Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heeft er nog iemand het gevoel dat dit als mmo met eigen characters veel meer potentieel had dan als singleplayer met de vaste characters van altijd?
    PSN: Rurouni1560

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    944 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KFoxx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb niets met DBZ maar wil ze ook wel proberen nu het meer RPG is. Roep maar als je hem uit hebt en er van af wil .
    Doe ik
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem

Majin-Luffy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook gekocht vrijdag. Nu net Zarbon verslaan. Sommige cutscenes zijn grafisch echt
    Sidequests wat saai maar wel leuk dat er wat Dragon Ball - cameo's in zitten (master Shen, Eighter, Tao Pai Pai, Nam,. .. )

Kakarot vind ik toch leuker dan FigherZ.

X-Vision's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb gisteren episode 1 uitgespeeld en ik ben niet echt onder de indruk. Ik hoop dat er vanaf episode 2 meer te doen gaat zijn.
    Zelfde vijanden die ge alle 5 minuten tegenkomt in de open wereld, weinig side quests en randactiviteiten, en ik weet nog altijd niet waarom ik die orbs zit te verzamelen?

De enige pluspunten tot nu toe zijn de gevechten tegen de "bazen", en de cutscenes zijn echt wel top. Collectibles als ik ze vind zijn leuk want allemaal kaartjes van de originele DB serie.
    The road to success is always under construction.

DontKnow_id's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-Vision Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb gisteren episode 1 uitgespeeld en ik ben niet echt onder de indruk. Ik hoop dat er vanaf episode 2 meer te doen gaat zijn.
    Zelfde vijanden die ge alle 5 minuten tegenkomt in de open wereld, weinig side quests en randactiviteiten, en ik weet nog altijd niet waarom ik die orbs zit te verzamelen?

De enige pluspunten tot nu toe zijn de gevechten tegen de "bazen", en de cutscenes zijn echt wel top. Collectibles als ik ze vind zijn leuk want allemaal kaartjes van de originele DB serie.
    Die orbs zijn om je skills te kunnen upgraden.

Verstuurd vanaf mijn MI 8 met Tapatalk
    ~ Playing: Veel te veel. ~
    ~ Platinums: 77PSN 100%: 16 ~
    ~ PSN: DontKnow_id ~
    ~Latest Platinum: Borderlands 3~

lordfett's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    tot in de frieza saga gespeeld en het gewoon afgezet, toch vooral een gevoel van meer van hetzelfde. echt veel "RPG" is er toch ook niet aanwezig hoor. ik vrees dat de DB games nooit echt gaan veranderen tbh. vrij rondvliegen in de wereld was wel ff leuk, maar al snel kom je tot de conclusie dat er in de open world ni veel te doen is. customisation nihil. positieve zijn idd wel de cutscenes en fight animaties. deze horen zeker bij de betere van de laatste jaren.

maar dan raad ik toch nog eerder Xenoverse aan, veel meer het gevoel van RPG bij die game.

Majin-Luffy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Uitgespeeld en platinum behaald na 33u 43min.

Goed spel! Enkele bevindingen;

Grafisch zijn sommige cutscenes super! Vooral setpieces zijn erg goed gedaan met effecten en gezichtsuitdrukkingen. De tussenfilmpjes zijn soms wat mediocre.
    De wereld is wel tof gedaan maar het zou toch gelukt hebben om in 1 grote wereld te vliegen? Kijk naar AC Odyssey of Witcher 3. Moet toch lukken?
    Geen Snake Way, Goz en Mez, training King Kai. Wat jammer … Maar het grootste gemis voor mij dan toch is de ‘Over 9000’-scene die niet in de Saiyan Saga zit ☹.
    Frieza Saga is heel goed gedaan.
    Geen Final Flash vs Cell/ Super Buffed Trunks scene tegen Cell … M’n favo-momenten van de serie! Komaan, Recoome krijgt een CGI-scene met z’n aanval op Vegeta maar Final Flash krijgt er geen? Not cool!
    Buu Saga voelde wat lang aan … + geen Spirit Sword vs Buu :o en Inside Buu!
    De intermissions, zoals tussen Frieza en Cell mochten gerust wat vlugger gaan. Na 2 keer achter materials te zoeken heb je het uiteindelijk wel gehad … maar dan komt er een 3e persoon. ARGH.
    RPG elementen idd wat magertjes he. Zelf je stats bepalen als je levelt zou al veel maken. (zoals Xenoverse 1 & 2)

Final Score: 8/10
    Wel benieuwd wat de DLC brengt.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten