Pagina 5 van 35 Eerste 12345678915 ... Laatste
    Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    146 (100%)
    Oefening baart kunst zeggen ze . Soit!

Hmm gezien ik de meeste games amper op release speel of uitzonderlijk ga ik mss ff afwachten. Ziet er wel dik oké uit maar ja..

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Is er al sprake van DLC's?

Zou het graag day1 in huis halen maar ik haat het als er achteraf dan een complete edition komt met alle DLC's...

Makers hebben gezegd dat dit geen souls game is. Main mechanic is het deflecten met de katana en subweapons gebruiken, dat ga je moeten onder de knie krijgen om een kans te maken. Ben blij dat ze van het souls systeem eens afgestapt zijn, na de 4e had ik het toch wel gezien. Van Bloodborne mogen ze van mij wel nog een game maken
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Laatst gewijzigd door RiCOManiaC; 7 maart 2019 om 11:06

iTrader
    1 (100%)
    Ziet er echt geweldig uit! Laat maar komen!
    PSN tichke

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    setting spreekt me enorm aan (Japan, laat 16e eeuw), maar zal helaas veel te moeilijk zijn. Beetje zoals Nioh dus
    Idem. Dat ze maar gewoon nen AC in die setting uitbrengen .

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alowen85 Bekijk bericht
    Mocht ik dit proberen
    Waart gij niet diegene die Nioh, Bloodborne en Dark Souls 3 ook allemaal aan de kant heeft geschoven wegens te brutal?
    No offense en respect als ge er toch terug voor gaat gaan, maar ik denk dat From u geen plezier gaat doen met deze game hoor. Nog sneller, geen power leveling, geen summons.
    Prepare to die
    Laatst gewijzigd door HelpYouFall; 7 maart 2019 om 16:30
    You are a can.

iTrader
    0

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Lijkt me een mengeling van tenchu, ninja gaiden en een dark Souls game... GIVE IT TO ME!
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    0
    Spreekt mij qua setting helemaal aan maar ik denk niet dat ik er lang van ga kunnen genieten met mijn geduld en deze moeilijkheidsgraad. Misschien is Ghost of Tsushima een veiligere keuze in die setting.
    PSN: Rurouni1560

iTrader
    0

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    109 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Waart gij niet diegene die Nioh, Bloodborne en Dark Souls 3 ook allemaal aan de kant heeft geschoven wegens te brutal?
    No offense en respect als ge er toch terug voor gaat gaan, maar ik denk dat From u geen plezier gaat doen met deze game hoor. Nog sneller, geen power leveling, geen summons.
    Prepare to die
    Je hebt die zin gewoon verkeerd gelezen. Ik bedoelde dat ik tegen de release van ghost of tsushima mij al lang had opgehangen moestek sekiro maar proberen. Ik loop hier absoluut met een enorme bocht rond. Ik had ooit ergens gepost dat het genre inderdaad nix voor mij was, en blijkbaar moet het je serieus zijn bijgebleven want je komt daar telkens terug mee af . Ik game ter ontspanning en dit is voor mij eerder gewoon digitale sm. Ik ben zeker niet goed genoeg in het aanleren en onthouden van patronen en al dat gedoe, en ga mij ook niet beter laten uitschijnen omdat dit populair is. Ik ben ervan overtuigd dat dit weer een stapje beter gaat zijn voor de liefhebbers.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alowen85 Bekijk bericht
    Je hebt die zin gewoon verkeerd gelezen. Ik bedoelde dat ik tegen de release van ghost of tsushima mij al lang had opgehangen moestek sekiro maar proberen. Ik loop hier absoluut met een enorme bocht rond. Ik had ooit ergens gepost dat het genre inderdaad nix voor mij was, en blijkbaar moet het je serieus zijn bijgebleven want je komt daar telkens terug mee af . Ik game ter ontspanning en dit is voor mij eerder gewoon digitale sm. Ik ben zeker niet goed genoeg in het aanleren en onthouden van patronen en al dat gedoe, en ga mij ook niet beter laten uitschijnen omdat dit populair is. Ik ben ervan overtuigd dat dit weer een stapje beter gaat zijn voor de liefhebbers.
    Ik denk er ook zo over zal schitterende game zijn / worden maar zal veel te moeilijk zijn ik probeer ook zo weinig mogelijk stress in mijn games te steken.

iTrader
    0
    Ik ga het toch proberen omdat Bloodborne mij zo is bij gebleven. Had die game nog nooit gespeeld en ik ben daar ook veel serieus gefrustreerd geweest maar uiteindelijk ben ik daar los door gewalst en platinum gehaald. Bij Sekiro zou het dus ook wel moeten lukken, ook omdat het op zich een stuk meer basic is (geen character build meer zoals in DS of Bloodborne), wellicht zal het mss moeilijker zijn omdat ze het gebrek aan character building willen opvangen. Maar ik gok dat als je de upgrades en zo begint te hebben van je Prosthetic Arm, het toch allemaal heel doenbaar moet zijn.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Vroeger zou ik me er ook doorheen knokken, ben nu op een moment gekomen dat ik enkel wil genieten van games speel vrijwel alles op easy of normal ben nu 33 en wil echt geen trial error gaming meer wel dik respect voor degene die hier wel mee omgaan.

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    146 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Vroeger zou ik me er ook doorheen knokken, ben nu op een moment gekomen dat ik enkel wil genieten van games speel vrijwel alles op easy of normal ben nu 33 en wil echt geen trial error gaming meer wel dik respect voor degene die hier wel mee omgaan.
    Niks tegen u maar leeftijd speelt toch geen rol om al dan niet een game die moeilijk is uit te spelen? Ben van 88 en mij maakt het allemaal niet uit hoe moeilijk een spel is . Maar dit is wel een spel dat het moet hebben van de moeilijkheidsgraad, want wat is er dan anders aan deze game? Games zoals Uncharted op normal of The Last of Us, God of War, Spider-Man, etc hoeven fun te zijn omdat ze zich distantiëren van een game zoals dit.

Maar ja ge hebt wel gelijk in de vorm dat je een game op gemakkelijk sneller gaat uit hebben dan op een moeilijkere setting.. Logisch ook :P. Heb dan ook liever dat een game 1 moeilijkheid heeft dan meerdere want als ge telken voor die trophies gaat dan steek je daar dubbel zoveel tijd in. In plaats van een andere game te starten, waardoor ik op veel games al achtersta .

Pagina 5 van 35 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten