Pagina 57 van 64 Eerste ... 747535455565758596061 ... Laatste
    Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Daar geef ik u gelijk in.
    In de tijd heeft Microsoft, met veel bombarie, Rare opgekocht en veel heeft het niet opgebracht. Buiten de deftige launch games Kameo en Perfect Dark, voor de xbox360 notabene, weet ik verder van geen goede games.
    Kwa nieuwe en goede exclusieve heeft de Playstation een dikke streep voor. Natuurlijk zullen die games niet iedereen aanspreken en het zijn niet allemaal topgames (bv: the order kreeg veel negatief commentaar) maar neemt niet weg dat Playstation met nieuwe exclusieve probeert af te komen.
    We weten al dat Halo 6 er aankomt, een nieuwe Forza er aankomt en op basis van het open einde komt er zeker een nieuwe Gears of War. Ik speel enorm graag Forza, Gears of War en Halo maar met de nieuwe Xbox series mag er toch een nieuwe IP komen.
    en zelfs dat was een remaster van het al bestaand N64-spel

't Is zoals bernie zegt: het feit dat die concurrentie er is, en de verschillende spelers mekaar scherp houden, is voor ons denk ik alleen maar positief.
    formerly known as LessThanJake

steam
    psn

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Via Pinata was de shit! Schandalig dat we daar geen vervolg meer van krijgen.

Verder vind ik het wel deels een beetje de verantwoordelijk als fan van games om rekening te houden wie er weldegelijk originele content pushed en simpelweg het meeste respect heeft voor de consument.

In dat opzicht is deze generatie Sony de grote winnaar. 360 VS PS3 geef ik dan net de edge aan Microsoft, zeker qua originele ip, online infrastructuur en xbla/indie development.

Nintendo zaag ik nog het meest op, simpelweg omdat ze echt de Apple zijn geworden van de consoles. Innoveren zogoed als niks meer en prijs/kwaliteit zijn ze hallucinant duur voor de verouderde hardware en gerecycleerde software dat ze pushen. Odyssey is een meesterwerk, maar ten tijden van Snes, N64 en de Cube keek ik echt uit naar wat Nintendo ging doen.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Over Nintendo gesproken, eens die nieuwe PS5 en Xbox Series uitkomen moeten die toch met iets nieuw afkomen want de huidige switch lijkt me toch geen console die nog vele jaren kan meegaan. Handheld spelen valt goed mee maar eens je hem aansluit op een TV is het toch allemaal minder. Misschien komt er een switch Pro.
    Zou nintendo feitelijk nog het budget hebben om ooit nog op gelijke hoogte te komen als Sony en Microsoft? Heb het gevoel dat ze sinds flop van de gamecube wel met alternatieve consoles moeten afkomen want met alle respect ze leven vooral van hun eigen toppers zoals Zelda, Mario, Luigi enz. Wel allemaal pareltjes.

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Over Nintendo gesproken, eens die nieuwe PS5 en Xbox Series uitkomen moeten die toch met iets nieuw afkomen want de huidige switch lijkt me toch geen console die nog vele jaren kan meegaan. Handheld spelen valt goed mee maar eens je hem aansluit op een TV is het toch allemaal minder. Misschien komt er een switch Pro.
    Zou nintendo feitelijk nog het budget hebben om ooit nog op gelijke hoogte te komen als Sony en Microsoft? Heb het gevoel dat ze sinds flop van de gamecube wel met alternatieve consoles moeten afkomen want met alle respect ze leven vooral van hun eigen toppers zoals Zelda, Mario, Luigi enz. Wel allemaal pareltjes.
    Het gerucht is er dat er een switch pro komt met 4K, maar neem het maar met een korrel zout.
    Ik bash trouwens niet op MS of Nintendo, maar ik vind dat MS, en EA ook bijv, veel studios kapotmaken door ze hun creativiteit te ontnemen. Voor hetzelfde geld hadden we nu nog altijd enorm uitgekeken naar een C&C, Theme park/Hospital, Banjo & Kazooi look-a-like etc maar nee, die studio's/games kennen de nieuwe gamers niet meer en dat is zonde want dat waren evengoed steengoede games
    Royal Antwerp F.C.
    Mac Mini 2018 i5 - Acer Predator X34 - Synology 716+II - Macbook Pro 2016 - iPhone X - Apple HomePod - Sony A1

younglink's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shyheim Bekijk bericht
    en zelfs dat was een remaster van het al bestaand N64-spel

't Is zoals bernie zegt: het feit dat die concurrentie er is, en de verschillende spelers mekaar scherp houden, is voor ons denk ik alleen maar positief.
    Perfect Dark Zero, de launchgame, was een prequel, geen remaster. De remaster van het origineel is pas aantal jaar later gekomen.
    PSN: younglink
    Playing: (PS4) / (PC) Ghost Recon Wildlands
    A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad. Shigeru Miyamoto
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door younglink Bekijk bericht
    Perfect Dark Zero, de launchgame, was een prequel, geen remaster. De remaster van het origineel is pas aantal jaar later gekomen.
    Inderdaad en met voor in die periode een zalige multiplayer via Xbox-live. Uren heb ik versleten aan dat spel.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Perfect dark op de n64 echt zot gespeeld tegen die ai bots

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    2de jaar op rij dat PS niet op E3 aanwezig gaat zijn, khad ze toch dit jaar verwacht.

mijas65's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nogal rare beslissing paar maand voor dat beide consoles uitkomen alle aandacht aan de concurentie geven . En ze hun dan nog maanden op voorhand op dat moment laten voorbereiden .
    Ofwel hebben ze er teveel vertrouwen in door de ps4 of ze weten door de leaks al dat ze helemaal niet kwa power aan de nieuwe xbox gaan geraken .
    psn : mijas65

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gerucht doet toch dat er in februari een speciaal PS event komt? Lijkt me veel interessanter dan te verzuipen tussen het E3 geweld, integendeel. Ze kunnen PS5 aankondigen, dan afwachten wat E3 geeft en als concurrentie met zaken komt die 'beter' zijn dan de PS5, kunnen ze nog aanpassen of berichten dat ze dat ook hebben. Toch zéér benieuwd, ben 99% zeker dat ik dit jaar afscheid neem van pc gaming en terug naar console ga. Heb nu al te weinig tijd, enige wat ik nog af en toe eens doe is op switch gamen dus ja...

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Lijkt me net logisch. De kost voor een simpele booth op E3 kost al +- 50.000$. us als een bedrijf als Sony een hele voorstelling in een hal wilt doen zit je al snel op + 100.000$. Dan kan je jezelf al gaan afvragen of het die prijs waard is terwijl je de persaandacht moet delen met andere bedrijven. En niet te vergeten dat E3 toch een pak minder volk trekt de laatste jaren.

Dan kan je als bedrijf best je eigen event hosten waarbij alle media aandacht op dat moment naar uw product gaat.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ze beginnen deze week nog met een event die een maand zal duren, tot 16 februari. Afsluiten met reveal event?

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sony heeft E3 simpelweg niet meer nodig. Waste of recources.

Fredddy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ale das dan toch al 1 presentatie minder in Juni waarvan ik de zoveelste Assassins Creed trailer moet aanschouwen.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Sony heeft E3 simpelweg niet meer nodig. Waste of recources.

Dit dus.

Pagina 57 van 64 Eerste ... 747535455565758596061 ... Laatste

Regels voor berichten