Pagina 35 van 35 Eerste ... 253132333435
    Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Ik zit nu vast met die rotzak die in het begin je arm af hakt. Damn moeilijk... 3 fases pfff
    PSN: Boss_1986

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan iemand, in spoilers, zetten wat de key momenten zijn in de game, buiten het normale verloop.

Ik zie dat er op Ps trophies niet echt een Platinum guide is, of ik heb erover gezien...

Op welke momenten maak je dus best een save aan en wat met die verschillende eindes... Grondstoffen maxen zal wel grindwerk voor achteraf zijn neem ik aan?

Ik had op youtube gehoord al van bij die owl, dat je best daar een save maakt van tevoren, zo'n dingen dus... En ook hoe je zo weinig mogelijk PT's moet doen...

Alle hulp is welkom, grtz
    Spoiler:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zit nu vast met die rotzak die in het begin je arm af hakt. Damn moeilijk... 3 fases pfff
    Is idd moeilijk maar het is vooral heel veel deflecten. Uiteindelijk vond ik dat nog een leuk gevecht toen ik in NG+1 kwam omdat het nogal ritmisch leek. Ook opletten wanneer dat rode kanji teken op je scherm komt dan is het ofwel springen of je Mikiri Counter gebruiken (heel belangrijke skill)
    Laatst gewijzigd door RiCOManiaC; Vandaag om 11:12

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 35 van 35 Eerste ... 253132333435

Regels voor berichten