Pagina 47 van 50 Eerste ... 374344454647484950 Laatste
    Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DontKnow_id Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Persoonlijk vind ik de ps5 ook wel wat vroeg, waarbij ik dan denk van kunnen ze nog meer detail in een game proppen, kijk bv naar red dead redemption 2.
    RDR2 is nu ook een uitschiter door het budget en toch ook de nogal onfrisse werkomstandigheden om totdat detail te komen. Die game mogen we niet als voorbeeld nemen IMO. (en de PC release schijnt ook een aardige tegenvaller te zijn als ge op een vlotte ervaring zonder bugs hoopte, allemaal niet zo rooskleurig uiteindelijk)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Kijk naar control, als je daar volledig los gaat, dan hebben zowel de pro als de x serieuze problemen. Al die particuls die rond vliegen, alles wat interactief is als je het laat ontploffen,... De performance vliegt dan als een pijl naar beneden
    Nochtans weinig van gemerkt na de patches op de Pro, en die patches waren er binnen de maand/twee maanden na release. Dus pakweg drie maanden extra tijd voor de ontwikkelaars (met focus op performance) kan toch helpen. De PS4 is eveneens ook krachtig genoeg om indies te draaien en toch heb ik er vele gespeeld die framerateproblemen hebben ... misschien ligt het dan toch eerder bij de ontwikkelaar dan het systeem? De limieten liggen niet enkel bij de console.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    RDR2 is nu ook een uitschiter door het budget en toch ook de nogal onfrisse werkomstandigheden om totdat detail te komen. Die game mogen we niet als voorbeeld nemen IMO. (en de PC release schijnt ook een aardige tegenvaller te zijn als ge op een vlotte ervaring zonder bugs hoopte, allemaal niet zo rooskleurig uiteindelijk)

Nochtans weinig van gemerkt na de patches op de Pro, en die patches waren er binnen de maand/twee maanden na release. Dus pakweg drie maanden extra tijd voor de ontwikkelaars (met focus op performance) kan toch helpen. De PS4 is eveneens ook krachtig genoeg om indies te draaien en toch heb ik er vele gespeeld die framerateproblemen hebben ... misschien ligt het dan toch eerder bij de ontwikkelaar dan het systeem? De limieten liggen niet enkel bij de console.
    Zal sowieso ook wel aan de ontwikkelaar liggen... Kijk naar naughty dog, guerilla games, santa Monica... Wat die gasten uit de PS4 persen is ongelooflijk. Maar met control, ik zeg het, heb het spel pas uitgespeeld, weinig problemen tot op het punt dat er echt veel vijanden in beeld komen. Naar het einde toe. Als je dan al uw powers gebruikt, rond schiet, vijanden door de lucht gooit, omgevingen kapot knalt... Ik had op die momenten heel dikwijls 'slowmotion' of framerates die serieus naar beneden gingen.
    Nu idd, ik vind games zoals rdr2, gow, gears 5, ... Er ook fantastisch uitzien. Als je ziet wat voor een dikke pc je moet hebben om gelijkaardige graphics op het scherm te toveren, mogen we sowieso heel blij zijn, nog steeds.
    Maar ik denk dat we toch blij gaan zijn met de komst van de 5. Maar eigenlijk kunnen we die discussie pas echt voeren zodra we de eerste games gezien hebben. Zodra we meer weten over de console,... Velen vonden PS4 ook te snel komen, als je zag wat gta5 nog uit de 3 haalde, maar na een halfjaar op de markt, was die mening bij de meeste al heel snel bijgeschaafd. Denk persoonlijk dat dit nu terug gaat zijn, alleen de supersnelle de SSD gaat al wonderen doen. Anyways, ik persoonlijk vind het raar om nu al conclusies te trekken. Wacht even af tot we de officiële personconferentie gezien hebben, ... Mark Cerny gaat dit allemaal uitleggen, waarom je wel wil overschakelen naar de 5, daarna kunnen we pas écht beginnen te discussiëren ...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben ook nog tevreden van de PS4 (Pro) hoor. Mij zul je niet rap horen klagen over graphics en dergelijke. Maar er is plaats voor verbetering, zeker al als men spreekt over laadtijden bij sommige games.
    Daarbij, men is natuurlijk niet verplicht van direct over te stappen, er zullen nog meer dan genoeg toppers op de ps4 blijven uitkomen. Stel dat je nog een jaar extra wacht, dan heeft de ps4 8 jaar dienst gedaan wat toch zeker niet slecht is. In pc-taal spreekt men hier al over prehistorie (zoals mijn pc bv ).
    Giggity

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Giggity

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Ik ben ook nog tevreden van de PS4 (Pro) hoor. Mij zul je niet rap horen klagen over graphics en dergelijke. Maar er is plaats voor verbetering, zeker al als men spreekt over laadtijden bij sommige games.
    Daarbij, men is natuurlijk niet verplicht van direct over te stappen, er zullen nog meer dan genoeg toppers op de ps4 blijven uitkomen. Stel dat je nog een jaar extra wacht, dan heeft de ps4 8 jaar dienst gedaan wat toch zeker niet slecht is. In pc-taal spreekt men hier al over prehistorie (zoals mijn pc bv ).
    Hetzelfde hier heb niet echt nood aan een nieuwe console heb zelf amper de helft van mijn PS4 games gespeeld lol.. En ja een jaartje wachten is idd het beste.

The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het verschil tussen 30 fps en 60 fps is toch groot ze als ge het mij vraagt.
    Is ook beter voor de ogen.

