Pagina 52 van 70 Eerste ... 24248495051525354555662 ... Laatste
    MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou zo een enkel digitale nog wel kopen, als die wat stiller zou zijn dan mijn huidige straaljager.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63

The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zie dat ook wel zitten, aangezien ik met een vaste vriend share is dit veel goedkoper.
    PSN: Moffster
    Met vriendelijke groet

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik betwijfel dit, xbox heeft nu ook zo een console en die verkoopt langs geen kanten.
    Tgoh, je had de xbox one, de one x en de reguliere s al. Het is niet zo heel verwonderlijk dat de vierde versie niet zo geweldig gaat verkopen lijkt me.

Nu, ik zit er niet op te wachten. Eens alleq digitaal is zal het gedaan zijn met games aan mooie prijzen te vinden.
    Laatst gewijzigd door Carrion; 3 januari 2020 om 08:58
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht
    Ik zie dat ook wel zitten, aangezien ik met een vaste vriend share is dit veel goedkoper.
    PS sharen zal uiteindelijk ook wel volledig beperkt worden. Eens het download only tijdperk in gang is word het dan wel makkelijk om geleidelijk kosten op te drijven.

Voorlopig lijkt de concurrentie van MS(gamepass) en PC(epic versus steam) wel de goede kant op te gaan, maar ik durf er alvast geld op zetten dat dit de laatste disc based consoles zijn.

Voorlopig klaag ik nog niet, want zelfs met zogoed als elke console in huis te hebben, is gamen een relatief goedkope hobby.

Maar @ launch kopen en dan een spel doorverkopen met max 10a15euro onkosten.. dat zal gedaan zijn

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Het gaat ook een beetje in tegen het concept console vind ik.

Binnenkort kunt ge bepaalde games op de basic console niet meer spelen. Daar hebt ge dan de Plus voor nodig. En omdat spel echt goed te kunnen spelen de Plus Extreme,... Het fijne van een console is net dat elk spel er feiloos op draait.
    ik heb geen 4K tv dus is het ideaal om een "goedkopere"' ps4 te kopen dan eentje die moeiteloos omkan met 4K
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb nog altijd graag een game in mijn handen zal wel van de oude stempel zijn dan zeker

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Wat is het nut nu van een gewone PS5 en een Pro op hetzelfde moment uit te brengen? De PS4 Pro kwam halverwege de generatie om de generatie een boost te geven en aan te passen aan 4k/HDR, niet bij de launch.
    Ik vind die “pro” versies belachelijk. Is eigenlijk gewoon een nieuwe console uitbrengen en het dan pro noemen. En bij launch u al voor die keuze zetten is helemaal absurd vind ik
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    Ik vind die “pro” versies belachelijk. Is eigenlijk gewoon een nieuwe console uitbrengen en het dan pro noemen. En bij launch u al voor die keuze zetten is helemaal absurd vind ik
    uh... volledig het omgekeerde?

Ik heb een basic PS4 en elke game die wordt uitgebracht op de huidige generatie speelt gewoon nog perfect op mijn systeem. De pro is alles behalve "een nieuwe console".
    Voor een filthy casual als ik is het zelfs een belachelijke update. Elk spel speelt gewoon perfect op de basic PS4. Er is geen splitsing opgetreden tussen basic en pro.

Voor de mensen die meer waarde hechten aan resolutie en performance is er dan de keuze voor de pro halfweg de generatie. Ik begrijp het niet, maar dat hoeft ook niet.

Vroeger waren game consoles krachtiger dan de toenmalige PCs (of ze produceerden op zijn minst mooiere beelden en betere games). Tegenwoordig (sinds PS3 ofzo) loopt de console al van launch achter op de kracht van de PC. Dan nog zeven jaar stil zitten is gewoon zelfmoord als je de casuals en de hardcore gamers in je publiek wilt houden in het huidige klimaat

De keuze basic/pro geven bij launch vind ik daarentegen ook gewoon absurd. Halfweg generatie is er dan waarschijnlijk nog een update nodig.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zolang digitaal duurder is dan fysiek dan liever een disc.

Server kosten zullen ook wel hoog zijn voor de store, maar zal toch wel goedkoper zijn dan al die discs te moeten drukken en doosjes ?
    Waarom die games dan goedkoper zijn snap ik niet, al is er nu wel op psn omweg voor digitaal zelfde prijs als winkelprijs te hebben bij nieuwe games.

Mocht het volledig digitaal gaan heb ik er geen last van, op pc nu is alles digitaal.
    Meeste games dat je koopt zit de disc erbij, maar met een code voor een steam.

