Pagina 6 van 32 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Discussie: NBA 2K19

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polleforever Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    MyCareer cutscenes kunnen nu wel geskipped worden
    En The Prelude kan volledig geskipped worden voor elke carriere na de eerste
    (Bron Ronny2k twitter)
    Voor het farmen van vc ni slecht

Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polleforever Bekijk bericht
    MyCareer cutscenes kunnen nu wel geskipped worden
    En The Prelude kan volledig geskipped worden voor elke carriere na de eerste
    (Bron Ronny2k twitter)
    Praise the lord Echt irritant vorig jaar. Wou je park spelen met maten, 'ik ga nog snel outfit aanpassen' -> hop 10 min cutscene aan uw rekker ...
    MyTeam aanpassingen zien er wel cool uit! En dat van die VC, ik open sowieso nooit packs in MyTeam. Op AH spelen brengt sowieso meer op
    PSN: Xavve

Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Ma djeezes zeg ... Voor mij geen MyTeam zonder AH. Hopelijk trekken ze het niet door naar België.

STATEMENT NETHERLANDS

English:
    The Kansspelautoriteit have stated that games which include ‘loot box’ style mechanics violate gambling laws in the Netherlands if the in-game items they contain are transferable. While we disagree with this position, we are working to comply with Kansspelautoriteit’s current interpretation of these laws. As a result, we have made some local changes to the MyTeam mode. These changes are necessary in order for us to accommodate the Kansspelautoriteit’s interpretation of the Dutch Betting and Gaming Act. Specifically, we will be turning off access to the Auction House. MyTeam packs can still be purchased in the normal manner. We will be continuing conversations with the Kansspelautoriteit in order to explain our view on how NBA 2K and the Auction House already comply with local laws. If you agree, we recommend that you contact your local government representative to communicate your opinion. We will keep the community posted on any developments. We apologize for any inconvenience.

Nederlands:
    Volgens de Kansspelautoriteit zijn games met zogenaamde 'loot boxes' in strijd met de Nederlandse Wet op de kansspelen als de game-items die ze bevatten overdraagbaar zijn. Hoewel we het hier niet mee eens zijn, willen we voldoen aan de huidige interpretatie van deze wetgeving door de Kansspelautoriteit. Als gevolg hiervan hebben we een aantal lokale aanpassingen gedaan aan het speltype MyTeam. Deze aanpassingen zijn noodzakelijk om te voldoen aan de interpretatie van de Wet op de kansspelen door de Kansspelautoriteit. Specifiek zullen we de toegang tot het Auction House afsluiten. MyTeam-packs kunnen nog steeds op de gebruikelijke wijze worden gekocht. We blijven in gesprek met de Kansspelautoriteit om uit te leggen hoe NBA 2K en het Auction House al voldoen aan de nationale wetgeving. Als je het hiermee eens bent, raden we je aan contact op te nemen met de lokale overheid om je standpunt duidelijk te maken. We zullen de community op de hoogte blijven houden van verdere ontwikkelingen. Onze excuses voor het ongemak.

https://www.2k.com/myteaminfo/nl/
    Laatst gewijzigd door Goldrusher; 22 augustus 2018 om 21:49

iTrader
    51 (98%)
    Dit was de regel voor NL niet voor BE dacht ik

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Geef het nog weekje of 2 en het is hier in ons land ook.
    Gewoon triestig, dat ze packs aan willen vallen ja, maar de ah daar moet je geen echt geld in stoppen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Geef het nog weekje of 2 en het is hier in ons land ook.
    Gewoon triestig, dat ze packs aan willen vallen ja, maar de ah daar moet je geen echt geld in stoppen.
    Ze zouden beter iets doen aan de L die niet met geld kunnen omgaan.

Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Ja klopt, maar kans is groot dat ze het over dezelfde kam scheren voor België vermoed ik.

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    Er staat al een statement over de Belgische versie op de site:

STATEMENT BELGIUM

English:
    The Belgium Gaming Commission (BGC) has stated that games which include certain ‘loot box’ style mechanics violate gambling laws in Belgium. While we disagree with this position, we are working to comply with the BGC’s current interpretation of these laws. As a result, we have made some local changes to the MyTeam mode. These changes are necessary in order for us to accommodate the BGC’s interpretation of the Belgian Gaming Act. Specifically, we will be turning off the ability to purchase packs with premium (non-earned) currency/VC.Gamers are still able to acquire packs with MyTeam points. We will be continuing conversations with the BGC in order to explain our view on how NBA 2K and MyTeam pack purchases already comply with local laws. If you agree, we recommend that you contact your local government representative to communicate your opinion. We will keep the community posted on any developments. We apologize for any inconvenience.

Volgens de Belgische Kansspelcommissie zijn games met bepaalde 'loot box'-elementen in strijd met de Belgische kansspelwetgeving. Hoewel we het hier niet mee eens zijn, willen we voldoen aan de huidige interpretatie van deze wetgeving door de Belgische Kansspelcommissie. Als gevolg hiervan hebben we een aantal lokale aanpassingen gedaan aan het speltype MyTeam. Deze aanpassingen zijn noodzakelijk om te voldoen aan de interpretatie van de Belgische kansspelwetgeving door de Belgische Kansspelcommissie. Specifiek zullen we de mogelijkheid om packs te kopen met premium (niet zelf verdiende) currency/VC uitschakelen. Je kunt nog steeds packs kopen met MyTeam-punten. We blijven in gesprek met de Belgische Kansspelcommissie om uit te leggen hoe NBA 2K en de aankoop van MyTeam-packs al voldoen aan de nationale wetgeving. Als je het hiermee eens bent, raden we je aan contact op te nemen met de lokale overheid om je standpunt duidelijk te maken. We zullen de community op de hoogte blijven houden van verdere ontwikkelingen. Onze excuses voor het ongemak.

https://www.2k.com/myteaminfo/be/

iTrader
    51 (98%)
    Kan ik wel mee leven. Heb er nooit geld ingestoken. Al wou ik het dit jaar wel eens doen met het geld van mijn verkochte MT. Maar dat zal dan naar een ander spel gaan

iTrader
    4 (100%)
    Het verbieden van packs te kopen met gekochte currency (VC) kan ik nog begrijpen. Als ik mij niet vergis waren er vorig jaar bundel packs die enkel te koop waren met VC en heel duur waren. Als je die wilt openen wordt je eigenlijk verplicht om echt geld te spenderen. Het AH verbieden waar je met verdiende currency (MT) spelers kan kopen om je team beter te maken is belachelijk. Op welke manier heeft kaarten kopen en verkopen met MT die je verdient door het spel te spelen iets te maken met gokken en de kansspel commissie?

Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Ze zeggen voor BE wel niets over het Auction House?

iTrader
    4 (100%)
    https://www.youtube.com/watch?v=S3Lhb1Rg0Ds

Gameplay video Lakers - Warriors

Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    De editie met LeBron mag niet verkocht worden in België, GM heeft klanten al op de hoogte gebracht en pre-orders werden omgezet naar de gewone versie. Khoop dat MM het aan z'n broek lapt, maar ik vrees dat ik ook nog een mail ga krijgen

iTrader
    51 (98%)

iTrader
    51 (98%)
    ik mis zie hier iets aan de gameplay, in deze trailer het is precies niet zo smooth of traag ofzo..

Pagina 6 van 32 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten