Pagina 1 van 2 12 Laatste
    HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Warhammer: Chaosbane

officiële site

release: 4 juni 2019
    genre: ARPG
    dev: EKO Software (FR)

Warhammer: Chaosbane.

Taking place in iconic Imperial locales such as Praag or the old capital of Nuln, up to four players will take up arms against the hordes of chaos - and hopefully survive long enough to make a difference in the world where a single life is but a fleeting shadow.

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 26 maart 2019 om 11:22 Reden: release
    You are a can.

iTrader
    4 (100%)
    Ik heb het maar zo goed mogelijk proberen in te vullen naar andere voorbeelden hier, als het anders moet, pas maar aan hè

Zag er gewoon nog geen thread van en is toch eentje om in de gaten te houden denk ik. ARPG's, yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
    You are a can.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb het maar zo goed mogelijk proberen in te vullen naar andere voorbeelden hier, als het anders moet, pas maar aan hè

Zag er gewoon nog geen thread van en is toch eentje om in de gaten te houden denk ik. ARPG's, yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
    Ik dacht dat Goldrusher al gepasseerd was, dus ziet er goed uit.

Over de game: hopelijk beter als die andere ARPG van Warhammer. Maar de beelden zien er toch stukken beter uit.
    PSN tichke

iTrader
    4 (100%)
    Demon Hunter zit ook al in het spel blijkbaar

Ook al een beetje info over endgame (waar we hopelijk snel wat beelden van gaan krijgen) modes:

- Boss rush (zo snel mogelijk een baas uit de campaign omleggen)
    - Relic hunt (hierin kan je zelf de parameters van een missie instellen naargelang het type loot dat je zoekt)
    - Expeditions (random generated dungeons, te vergelijken met rifts/maps misschien?)

Geen idee of deze de volle prijs waard is, maar ik hoop het alvast. Diablo 3 heeft stilaan zn tijd wel gehad en hoewel POE fantastisch in elkaar zit voor die hard ARPG fans is het toch niet helemaal mijn ding (ik speel gewoon echt niet graag met ne fucking compendium naast mij om min of meer te begrijpen wat alles doet en wat de bedoeling is )

Rhykker maakte in een stream de opmerking dat hij het qua depth enz min of meer met Grim Dawn vond te vergelijken en dat zou mooi zijn. Ergens middenin casual en hardcore dus.
    You are a can.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    43 (100%)
    Deze ga ik toch ook in het oog houden!

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Niet veel animo voor dees maar toch: Binnen 12 uurtjes early acces (preorders - deluxe/magnus) release en langggg weekenddd

biotek's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    pre-load staat klaar zullen eens zien morgen

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ging deze eerst binnenhalen maar fysieke magnus edition is uitgesteld. Zal volgende week zien, ik hou wel van arpgs (ben aan het wachten op torchlight vooral).

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Let me know! Altijd fan geweest van de Warhammer realm (zelf nog de tabletop gespeeld vroeger, Dwarfs xD)

iTrader
    14 (100%)
    eerste indruk ok , ben wel nog maar lvl 13 op Normal met Konrad. moeilijkheidsgraad schommelt precies wel met bepaalde vijanden (aka veel hitpoints en veel aoe schade op momenten terwijl je andreren gewoon omver loopt)
    geen open wereld , je vertrekt steeds van de tower hub op missies . toch wel grappig dat in dit soort games de eerste levels/missies altijd sewers zijn .
    itemization lijkt beperkt en karaktergebonden. konrad = zwaard en schild en heavy armor en momenteel kom ik enkel maar zwaarden en schilden tegen met andere kleurtjes/motiefje met andere stats idem voor armor. toch al een 5 tal verschillende modellen gezien.
    Denk dat je meer naar stats zal moeten zien dan lootvariatie. beetje jammer voor mij ik hou van lootfarmen en je uitelijk aan te passen.

edit : beetje gameplay en blijkbaar toch andere wapens heb een mace gevonden ondertussen ...

