn nog veel erger dan frags. Als dat geen direct hit is, dan gaat amper iemand dood.

Het helpt wel om hardpoint te spelen. Dan zit iedereen in de hardpoint en met een welgemikte worp heb je toch al 1 kill.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Daar ben ik nu ook mee bezig. Shrapnel opzetten helpt al een beetje, dan heb je tenminste 2 granaten. Ik heb gisteren de stuns gedaan, nu de molotovs. Die zijn nog veel erger dan frags. Als dat geen direct hit is, dan gaat amper iemand dood.

Het helpt wel om hardpoint te spelen. Dan zit iedereen in de hardpoint en met een welgemikte worp heb je toch al 1 kill.
    Ugh, kijk ik niet naar uit. Misschien is Hardcore een betere optie daarvoor... In WWII heb ik zo mijn pistols gelevelled, omdat ze 1-shot-kills worden.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    HC heeft inderdaad op dat punt één groot voordeel, bijna one-hit-kills en geen auto healing.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Eigenlijk vond ik die molotovs nog erg vlot gaan Je had me te veel schrik aangejaagd, Jack|Herrer, dus was ik naar HC getrokken. Daar heb ik de eerste 7 gehaald of zo. Inderdaad, one hit kills, maar het grote nadeel was dat er daar gigantisch veel gecampt wordt, en ik echt heel vaak dood ging voor ik iemand had...
    Dus maar even in de gewone lobby weer geprobeerd, en daar ging het echt nog wel vlot. Zit nu aan 20/25 met mijn methode FFA, Restock en Shrapnel als perks, flash/stun en molotov. Eerst flashen/stunnen en dan de molotov erachteraan. De eerste is half gelukt, de tweede een plezante en de derde het schoolvoorbeeld (ik wist niet dat mijn mic nog opstond )

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zat ik al maar zo ver. Ben van ellende overgeschakeld naar de pistol kills die ik moet doen. Dat gaat tenminste wat vooruit.

De deagle is echt wel een beest.

Pagina 38 van 44 Eerste ... 28343536373839404142 ... Laatste

Regels voor berichten