Al hoop ik dat 60 fps de nieuwe standaard wordt op next-gen. Want daar is ook nog niets over gezegd.
    Sebiet gaan ze terug voor full graphics en blijven de fps steken op 30. Tenzij je misschien nu standaard de keuze krijgt tussen performance of graphics.
    PSN: Moffster
    Met vriendelijke groet

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht

Al hoop ik dat 60 fps de nieuwe standaard wordt op next-gen. Want daar is ook nog niets over gezegd.
    Sebiet gaan ze terug voor full graphics en blijven de fps steken op 30. Tenzij je misschien nu standaard de keuze krijgt tussen performance of graphics.
    Meeste games zijn nu toch al 60fps op de ps4 pro.
    Dat ze maar pushen tot 144fps, dan is het debat tussen pc en console al stuk kleiner.
    Geloof me vrij, eens je 144 fps hebt ervaren wil je niet meer terug naar 60fps.

En met crossplay die nu meer en meer opkomt zou dat het beste zijn.
    Dan is het verschil tussen pc en console al stuk kleiner.

Dat ze maar verschillende opties doen, 4k60fps, 2k144fps, 8k30fps zo iets ongeveer.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht

Ben geen kenner, dus sorry als 't een domme vraag is, maar is er ook geen verschil tussen een LCD-scherm en een (O)LED-scherm ofzo?
    Ik moet zeggen dat ik mij aan 30 FPS (?) op console niet stoor... valt mij feitelijk amper op.

Maar als ik PC-games speel aan 30 FPS, mja, dat is gewoon onspeelbaar omdat ik dan echt een soort stutter ervaar. En dat heb ik nu precies niet met console-games?
    formerly known as LessThanJake

steam
    psn

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als je een paar uur op 60 frames speelt en dan terug schakelt naar 30, dan denk je wel, Wtf... Anyways, hoop ook dat 4k/60 de nieuwe Standaard wordt. Maar dan stel ik me vragen met Ray tracing. Schijnt vergt dat zoveel power van de console. Hopelijk is het dan Standaard niet terug 30... Maja, als je altijd de keuze zou hebben zou leuk zijn. We zullen moeten afwachten om zeker te weten wat men het belangrijkste vind,... Hopelijk in februari/maart een ps5 voorstelling ofzo...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    147 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als 60fps in 4K de standaard zou zijn, zie ik een upgrade wel zitten. Grafisch ben ik momenteel meer dan tevreden maar zoals hier al aangehaald is het verschil tussen 30 en 60fps serieus merkbaar.
    Xbox Live: kTs Yones

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Meeste games zijn nu toch al 60fps op de ps4 pro.
    Dat ze maar pushen tot 144fps, dan is het debat tussen pc en console al stuk kleiner.
    Geloof me vrij, eens je 144 fps hebt ervaren wil je niet meer terug naar 60fps.

En met crossplay die nu meer en meer opkomt zou dat het beste zijn.
    Dan is het verschil tussen pc en console al stuk kleiner.

Dat ze maar verschillende opties doen, 4k60fps, 2k144fps, 8k30fps zo iets ongeveer.
    Moderne tv's gaan maar tot 120hz. Aan 144fps ga je dus niet veel hebben, 120 zou dan het nuttige maximum zijn.

Nu heb ik zelf wel liever dat ze mooiere werelden maken dan dat ze over die 60fps gaan... Bij de meeste games hoef ik echt niet over die 60...
    PSN: Shaddix-be

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shyheim Bekijk bericht
    Maar als ik PC-games speel aan 30 FPS, mja, dat is gewoon onspeelbaar omdat ik dan echt een soort stutter ervaar. En dat heb ik nu precies niet met console-games?
    Als je met Vsync ON speelt en als de frame rate niet gelijk is aan je scherm's invariabele refresh rate (bv. 60Hz bij non-gaming monitors), dan ervaar je stutters.

Gelukkig bestaat er iets zoals FreeSync/G-Sync.
    A major purpose of variable refresh rates is the elimination of stutters and tearing by keeping refresh rates in sync with a varying frame rate from a video game. This makes display motion more smooth despite a varying frame rate.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_refresh_rate

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Moderne tv's gaan maar tot 120hz. Aan 144fps ga je dus niet veel hebben, 120 zou dan het nuttige maximum zijn.

Nu heb ik zelf wel liever dat ze mooiere werelden maken dan dat ze over die 60fps gaan... Bij de meeste games hoef ik echt niet over die 60...
    Er zijn ook mensen die op een monitor spelen zoals ik ipv een tv.
    Daarom dat ik zeg dat ik liever zou hebben dat we kunnen kiezen hoe we games spelen.
    Voor de 1 in 4k60fps, de andere 1080p144fps of voor sommige dan 8k30fps.

120 fps en 60 fps is ook een groot verschil, dat ga je merken op je tv.
    edit : dacht dat over ps4 ging van die freesync.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    242 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    20 november. 499$.

Wat zouden jullie daarvan vinden?

PSN: BuYcKi

Teknohol1c's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    20 november. 499$.

Wat zouden jullie daarvan vinden?
    Als dat al met een degelijk opslag komt is dat een vrij goede prijs, al zullen er wel veel beginnen roepen omdat ie weer duurder wordt...
    Als de base-console maar met pakweg 250gig komt om zo hun grotere ssd's verkocht te krijgen @ marginale dure prijzen dan neen...

Ik heb er nog niet teveel vertrouwen in...
    Critical killing is an art unto itself... And I am Rembrandt, sucker!
    PSN: teknohol1c

Pagina 47 van 50 Eerste ... 374344454647484950 Laatste

Regels voor berichten