Pagina 56 van 70 Eerste ... 64652535455565758596066 ... Laatste
    Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [DZM]Gorak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    12teraflops of 9.2 teraflops tis allemaal mooi maar als de games met 9.2teraflops al 60fps 4K halen waarom heb je dan 12teraflops nodig?
    Ik weet niet hoe het juist met Ray tracing zit. Maar waarschijnlijk vergt dat ook wel veel kracht van uw console. En dan heb je kracht nodig om 60 frames te behouden denk ik dan... Hopelijk weten we binnenkort meer!
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Inderdaad maar spraken de meeste leaks niet van een aparte chip enkel bestemd voor de raytracing?

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KFoxx Bekijk bericht
    Inderdaad maar spraken de meeste leaks niet van een aparte chip enkel bestemd voor de raytracing?
    Er werd op resetera idd over gespeculeerd. Maar dat zou ik wel straf vinden. Achja, we zullen zien. In ieder geval zijn de dev kits van de ps5 9,2 TerrafLOps rdna. Wat al echt veel is. Maar ik denk niet dat het de definitieve specs zijn(dikwijls heb je voorlopige dev kits die nog niet de power van het uiteindelijke toestel hebben). Natuurlijk, sommige beweren dat het wel de definitieve specs zijn, en dat de prijs 399 is. Wat een extreem scherpe prijs zou zijn. Maar ik verwacht 499 of 549. Ben gewoon heel benieuwd naar de specs. Eigenlijk, als de console meer dan 10 tflops rdna gaat hebben, met ultra snelle SSD, noem maar op, eigenlijk is 599 dan nog een spotprijs. Maja, dat gaat niet gebeuren. Weet alleen niet hoe ze het gaan verwezenlijken allemaal... Afwachten...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ELI5: TFLOPS
    formerly known as LessThanJake

steam
    psn

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    449 EUR, koopje als die prijs zo ga zijn.
    Sony en Microsoft mogen mij verrassen maar 449 Euro, op launch day, voor een nieuwe en krachtigere console kan ik moeilijk geloven. Een PS4 pro en Xbox one X kosten respectievelijk, zonder promoties, 399 euro en 480 euro. Voor die 480 euro krijg je bij de xbox one x een download code van game erbij.

Ik gok tussen de 499 en 549 euro.
    De PS3 koste in de tijd, als ik correct ben, 599 euro? Dit kwam grotendeels door de in zijn begin fase zijnde Blu Ray speler. Iedereen zegt dat de PS3 slecht verkocht door zijn hoge prijs maar feitelijk verkocht de PS3 in het begin, launch periode, goed maar dit stokte snel door zijn belabberde aantal goede games en het merendeel van de games waren ook nog eens slechtere multiplatform games dan op de xbox 360 door de moeilijke CELL technologie. En kwam er ook nog eens bij dat de PS3 later uitkwam dan de X360 en deze ook nog eens goedkoper was. Prijs zakte wel redelijk snel of gaven er games bij en met de kost van Uncharted begon de PS3 beter te verkopen.
    Betwijfel of één van de twee het zou wagen om een console aan 599 te verkopen terwijl een andere 499 zou vragen. Ik denk dat vooral Microsoft deze fout niet ga maken na hun debacle met de Kinect.
    Laatst gewijzigd door M2Competition; 11 januari 2020 om 14:37

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCeet Bekijk bericht
    Nieuwe waslijst aan leesvoer:
    Gepost op 4Chan

Spoiler:

Bron: /v/ - PS5 "secret" information - Video Games - 4chan
    Een reclamelijstje dat letterlijk alles heeft wat een consument wilt horen gepost onder een anonieme account op een forum. Jaja.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    alles wijst ernaar dat series x 12 tflops rdna
    Is die 12 teraflops beter dan één grote flop? Kwestie van dat ik kan inschatten of deze generatie beter zal zijn dan de vorige voor xbox?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Een PS4 pro [...] zonder promoties, 399 euro
    Dat is ook maar omdat het kan natuurlijk. De Pro heeft al vele keren aan 290 nieuw gestaan, en als ge even over de grens piept nog veel lager.

En de PS3 was zo duur niet enkel door de disclezer maar ook door hun afwijkende processor bijvoorbeeld.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het zou wel een geniale move zijn van Sony om zo goedkoop te gaan. Alle voorsprong die ze op de markt nu behouden en in de toekomst meer verzekeren zal uiteindelijk dubbel en dik demoeite zijn.

Microsoft beseft momenteel wel het verlies van deze generatie en probeert al veel te lijmen met hun gamepass maar ik denk dat ze enorm creatief en onverwachts uit de hoeken zullen moeten komen om te kunnen concurreren met de PS5.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Het zou wel een geniale move zijn van Sony om zo goedkoop te gaan. Alle voorsprong die ze op de markt nu behouden en in de toekomst meer verzekeren zal uiteindelijk dubbel en dik demoeite zijn.