Laatst gewijzigd door biotek; 31 mei 2019 om 13:46

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik amuseer me met het spel maar ik vrees dat dit game zoals het nu is snel gaat uitgedoofd zijn.

De campaign is flinter dun, zowel in content als in "verhaalijn".
    Ik zat op +-12 uurtjes door de campaign.
    Ik heb eerst alle 4 de classes naar level 10 gebracht en dan main game uitgespeeld met de woodelf. (poison/pet build gemaakt)

Na main game ben je limited tot expedities (zelfde map campain met events), Boss rushes (kwil niet spoilen maar je moet niet ver kunnen tellen om ze allemaal op te noemen), en invasions (nog niet gedaan, niet beschikbaar, maar vermoed dat ook hier het flinter dun is ). En relic runs (haal je meeste equip uit)

De moeillijkheids graden zijn onozel, tot chaos 3 voel je op level 50 weinig verschil, 4 en 5 voel je het wel maar enkel solo.
    Boss rush met een party bijvoorbeeld is zelfs op chaos 4 en 5 (hoogste) redelijk simpel te noemen.

Ik heb gisteren nog een beetje twitch zitten kijken en er waren streamers die na 1 dag al full set equipped waren (chaos 5 boss runs),
    en neen je kan ze geen end game rushers noemen.
    Het gaat gewoon snel en is te makkelijk. Ik ben ook geen super gamer en zit meestal mijlen ver achter op gevorderde gamers, niet in dees.

Mensen die dit willen vergelijken met POE of Diablo, het leunt dichts aan bij diablo, maar dan is diablo nog uitdagender en dat zegt genoeg.

Cosmetisch moet je niet veel verschil verwachten in equip, denk dat ik 3-4 grote verschillen heb gezien op heel mijn play.
    Zelfde met de levels, in iedere chapter ga je iedere keer naar dezelfde map, er komen dan delen bij maar is wel dezelfde map.

Grootste bummer is wel het feit dat ik zie dat je kan betalen om meer fragments gedropt te krijgen, en dat is wel lame.
    Zou geen betalende feature mogen zijn imo.
    Niet omdat ik vind dat er een voordeel is voor een betalende speler, maar wel omdat er nu wellicht geknipt is in de standaard hoeveelheid fragment drops.
    En zijn het nu net die fragments waar ik op level 50 veel te weinig van heb om mijn talentree punten te kunnen ingeven... dat is toevallig

Ookal krijgt de game redelijke scores, ik denk dat er ook review sites gaan zijn die binnen een week veel lagere scores zullen uitdelen dan de gemiddelde 8/10 dat het nu krijgt, vooral op de punten die ik aanhaal.
    Laatst gewijzigd door Hoffman; 7 juni 2019 om 09:15

iTrader
    4 (100%)
    Ik amuseer er mij serieus mee, de core mechanics van skills enz zijn bangelijk.
    Spel heeft wel serieus wat werk qua endgame en content om er echt een grind game van te maken. Maar das vaak zo met APRG's.
    Hopelijk verkoopt het goed genoeg om er een lange termijn project van te maken, want het potentieel is er!

Heb momenteel een endgame build met Vollen die echt als zot door die Relic Hunts blaast, zotte synergy op sommige skills haha

Ach ja, anders is er in ieder geval op Xbox ook al Grim Dawn om naar uit te kijken en ik zie Wolcen (als ze dat ooit eens af krijgen haha) ook nog wel naar console komen.
    Laatst gewijzigd door HelpYouFall; 4 juni 2019 om 11:58
    You are a can.

iTrader
    14 (100%)
    jammer dat grim dawn niet naar ps4 komt , blijkbaar ooit afgewezen door sony

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Deze is tot nu eigenlijk onder mijn radar gebleven, maar nu ik het zo zie toch serieus zin om dit ook aan te schaffen. Alleen twijfel ik wel serieus om er de volle pot voor te betalen omdat de content echt wel heel beperkt lijkt...

chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik wil em ook niet aan de volle pot kopen op ps4 en twijfel om hem daarom op pc te kopen... maar volgens de sys requirements volstaat mijn grafische kaart niet...kak
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten