Pagina 33 van 33 Eerste ... 232930313233
    Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren de game gekocht, vanavond eens proberen.
    1 nooit gespeeld.

Hopelijk kan ik het smaken. Heb schrik van 1 negatief punt dat ik ergens in een review gelezen heb. Namelijk: ge kunt enkel lopen/sprinten en cover nemen. Geen prone of klimmen of iets dergelijks. Neem daar nog eens bij dat de gehele wereld opgebouwd is met zaken die op heuphoogte zijn (t.b.v. het coversysteem), en het zou storend kunnen worden.

Iemand hier last van? Dan vooral het niet kunnen bukken of liggen?
    Don't think you are, know you are...

Hunt85's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gisteren de game gekocht, vanavond eens proberen.
    1 nooit gespeeld.

Hopelijk kan ik het smaken. Heb schrik van 1 negatief punt dat ik ergens in een review gelezen heb. Namelijk: ge kunt enkel lopen/sprinten en cover nemen. Geen prone of klimmen of iets dergelijks. Neem daar nog eens bij dat de gehele wereld opgebouwd is met zaken die op heuphoogte zijn (t.b.v. het coversysteem), en het zou storend kunnen worden.

Iemand hier last van? Dan vooral het niet kunnen bukken of liggen?
    Goh, .... Goei opmerking wel...
    Ik begrijp wat je wil zeggen en mss zou een prone wel eens leuk zijn. Maar in die spel is het 1 simpele regel. "Shoot without in cover is DEAD" :-)
    Dus op zich heb je die prone dan niet nodig. Om te snipen zou het leuk kunnen zijn op verre afstand maar vanaf je 1 iemand killed weten ze je automatisch zitten. Het is niet dat er een stukje stealth in de game zit.
    Of toch heel weinig in ieder geval.

Klimmen kan je maar heem beperkt. Het is geen Assassins creed game uiteraard en ik zie zo een Division Agent nu ook niet echt de wolkenkrabbers opklimmen zoals spiderman :-)

Een wereld op heuphoogte is niet hellemaal waar.
    Vanaf je in een gebouw gaat of een missie doet moet je regelmatig trappen doen, stellingen, rappel, op daken zien te geraken, ...
    Maar nogmaals. Het is geen AC game waar je volledige bewegingsruimte hebt om overal te geraken.
    Logic will get you from A to B.
    Imagination will take you everywhere

Currently playing: Assassins Creed Oddesey / Red Dead Redemption 2 / The Division 2 / COD MW Remastered
    Awaiting: Crash Team Racing

iTrader
    1 (100%)
    Zijn er trouwens nog mensen die een nieuwe clan zoeken ?
    Ben aan het twijfelen om een clan te joinen of er zelf één te maken ? :-)

Currently playing: Assassins Creed Oddesey / Red Dead Redemption 2 / The Division 2 / COD MW Remastered

iTrader
    0
    https://www.vg247.com/2019/03/18/the...ettlement-bug/
    Hier zit ik dus mee. Heb wel al de campus vrijgespeele en de missies daarvan.
    Ben lvl 14 nu. Proberen eerst met side missies naar 15 te gaan en hopelijk unlocked het dan. Anders die missie terug doen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunt85 Bekijk bericht
    Goh, .... Goei opmerking wel...
    Ik begrijp wat je wil zeggen en mss zou een prone wel eens leuk zijn. Maar in die spel is het 1 simpele regel. "Shoot without in cover is DEAD" :-)
    Dus op zich heb je die prone dan niet nodig. Om te snipen zou het leuk kunnen zijn op verre afstand maar vanaf je 1 iemand killed weten ze je automatisch zitten. Het is niet dat er een stukje stealth in de game zit.
    Of toch heel weinig in ieder geval.

Klimmen kan je maar heem beperkt. Het is geen Assassins creed game uiteraard en ik zie zo een Division Agent nu ook niet echt de wolkenkrabbers opklimmen zoals spiderman :-)

Een wereld op heuphoogte is niet hellemaal waar.
    Vanaf je in een gebouw gaat of een missie doet moet je regelmatig trappen doen, stellingen, rappel, op daken zien te geraken, ...
    Maar nogmaals. Het is geen AC game waar je volledige bewegingsruimte hebt om overal te geraken.
    Neen dat begrijp ik, het hoeft zeker geen AC te zijn. Maar wel in de stijl van splinter cell, wildlands, siege,... ook allemaal Tom Clancy games waar je de omgeving toch veel beter kan gaan benutten door eens wat meer stealthy te spelen of gewoon ergens op te springen/klimmen, liggen, bukken. Gebukt van cover naar cover lopen zorgt er ook voor dat de vijand u minder snel ziet aankomen, wat heel leuk kan zijn in de dark zone veronderstel ik.

Maar goed, ik moet het nog spelen. We'll see.

iTrader
    1 (100%)
    Neen dat begrijp ik, het hoeft zeker geen AC te zijn. Maar wel in de stijl van splinter cell, wildlands, siege,... ook allemaal Tom Clancy games waar je de omgeving toch veel beter kan gaan benutten door eens wat meer stealthy te spelen of gewoon ergens op te springen/klimmen, liggen, bukken. Gebukt van cover naar cover lopen zorgt er ook voor dat de vijand u minder snel ziet aankomen, wat heel leuk kan zijn in de dark zone veronderstel ik.

Maar goed, ik moet het nog spelen. We'll see.
    Ja ik versta uw standpunt wel.
    Ik was persoonlijk een heel grote fan van de gameplay en tactics in Wildlands. Enkel spijtig dat het spel zo snel ééntonig werd.
    Het klopt idd als ze de manier van bewegen en tactics zouden kunnen combineren met The Division 2 het "mss" nog beter zou zijn.

En enkel weet ik niet goed of men tactics en een cover shooter kan combineren. In Wildlands was het leuk om een goei plekje uit te zoeken en lekekr stealth spelen om dat goed gemikte schot te maken en op die manier een heel kamp neer te leggen. Uiteraard gaat dit niet in een game waar het concept is dat ge soms met 4 spelers voor 15 minuten op ne enemy moet knallen om hem neer te krijgen.

Als je wat hulp nodig hebt of wat samen spelen laat je het maar weten.
    Ik ga zien dat ik deze week lvl 10 kan halen en dan ga ik is wat beginnen samen spelen met een aantal mensen.

MaTraK's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Ik heb nog altijd een Capitol Defender code liggen, wie kan ik hiermee blij maken?
    Gratis en voor niks.
    PSN: lookie_007

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaTraK Bekijk bericht
    Ik heb nog altijd een Capitol Defender code liggen, wie kan ik hiermee blij maken?
    Gratis en voor niks.
    Ge moogt ze mij altijd pm'n als ge er niet vanaf raakt

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaTraK Bekijk bericht
    Gratis en voor niks.
    Als je er niet vanaf geraakt ben ik wel kandidaat :-)

iTrader
    1 (100%)
    lol dat was een seconde te laat denk ik :-)

MaTraK's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Ge moogt ze mij altijd pm'n als ge er niet vanaf raakt
    PM komt eraan
    PSN: lookie_007

Pagina 33 van 33 Eerste ... 232930313233

Regels voor berichten