Maar dan zou ik wel de vrije keuze willen waar ik mijn spel digitaal koop, code bij bol, code daar etc.
    Niet enkel puur de store. Bij MS kan je dit al voor groten deel doen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is volgens mij ook omdat Sony de enige verdeler is van digitale games dat de store zo duur is, als er wat concurrentie zou zijn zouden de prijzen ook al zakken tot op winkel niveau denk ik
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    243 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gaat nog niet voor direct zijn digital only, misschien binnen 10 jaar ten vroegste. Al de mama's en papa's snappen er nu nog niets van, laat staan dat het volledig digitaal is.

PSN: BuYcKi

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    Voor de mensen die meer waarde hechten aan resolutie en performance is er dan de keuze voor de pro halfweg de generatie. Ik begrijp het niet, maar dat hoeft ook niet.
    Vanuit het standpunt van Sony was het natuurlijk wel broodnodig. Ik heb mijn Pro nu drie jaar en achteraf gezien zeer blij dat ik die meteen gekocht heb, de HDR was de extra kosten waard voor mij en een trein die Sony (en anderen) halverwege de generatie echt niet kon missen. Maar dat wilt inderdaad niet zeggen dat dat nu bij de launch zo moet aangepakt worden, da's iets totaal anders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Maar dan zou ik wel de vrije keuze willen
    En vooral: dezelfde flexibiliteit om te doen met mijn aankoop wat ik wil, namelijk uitlenen en verder verkopen als ik het beu ben of het een flopaankoop is, en kopen bij welke winkel ik wil. Zolang dat niet mogelijk is, verliest een digitale game die enkel te koop zou zijn in hun huidige verkoopsopstelling zowat alle waarde direct bij aankoop. Ik weet dat ze heel graag games als service zien en dat dan ook zo willen behandelen qua rechten, maar dan had ge bij de voorstelling van de PS4 op E3 indertijd maar niet het tegengestelde moeten zeggen om Xbox de loef af te steken. Dus als ze willen dat ik meega in een volledig digitaal verhaal (waar ik geen probleem mee heb op zich overigens), dan zullen ze mij ook dezelfde opties moeten aanbieden die ik nu heb.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    de HDR was de extra kosten waard
    Daarvoor had je geen PS4 Pro nodig hoor. Ook de gewone PS4 ondersteunt HDR.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik weet dat ze heel graag games als service zien en dat dan ook zo willen behandelen qua rechten, maar dan had ge bij de voorstelling van de PS4 op E3 indertijd maar niet het tegengestelde moeten zeggen om Xbox de loef af te steken. Dus als ze willen dat ik meega in een volledig digitaal verhaal (waar ik geen probleem mee heb op zich overigens), dan zullen ze mij ook dezelfde opties moeten aanbieden die ik nu heb.
    Sowieso is "games as a service" waar we op niet eens zo'n lange termijn naartoe zullen gaan. Overigens niet alleen voor games maar voor alles, de tijd waarin we eigenaar waren van allerhande zaken loopt stilaan op zijn einde.

Er wordt nu reeds stevig ingezet op PS Now, EA access is live... de adaption rate voor zulke services is momenteel nog relatief laag, zeker in België waar we altijd sceptisch reageren en achterblijven op zulk gebied, maar net als bij bv Netflix en Spotify bereik je op een bepaald moment critical mass en krijg je een soort sneeuwbal effect. Op dat moment, als Sony voelt dat 'games as a service' een breder draagvlak heeft bij de community, zullen ze physical copy's snel terugschroeven of zelfs stopzetten.

In dat opzicht hecht ik het dus zeer weinig waarde aan het backwards compatibility gerucht voor PSX, 2 en 3... dat is momenteel mede één van hun argumenten voor PSnow...

PS: Gavin, hoe lang geleden was "free online" nog één van DE grote voordelen tov het betalende XBox Live van M$? Hoe lang betalen we ondertussen reeds allemaal braaf jaarlijks ~45euro? Wat bij de PS4 release gezegd werd is al lang niet meer van tel.
    Laatst gewijzigd door Reverz; 7 januari 2020 om 01:13

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gerucht ivm nieuwe DS5 controller:

Dualshock 5.
    - Overall girth is a big change and makes it feel premium.
    - Touchpad got a overhaul and feel more exact.
    - Lightbar in the top is gone.
    - Triggers feels great.
    - Microphone built in to the DS5.
    - USB-C connection.
    - Better battery life.
    - Haptic feedback is amazing.
    - No Oled Screen.
    - No buttons on the back.
    - Compatible with PS4, likewise DS4 with PS5
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): The Last of Us 2