Pagina 3 van 35 Eerste 123456713 ... Laatste
    kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Fuck da, git gud or git out

Miyazaki is nog een van de weinige echt visionaire game devs in een industrie die steeds meer zijn publiek als complete idioten behandelt die constant bij het handje vastgehouden moeten worden.
    Er zijn tonnen genoeg andere action games/rpg's die je met je brein op automatische piloot kan spelen, die markt is overzadigd tot en met.
    (Die ik trouwens ook graag speel btw)

Laat From Soft maar gewoon hun eigen ding blijven doen. De moeilijkheidsgraad van de Soulsborne reeks is trouwens overrated tot en met imo. Praktisch elke death in die games heb je zelf verdiend. Als je bereid bent te leren van je fouten, kan iedereen die games uitspelen.
    Ik ga me dan toch nog eens wagen aan deze titel.. zonder mijn controller stuk te gooien :-)
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Dat neemt wel heel het nut van de game weg.

Als je die moeilijke dificulty wegneemt dan blijft er maar weinig over hoor. Dan snij je gewoon door die gewone vijanden en doe je een boss fight waar je na 3 keer al doorhebt hoe je hem moet verslaan.

Dit zijn geen verhalende games die je speelt voor de filmische beleving.
    Bah neen zo extreem stel ik het ook niet.. de moeilijkheidsgraad van Ninja Gaiden games is goed vind ik.. en daar ga je ook niet zomaar los door..
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

TotallyZen's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

Miyazaki is nog een van de weinige echt visionaire game devs in een industrie die steeds meer zijn publiek als complete idioten behandelt die constant bij het handje vastgehouden moeten worden.
    Er zijn tonnen genoeg andere action games/rpg's die je met je brein op automatische piloot kan spelen, die markt is overzadigd tot en met.

Laat From Soft maar gewoon hun eigen ding blijven doen. De moeilijkheidsgraad van de Soulsborne reeks is trouwens overrated tot en met imo. Praktisch elke death in die games heb je zelf verdiend. Als je bereid bent te leren van je fouten, kan iedereen die games uitspelen.
    PSN: TotallyZen

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimme1975 Bekijk bericht
    Bah neen zo extreem stel ik het ook niet.. de moeilijkheidsgraad van Ninja Gaiden games is goed vind ik.. en daar ga je ook niet zomaar los door..
    Ninja Gaiden heeft een camera die geïnstalleerd is op een onthoofde giraffe, fuck dat game.
    Laatst gewijzigd door Koonut; 24 augustus 2018 om 17:37

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Must Have.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Must avoid.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

TotallyZen's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Must avoid.
    Must develop some skillz.
    PSN: TotallyZen

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ho mannekes, let's fucking go! Die weerwolfdude wtffffffffffff
    You are a can.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Schijtspel. Gisteren gespeeld en in plaats van Twice zo'n Twenty Two keer gekilld.
    Fans van Bloodborne en co gaan dus zeker aan hun trekken komen. Voor mij is het alleszins niet. Heb er het geduld niet voor.
    Hahahaha. Ale man. Nuja, kan er wel inkomen. Kzal wellicht ook weer 1000 keer zeggen dat het een dik schijtspel is omdat ik te veel dood ga. Om dan achteraf te beseffen dat het mss toch een briljante game is en platinum te halen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimme1975 Bekijk bericht
    Ze zouden beter verschillende moeilijkheidsgraden hanteren.. veel gamers laten deze goede spellen liggen door de hoge frustratiegraad!!
    Zou misschien niet slecht zijn maar dat is dan weer tegen het principe van wat From Software hanteert.

Volledig mee akkoord. Men moet niet altijd iedereen bij de hand nemen. Destijds Bloodborne gespeeld, in het begin ook veel dood gegaan, na een tijd er relatief doorgevlogen (mede omdat ik het al wel door had na 2x en effectief leerde van de fouten die ik eerder maakte). Voor mij mogen ze ook hun eigen ding blijven doen.

Ik vrees alleen dat er weer een controller gaat sneuvelen bij Sekiro, of toch op het randje.

iTrader
    4 (100%)

Allez bon, dat ze al maar gelijk GOTY uitdelen heeeee

Ik hoop echt dat hij op de Pro of One X aan 60fps te spelen zal zijn, maar kvrees een beetje dat dit enkel de PC versie zal zijn ...
    Laatst gewijzigd door HelpYouFall; 18 januari 2019 om 13:23
    You are a can.

iTrader
    217 (100%)
    Ik kijk er ook enorm naar uit enal.. ma hoop toch ook dat ze hun Souls serie niet vergeten.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Ik kijk er ook enorm naar uit enal.. ma hoop toch ook dat ze hun Souls serie niet vergeten.

Goh, Miyazaki heeft volgens mij wel al gezegd dat hij eigenlijk echt geen zin meer heeft om nog meer Souls of Bloodborne games te maken, dat dat voor hem afgewerkte projecten zijn. Nu, genoeg zakken geld van Bandai Namco en Sony spreken natuurlijk vaak nog wel het luidst, dus wie weet.

Ik zou vooral nog wel een Bloodborne 2 willen zien. Dark Souls hoeft voor mij echt niet meer, die trilogie is goed zoals ze is, ik vind het meestal zelfs vervelender als series die ik graag heb eindeloos worden uitgemolken
    You are a can.

iTrader
    217 (100%)
    Ik dacht eigenlijk ook zo na begin vorig jaar Sotfs te hebben uitgespeeld, ma dan recent begonnen met DS3 en er weer volledig aan verkocht. Er is toch geen enkele franchise die er in de buurt van komt. Buiten Deck 13 met The Surge 2 zie ik ook niet direct een waardige concurrent opkomen en ik maak me l geen illusies, hoe goed The Surge 2 ook mag uitdraaien, het zal geen Souls kwaliteit zijn.

Qua setting mogen ze van mij de gebruikelijke donkere fantasy ook wel even achterwege laten maar vooral qua worldbuilding, karakter en gameplay hoop ik dat ze toch met de "Souls" blueprint verder gaan.

Bloodborne 2 zou ook wel cool zijn, het origineel moet ik zelf ook nog aan beginnen, bewust als laatste Souls game gehouden.

Anywho: Sekiro ziet er fantastisch uit, benieuwd hoe ze met de steun van Activision zich eventueel hebben laten beïnvloeden.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Bloodborne 2 zou ook wel cool zijn, het origineel moet ik zelf ook nog aan beginnen, bewust als laatste Souls game gehouden.
    Oh man, enjoy the ride. Tis als Souls met een gigantische adrenalinespuit in de reet haha

May the good blood guide your way
    You are a can.

Pagina 3 van 35 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten