Pagina 1 van 35 1234511 ... Laatste
    Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    148 (100%)

Sekiro: Shadows Die Twice

officiële site

release: 22 maart 2019
    genre: action-adventure
    dev: From Software

Action-adventure van de makers van Dark Souls.

Set in the re-imagined world of late 1500s Sengoku Japan; a brutal, bloody period of constant life-and-death conflict, in Sekiro: Shadows Die Twice you are the “one-armed wolf,” a disgraced and disfigured warrior rescued from the brink of death.

In the game, players come face-to-face with larger than life foes; unleash an arsenal of deadly prosthetic tools and powerful ninja abilities to blend stealth, vertical traversal, and visceral head-to-head combat in a bloody confrontation.

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 23 augustus 2018 om 13:45

eightytwo's schermafbeelding
    iTrader
    0

Ik gok op een nieuwe IP die in verhouding staat tot Bloodborne zoals Dark Souls in verhouding staat tot Demon’s Souls.

Of Tenchu.
    Of Bloodborne 2.

Full reveal op PSX dit weekend, believe.

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    We weten dat FromSoftware bezig is met 3 games, waaronder een nieuwe Armored Core en (minstens) één nieuw IP:

Dit is hun nieuw IP, of een nieuwe game voor één van hun bestaande IPs dat ze willen reviven (Tenchu?).

https://twitter.com/YasuhiroKitao/st...27991807410177
    More details to follow in the next 12 months. We hope you look forward to it!
    Laatst gewijzigd door Furon; 8 december 2017 om 17:20

eightytwo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ze wachten tot E3, is die teaser echt erover. Het leek een prima aanzet om dit weekend de full reveal te doen op PSX, maar het ziet er niet naar uit na die tweet.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    2x boooooooo

iTrader
    148 (100%)

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Publisher: Activision

iTrader
    0
    Ziet er cool uit. Hopelijk niet zo frustrerend moeilijk als Nioh
    PSN: Rurouni1560

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenpachi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ziet er cool uit. Hopelijk niet zo frustrerend moeilijk als Nioh
    Euhm Nioh is "makkelijk" vergeleken met een FromSoftware game. Bloodborne & Dark Souls nooit gespeeld? Moeilijkheidsgraad zal eerder zoals die 2 zijn.
    Ik kijk er naar uit!
    PSN tichke

iTrader
    109 (97%)
    Neen neen neen!

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tichke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Euhm Nioh is "makkelijk" vergeleken met een FromSoftware game. Bloodborne & Dark Souls nooit gespeeld? Moeilijkheidsgraad zal eerder zoals die 2 zijn.
    Ik kijk er naar uit!
    Ik vond Nioh ook stukken moeilijker dan Demon/Dark Souls.

Trailer zit er goed uit, eentje om naar uit te kijken!

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Het preview embargo is voorbij, hier één van de vele links: https://kotaku.com/sekiro-the-next-g...-lo-1826763716

Wat bullet points om duidelijk te maken dat dit géén Souls-like is maar veel meer een pure character action game à la NG of DMC met Tenchu-elementen. Het rpg-aspect is volledig weg. Als je wel een arpg wil, zit je bij Nioh 2 goed denk ik.

- Geen character creation, geen stats, geen builds of classes
    - Geen multiplayer/co-op, puur singleplayer
    - Eén grote wereld zoals de eerste Dark Souls
    - Posture is de grote mechanic: als je blijft parry'en krijg je die meter van de vijand leeg en kan je een death blow doen. Let op: jij hebt ook zo'n meter. Turtlen zal niks helpen want dan loopt je posture ook leeg. Miyazaki heeft het over een 'dans met zwaarden', het gaat echt om timing.
    - Verticaliteit: door grapple hook en springknop kan je nu veel meer gebruik maken van hoogteverschil
    - Stealth is een goeie manier om het speelveld uit te dunnen voor je moet vechten
    - (Beperkte) revive functie: als je doodgaat, kan je reviven. Nieuwe twist: je kan zo vijanden om te tuin leiden want ze denken dat je dood bent. Als je gegangrapet wordt door een horde, kun je met opzet sterven, blijven liggen tot ze allemaal weggaan, en ze met stealth afmaken. Dit is de coolste nieuwe mechanic tot nu toe. Aantal uses is beperkt.
    - Je kunstarm heeft niet alleen de grapple, maar ook dat cirkelschild, een bijl om schilden te breken, voetzoekers om te stunnen en een handcannon.
    - Moeilijkheidsgraad blijft. Blijkbaar zouden er veel zeer moeilijke bosses in de game zitten.

Kernwoord lijkt me focus. In plaats van de game te balanceren voor verschillende speelstijlen, classes of wapens, focussen ze nu op één ervaring. Ik denk dat dit de combat en het level design alleen maar ten goede kan komen. Ik kijk enorm uit naar deze game, is mijn game van de show tot nu toe. Ik vind het zalig dat From blijft experimenteren met hun mechanics.

Ik vond het belangrijk dit even te posten want ik denk dat veel mensen een verkeerd beeld zullen krijgen van deze game doordat het van From is en op t eerste gezicht op Souls lijkt.

'rpg' mag dus weg uit de OP. Dit is meer character action/3D metroidvania. Uit de pc gamer preview (https://www.pcgamer.com/embargoed-11...rom-dark-souls)

Sekiro: Shadows Die Twice is not an RPG. There are no stats to level up and no armor or weapons to collect and equip. There are no classes to choose from. There is no multiplayer of any kind. You'll have no souls to reclaim after dying, and—from the looks of it—no checkpoint bonfires to kindle.
    As I said, Sekiro is not an RPG. From Software's Yasuhiro Kitao describes it as an action adventure game, making it sound more akin to Zelda where exploration will yield new items that help you progress. You won't be making your own character or leveling up stats, but you will be finding all manner of cool gadgets that attach to your 'Shinobi Prosthetic' that replaces your lost hand. If you liked how Bloodborne's weapons transformed into wildly different types, you'll probably love this new system.
    Laatst gewijzigd door Creamium; 13 juni 2018 om 00:21
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    148 (100%)
    Klinkt allemaal wel heel interessant eigenlijk.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    @ Creamium, bedankt voor de uitleg!
    Blijft op mijn watchlist staan ondanks dat het geen Souls game is

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Pagina 1 van 35 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten