Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: Hollow Knight

eightytwo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb je trouwens al eens geprobeerd om met de directional buttons te bewegen in plaats van de linkerstick? Zit daar ook input lag op?

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    69 (99%)
    Ofwel ligt het gewoon aan je tv en heeft die inputlag
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    154 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eightytwo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb je trouwens al eens geprobeerd om met de directional buttons te bewegen in plaats van de linkerstick? Zit daar ook input lag op?
    Ja, maakt geen verschil, de analogs zijn beter om het verschil in het gifje zichtbaar te maken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    Ofwel ligt het gewoon aan je tv en heeft die inputlag
    Neen man, heb ik toch al gepost hierboven. Ik heb bij Resogun hetzelfde "links/rechts bewegen" clipje gemaakt en daar heb ik twee frames lag ten opzichte van de analog die de kant raakt, bij Hollow Knight is dit vijf dus minstens het dubbele. Ik snap dat die MU61XX niet de beste TV is en ik zal het later eens op de KS testen, maar dat verklaart toch niet waarom het bij deze game zo is.

vs

Duidelijk toch.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ga het thuis eens testen, ik heb nooit last gehad van lag (of is me niet opgevallen) vond net bij HK de controls zeer snappy. Vreemd.
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

eightytwo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ja, maakt geen verschil, de analogs zijn beter om het verschil in het gifje zichtbaar te maken.
    Ik heb net eens gedubbelcheckt of het hier ook zo is... Zo goed als niets van input lag, zowel met een DS4 die bij de launch PS4 zat, als een nieuwe DS4.
    Beweegt je character meteen als je heel kleine tikjes geeft tegen de linkerjoystick?

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eightytwo Bekijk bericht
    Ik heb net eens gedubbelcheckt of het hier ook zo is... Zo goed als niets van input lag, zowel met een DS4 die bij de launch PS4 zat, als een nieuwe DS4.
    Beweegt je character meteen als je heel kleine tikjes geeft tegen de linkerjoystick?
    Wou ik ook net gaan vragen.
    Misschien is de deadzone van de analog stick gigantisch.
    Maar hij heeft het ondertussen ook al getest met de directional buttons.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    154 (100%)
    Neen, ik zit wel met een beetje deadzone in Hollow Knight, klopt. Maar ook hier bij bijvoorbeeld Resogun getest en daar beweegt mijn ship bij het kleinste tikje dus lijkt mij geen hardware probleem, verklaart inderdaad ook niet waarom d-pad of springen met zo'n lag zit. Ik denk, nu na wat langer spelen, eigenlijk ook dat aanvallen met dezelfde lag zit maar dat het me in het begin minder opviel. Reinstall, nieuwe game, andere controller, ... niets helpt ook al was het in de eerste plaats al zinloos om het toch te proberen. Enige optie is een ander scherm maar ook dat verklaart de werking in andere games niet.

Nu ja, ik ga er geen pagina's meer over door blijven gaan, bedankt voor de hulp en het is al zonde dat de helft van de thread erover gaat bij zo een game.
    De gifjes spreken voor zich en vind er geen oplossing voor, spijtig. Na vijf werelden begint de frustraties toch wat op te komen als ik weer een hele wereld moet doorkruisen na de zoveelste mistimede sprong om mijn geo's proberen terug te winnen. Zelfs moest ik toch stoppen met spelen niet enorm teleurgesteld over de aankoop, schitterende game!

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    69 (99%)
    Heeft je tv een game modus? Zet die daar eens op
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Als je
    Spoiler:
    uit kunt spelen met deze lag ben je wel een beest!

Magere troost waarschijnlijk...
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten