Pagina 24 van 24 Eerste ... 142021222324

Discussie: FIFA 19

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Alsof mensen Fifa niet kopen om gewoon onder maten (off/online) te spelen? (Seasons, tornooien, pro clubs, ... anyone?)
    En nu de CL en Europa League licenties aangekocht zijn zal de careermodus ook wel weer genoeg gespeeld gaan worden.
    Dan is 50/65 euro voor een game dat je maar 1 jaar speelt overpriced hoor. Ik ga mijn statement trouwens niet intrekken hoor. Ik zeg niet dat er geen mensen zijn die FIFA kopen omwille van andere redenen dan UT hoewel dit zoals KBE zegt bij het merendeel van de gevallen niet zo het geval zal zijn. Incidenteel zullen we dan wel eens onder maten eens een matchke tegen elkaar spelen, dat doe ik zelf ook. Maar dat is mijn punt niet. Ik zeg dat EA quasi alles van development in hun game in Ultimate Team steekt, en dat de carrièremodus of pro clubs al jarenlang gewoon puur genegeerd worden. Ook omwille van commerciele redenen. Als 30/35% dat FIFA koopt geld steekt in UT, gaan ze zich ook alleen maar bezig houden met hun melkkoe. Als de carrièremodus leuker was uitgewerkt, zou ik het zeker spelen, maar dat doe ik dus niet. Pro Clubs speel ik wel, maar is een enorme bron van ergernis en absoluut bugged en glitched as fuck.

En een beetje respect voor iemand zijn mening is ook niet te veel gevraagd zeker? Smileys zoals :lachen: mogen gerust achterwege gelaten worden.
    People should be taught how to think, not what to think.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    598 (100%)
    Heb ik die modus ook al gespeeld maar mij kan het niet boeien uiteindelijk zijde gewoon constant kaartjes aant kopen verkopen, zo heel veel speel ik toch niet online en zeker geen fut. Meestal speel ik gewoon matchkes tegen mijn zoon en career nu zijn er zeker leuke toevoegingen no rules, overleven enz + the yourney dat ik graag speel. Komt nog eens bij dat CL en EL er in zitten dus voor mij genoeg verbeteringen om een aankoop te rechtvaardigen
    PSN: kenneke10
    Ps4 pro/ nintendo switch /psvita/ PS3

ChainsawVHS's schermafbeelding
    iTrader
    43 (98%)
    Die CL hebt ge toch gezien na 1 match? Alsof dat genoeg vernieuwing voor een jaar is. Carrière en profclub letterlijk niks veranderd in wat ik gezien heb op twitch/YouTube. No buy dus.
    I have come here to chew bubblegum and kickass, and im all out of bubblegum

PSNChainsawVHS

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zaza is een beest! Een echt beest! 7 doelpunten op 3 wedstrijden (2 wereldklasse, 1 professioneel), echt niet normaal! Gomez 2 keer gescoord, Milinkovic-Savic, Hysaj en Belotti 1 keer.
    People should be taught how to think, not what to think.

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    mijn team is echt zoooo slecht

afgemaakt in squad battles

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Welke modus raden jullie eigenlijk in mijn geval aan? Voor een bronze team, of een D-ploegje...

Heb soms goede matchen maar ben helemaal geen consistente/goede speler...

Dus waar verdien ik het meeste coins mee??

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    kmoet al tegen een kerel spelen op squad battles met bale messi inform hazard etc...ik heb een half bronze half gouden ploegske :unsure;

edit; alle 4 verloren tegen monster teams en spel is een paar uur uit
    Laatst gewijzigd door Kiiilerke; Vandaag om 07:24

Pagina 24 van 24 Eerste ... 142021222324

Regels voor berichten