Microsoft beseft momenteel wel het verlies van deze generatie en probeert al veel te lijmen met hun gamepass maar ik denk dat ze enorm creatief en onverwachts uit de hoeken zullen moeten komen om te kunnen concurreren met de PS5.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk
    Ze hebben nu wel wat studio's gekocht natuurlijk, het is afwachten wat ze gaan brengen.
    Slechter dan deze generatie zullen ze niet meer doen.

Hoop gewoon dat we meer en meer crossplay games gaan zien.
    Beste wat gaming kon krijgen, kunnen de fanboys op hun gewenste console spelen maar wel tegen mekaar.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Ze hebben nu wel wat studio's gekocht natuurlijk, het is afwachten wat ze gaan brengen.
    Slechter dan deze generatie zullen ze niet meer doen.

Hoop gewoon dat we meer en meer crossplay games gaan zien.
    Beste wat gaming kon krijgen, kunnen de fanboys op hun gewenste console spelen maar wel tegen mekaar.
    Hoeveel topstudios heeft MS al niet gekocht en zijn geflopt? Als je verscheidene interviews leest met gamedevelopers dan lees je gewoon dat Sony zijn studios veel meer vrijheid laat.

-The Last of Us 2 trailer met die ingewanden
    -Detroit: Become Human dat huiselijk geweld lat zien in een game
    -Kojima die gewoon zijn game mag maken na het Konami-debacle

En dan heb je gewoon nog de creativiteit van alle Sony studios, ik zie ze de PS5/XBX generatie niet snel verliezen
    Royal Antwerp F.C.
    Mac Mini 2018 i5 - Acer Predator X34 - Synology 716+II - Macbook Pro 2016 - iPhone X - Apple HomePod - Sony A1

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLLuSion_xGen Bekijk bericht
    Hoeveel topstudios heeft MS al niet gekocht en zijn geflopt? Als je verscheidene interviews leest met gamedevelopers dan lees je gewoon dat Sony zijn studios veel meer vrijheid laat.

-The Last of Us 2 trailer met die ingewanden
    -Detroit: Become Human dat huiselijk geweld lat zien in een game
    -Kojima die gewoon zijn game mag maken na het Konami-debacle

En dan heb je gewoon nog de creativiteit van alle Sony studios, ik zie ze de PS5/XBX generatie niet snel verliezen
    Daar geef ik u gelijk in.
    In de tijd heeft Microsoft, met veel bombarie, Rare opgekocht en veel heeft het niet opgebracht. Buiten de deftige launch games Kameo en Perfect Dark, voor de xbox360 notabene, weet ik verder van geen goede games.
    Kwa nieuwe en goede exclusieve heeft de Playstation een dikke streep voor. Natuurlijk zullen die games niet iedereen aanspreken en het zijn niet allemaal topgames (bv: the order kreeg veel negatief commentaar) maar neemt niet weg dat Playstation met nieuwe exclusieve probeert af te komen.
    We weten al dat Halo 6 er aankomt, een nieuwe Forza er aankomt en op basis van het open einde komt er zeker een nieuwe Gears of War. Ik speel enorm graag Forza, Gears of War en Halo maar met de nieuwe Xbox series mag er toch een nieuwe IP komen.

The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Viva pinata. Niet voor iedereen, maar ik vond dat een leuke game
    Ik mis de games van de vroege xbox360 periode.
    Inderdaad vielen kameo en Forza 2 daar ook onder.
    PSN: Moffster
    Met vriendelijke groet

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht
    Project gotham was ook zo parel op xbox 360.
    Een nieuwe blazing angles zou ik ook wel smaken, was toen ps3 / xbox 360.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht
    Viva Piñata helemaal vergeten! De eerste minuten dacht ik van wat is dit??? Maar werd gewoon verslavend.
    Ja, die begin periode van de x360 bracht goede games.
    Als je toen een hd ready-tv had maakte dit de beleving nog mooier en specialer.
    Nog enkele voorbeelden van die periode: condemned, Lost Planet, Ghost Recon Advanced Warfighter, COD2, NFS Most Wanted, Dead or Alive, King Kong enz. En uiteraard Project Gotham 3. Wat zou ik graag hiervan nog eens een vervolg zien.

DontKnow_id's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De Fable serie op de xbox was ook zeer goed, als ze ooit een nieuwe moesten uitbrengen dan zou ik wel een xbox durven kopen.
    ~ Playing: Veel te veel. ~
    ~ Platinums: 77PSN 100%: 16 ~
    ~ PSN: DontKnow_id ~
    ~Latest Platinum: Borderlands 3~

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rare komt met everwild uit op de xbox ( weet niet of het al op de serie x is).
    Een nieuwe forza en halo zie ik ook wel zitten
    Ik ben altijd wel een xbox fan geweest, maar ook ik moet toegeven dat, op gebied van single player games zoals LOU en uncharted, ze veel tekort komen.
    Hopelijk zien ze dat ook in deze keer.
    Enfin, ik zal wel weer zoals altijd ze allemaal kopen.

Ik snap echt niet dat er mensen bvb MS of nintendo willen afbreken.( of sony), wees blij met concurrentie of we waren nu nog niet half zo ver als wat de consoles nu kunnen.

Pagina 56 van 70 Eerste ... 64652535455565758596066 ... Laatste

Regels voor berichten